GuidZP400 |
de280b60-e6ca-4174-b186-e5f04a6bd00b
|
Biuletyn |
577986-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
12045743000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Madalińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-544
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 502 284
|
Zamawiajacy fax |
224 502 236
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmadalinskiego.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmadalinskiego.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny ul. Madalińskiego 25, 02 - 544 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny
|
Numer referencyjny |
14/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny. Zamówienie jest podzielone na 4 części
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
802229,03
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-10-20T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Za odpowiadające wartością zamawiający uzna:
dla Części 1 zamówienia - dostawę sprzętu o wartości co najmniej 95 000,00 zł brutto;
dla Części 2 zamówienia - dostawę urządzeń o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto;
dla Części 3 zamówienia – dostawę urządzeń o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto;
dla Części 4 zamówienia - dostawę sprzętu o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty stanowiące dowody, że dostawy, wymienione w wykazie głównych dostaw zostały wykonane l
lub są wykonywane należycie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dla towarów będących wyrobami medycznymi lub biobójczymi certyfikatu zgodności wystawionego przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych w zależności od ich klasyfikacji zgodnie z art. 29. ust. 5. tej ustawy.
2. Dla towarów będących wyrobami medycznymi lub biobójczymi dokumentów potwierdzających zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
3. Dla towarów będących wyrobami medycznymi, nie podlegającymi obowiązkowi zgłoszenia do Prezesa Urzędu zamawiający dopuszcza złożenie powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.
4. Dokument wystawiony przez producenta urządzenia do dezynfekcji pomieszczeń (część 4 zamówienia) o możliwości dezynfekcji pomieszczeń wraz ze sprzętem elektronicznym.
5. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi oświadczenia wykonawcy, że „Towary te nie są wyrobami medycznymi”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej zdolności technicznej należy złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz powinien zawierać przedmiot zamówienia, wartość, odbiorcę i datę wykonania zamówienia.
4. Formularza oferty sporządzonego według wzoru.
5. Zestawienia asortymentowo - cenowe oferowanych towarów, sporządzone samodzielnie przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, oddzielne dla każdej części zamówienia, zawierające wskazanie części zamówienia, której zestawienie dotyczy, wyszczególnienie wszystkich zaoferowanych towarów, liczby sztuk, cen jednostkowych netto, wartości netto i brutto poszczególnych towarów i łącznej wartości brutto wszystkich towarów i usług oferowanych w ramach części zamówienia, wpisanej jako cena oferty w formularzu oferty.
6. Wypełnione przez wykonawców tabele dotyczące właściwości technicznych oferowanych urządzeń.
7. Oświadczenia wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby.
8. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (jeżeli jest wymagane).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli oferta zawiera informacje utajnione dla innych, poza zamawiającym, uczestników postępowania, to należy je wyodrębnić i wyraźnie oznaczyć. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje nie mogą być udostępniane oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.
|
IV 4 4 data |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
STÓŁ OPERACYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
92400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa stołu operacyjnego 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
RESPIRATOR NOWORODKOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
97223,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa respiratora noworodkowego 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
APARAT USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
599370,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa aparatu do USG 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI POMIESZCZEŃ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13235,66
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzenia do dezynfekcji pomieszczeń 1 sztuka z wyposażeniem
|
| |