GuidZP400 |
5bb790a4-bd51-4114-b0af-ea1be84fb184
|
Biuletyn |
578638-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
|
Regon |
17074593000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królewiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
146
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(055) 2344111
|
Zamawiajacy fax |
552 345 547
|
Zamawiajacy email |
mdudzinska@szpital.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.elbag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.elbag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.elbag.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.szpital.elbag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat pok. nr 44 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
|
Numer referencyjny |
29/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach:
- Pakiet Nr 1 - Odzież medyczna,
- Pakiet Nr 2 - Odzież dla Działu Ratownictwa Medycznego,
- Pakiet Nr 3 - Odzież techniczna,
- Pakiet Nr 4 - Obuwie medyczne,
- Pakiet Nr 5 – Obuwie techniczne,
których opis, zdjęcie poz. 1 Pakietu Nr 1, asortyment, ilości oraz rozmiary zostały określone w Załącznikach od Nr 1 do Nr 5 do SIWZ, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie
wszystkich warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego
Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie
wszystkich warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego
Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie
wszystkich warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego
Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp; 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp Uwaga!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów z: 1. pkt 6.2 ppkt. 3 i 4 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. pkt. 6.2 ppkt. 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 5 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 3 i 4 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 3-5 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt.6.3.3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu ,jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dot. tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1. PAKIET Nr 1:
- Certyfikat Zgodności z PN- P- 84525 oraz ENV 14237 na tkaninę oraz na wyroby
gotowe (ubrania i fartuchy dla lekarzy i pielęgniarek),
- Karta parametrów technicznych tkaniny potwierdzająca ww. wymagania,
- Certyfikat Oko -tex na : tkaninę, napy, nici,
- Badania potwierdzające odporność użytych dodatków na procedury prania
przemysłowego,
- Tabela oferowanych rozmiarów producenta,
- Bezpłatne próbki: po1 szt. z każdego asortymentu bluza, spodnie, w rozmiarze 92-
96/164 ubranie damskie oraz ubranie męskie w rozmiarze 100-104 / 176, które do
końca trwania umowy będą stanowiły wzornik.
2. PAKIET Nr 2:
- Certyfikat wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą o zgodność wykonania wyrób gotowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego.
Dla obuwia:
- Certyfikat jakości na gotowy wyrób zgodny z PN- EN ISO 20345,
- ESD NE 61340.
3. PAKIET Nr 3:
- Deklaracja Zgodności z dyrektywą 89/686/EWG,
- Tabela oferowanych rozmiarów producenta,
- Bezpłatne próbki: po1 szt. z każdego asortymentu bluza, spodnie dla poz. 4, w rozmiarze
100- 104/176, które do końca trwania umowy będą stanowiły wzornik.
4. PAKIET Nr 4:
Certyfikat jakości na gotowy wyrób zgodny z PN-EN ISO 20347.
5. PAKIET Nr 5:
Certyfikat jakości na gotowy wyrób zgodny z :
- PN-EN ISO 20345,
- ESD NE 61340,
- obuwie medyczne.
Uwaga!!!! wskazane aby w/w wymagane dokumenty były przez Wykonawcę oznaczone tzn. jakiego pakietu i pozycji dotyczą.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego złoży w/w dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. 6.5. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 6 do SIWZ .
2. Wypełnione formularze asortymentowe – stanowiące Załączniki od Nr 1 do Nr 5 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty).
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ.
6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ.
7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy)
8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania wówczas, gdy:
a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia,
c) że nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa , w tym zmiana stawki podatku VAT – wówczas cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto,
d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia – po złożeniu oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego,
e) Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia.
2. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w
rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Pzp.
3. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 6 zostaną
one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do
umowy.
4. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany, z co najmniej 7 –dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie
zamówienia jest jawne.
2. Zgodnie z art. 8 ust. 2 Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z
postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie.
3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie
później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
4. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa jeżeli
kumulatywnie zostaną spełnione trzy n/wym. przesłanki.
4.1. brak upublicznienia tej informacji (Zamawiający przyjmie wyjaśnienia, oświadczenia
Wykonawcy)
4.2. kwalifikację rodzajową (na przykład informacje techniczne, technologiczne,
organizacyjne przedsiębiorstwa)
4.3. niezbędne podjęte działania w kierunku ochrony poufności tych informacji, tj.
a) działanie w kierunku ochrony fizycznej
b) działanie w kierunku ochrony prawnej
Brak wskazania powyższego będzie skutkować ujawnieniem przez Zamawiającego
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Powyższe dotyczy dokumentów żądanych przez Zamawiającego na termin składania
ofert.
Zastrzeżenie informacji przez Wykonawcę po terminie składania ofert nie będzie
skuteczne.
5. Jeżeli Wykonawca w wyniku składania wyjaśnień treści oferty przedłoży Zamawiającemu
dowody/informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które nie były wymagane na
termin składania ofert to konieczne jest ich zastrzeżenie, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa zgodnie z zapisami w pkt. 6.7 ppkt. 4 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ogólna klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO - informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu z Siedzibą: ul. Królewiecka 146,82-300 Elbląg 2. Przetwarzanie danych osobowych w Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu odbywa się w następujących celach: • prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych 3. Podstawa przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust 1 c rozporządzenia RODO. 4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. 5. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem. 6. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych jw. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas realizacji zadania i okres obowiązkowej archiwizacji. 8. Do Pana/Pani danych mogą też mieć dostęp nasze podmioty przetwarzające, np. firmy informatyczne (odbiorcy). 9. Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. 10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. 11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
|