Zawarcie umowy ramowej na dostawy papieru kserograficznego

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578664-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976404
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zawarcie umowy ramowej na dostawy papieru kserograficznego.
Szczegółowy zakres i ilości określa zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97578841-6005-4c6c-a97f-b4c1f7222108
Biuletyn 578664-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 63070341000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kochanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2a
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8412743
Zamawiajacy fax 61 8412744
Zamawiajacy email przetargi@po.policja.gov.pl
Adres strony url http://www.wielkopolska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.wielkopolska.policja.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Komunikacja elektroniczna wymaga http://www.wielkopolska.policja.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zawarcie umowy ramowej na dostawy papieru kserograficznego
Numer referencyjny ZZP-2380-48/2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Zawarcie umowy ramowej na dostawy papieru kserograficznego. Szczegółowy zakres i ilości określa zał. nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30197640-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Poznaniu z siedzibą przy ul. Kochanowskiego 2a w Poznaniu, kod 60-844; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu jest podinsp. Wojciech Sobczak – tel. 61/841 53 54, e-mail: iod.kwp@po.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer postępowania ZZP-2380-48/2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); 8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); 8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: 9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1) skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników 2) prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 3 dostaw papieru kserograficznego o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł (brutto) dla każdej z tych dostaw oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumentów i oświadczeń, o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przedmiotowy odpis dotyczący podwykonawcy,wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku w ofercie wskazał podwykonawcę. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów w przypadku gdy w oświadczeniu, o którym mowa pkt. IV.4 SIWZ wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tej baz danych ww. dokument.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) referencje, 2) inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku 2 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 2) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w jednej z form określonych w pkt. VII.2.2 - VII.2.5, dokumenty te winny być złożone w formie oryginału.
Czy wadium 1
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium - w kwocie 6 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku NBP O/Poznań nr konta 75 1010 1469 0046 0413 9120 0000, z adnotacją „Wadium - ZZP-2380-48/2019”, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 2.2 – 2.5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości, dopuszczalnej formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: - odmówi podpisania umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe II.4 Zasady udzielania zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową. II.4.1 Zasady udzielania zamówień, gdy umowa ramowa została zawarta z kilkoma Wykonawcami. II.4.1.1 Udzielenie zamówienia odbędzie się po przeprowadzeniu procedury wyboru najkorzystniejszej oferty spośród Wykonawców, z którymi zostały zawarte umowy ramowe. II.4.1.2 Przed przystąpieniem do procedury wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawców do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w danym postępowaniu, które w przedmiotowym wezwaniu zostanie określone przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu danego zamówienia wykonawczego i potwierdzenia warunków realizacji zamówienia w zakresie potwierdzenia dostępności papieru kserograficznego, określonego w zawartej z nim umowie ramowej oraz, że papier kserograficzny, który jest dla Wykonawcy dostępny i który zamierza zaoferować jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej. II.4.1.2.1 Wezwanie zostanie przesłane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany w umowie ramowej. II.4.1.2.2 W wezwaniu Zamawiający wskaże maksymalny termin realizacji zamówienia, wielkość dostawy. II.4.1.2.3 Wykonawca winien potwierdzić dostępność papieru kserograficznego określonego w wezwaniu, przekazując Zamawiającemu stosowne oświadczenie sporządzone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl II.4.1.3 Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia oferty do tych Wykonawców, którzy: II.4.1.3.1 potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, II.4.1.3.2 zapewnią dostępność papieru kserograficznego, II.4.1.3.3 potwierdzą, że oferowany przez niego papier kserograficzny jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej. II.4.1.4 W wysłanym drogą elektroniczną zaproszeniu do składania ofert Zamawiający: II.4.1.4.1 określi szczegółowy zakres tj. ilość zamawianego papieru kserograficznego oraz maksymalny termin dostawy, a wykonawca wskaże cenę, producenta, markę papieru oraz kryteria oceny (obowiązujące w SIWZ, w przetargu w celu zawarcia umowy ramowej dla umowy wykonawczej); II.4.1.4.2 wyznaczy miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert (Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert drogą elektroniczną, w celu zawarcia umowy wykonawczej); II.4.1.4.3 wskaże w jakiej formie wykonawca winien złożyć ofertę; II.4.1.4.4 przekaże Wykonawcy wzór formularza ofertowego oraz projekt umowy wykonawczej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. II.4.1.5 Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: II.4.1.5.1 nie będzie zawierała treści określonej we wzorze formularza ofertowego; II.4.1.5.2 cena zaoferowanego papieru kserograficznego będzie wyższa niż cena zaoferowana w ofercie złożonej w postępowaniu, w wyniku którego zawarta została z danym Wykonawcą umowa ramowa; II.4.1.5.3 papier kserograficzny nie będzie zgodny z zaoferowanym w umowie ramowej papierem ekologicznym; II.4.1.5.4 zaoferowany papier ksero będzie posiadał parametry gorsze niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej II.4.1.5.5 zostanie złożona po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. II.4.1.6 Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska największą liczę punktów w oparciu o kryterium dla umowy wykonawczej, określone w pkt. XIII.4 SIWZ. II.4.1.7. Udzielenie zamówień obywać się będzie partiami poprzez nabycie przez Zamawiającego określonej ilości papieru kserograficznego z ogólnej ilości przewidzianej do zakupu w trakcie trwania umowy ramowej, w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych oraz zapotrzebowania. II.4.1.8 Podpisanie umowy wykonawczej zgodnie z wyborem Wykonawcy może nastąpić: II.4.1.8.1 w siedzibie Zamawiającego; II.4.1.8.2 drogą korespondencyjną pod warunkiem, że Wykonawca poniesie koszty przesłania tej umowy. II.4.2 Zasady udzielania zamówień, gdy umowa ramowa została zawarta tylko z jednym Wykonawcą, ze względu na to, iż nie zostanie złożonych więcej ofert albo oferty pozostałych Wykonawców zostaną odrzucone lub Wykonawcy zostaną wykluczeni: II.4.2.1 Udzielenie zamówienia odbędzie się po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, z którym została zawarta umowa ramowa. II.4.2.2. Przed podjęciem negocjacji Zamawiający wezwie Wykonawcę do potwierdzenia dostępności papieru kserograficznego określonego z nim w zawartej umowie ramowej oraz, że papier kserograficzny który jest dla Wykonawcy dostępny i który zamierza zaoferować jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej. II.4.2.2.1 Wezwanie zostanie przesłane Wykonawcy drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w umowie ramowej. II.4.2.2.2 W wezwaniu Zamawiający wskaże maksymalny termin realizacji zamówienia, wielkość dostawy papieru kserograficznego. II.4.2.2.3 Wykonawca winien potwierdzić dostępność papieru kserograficznego określonego w wezwaniu, przekazując Zamawiającemu stosowne oświadczenie sporządzone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl II.4.2.3 Po potwierdzeniu dostępności papieru kserograficznego Zamawiający i wykonawca przystąpią do negocjacji warunków udzielanego zamówienia, dotyczących ceny, pozostałych kryteriów oceny ofert oraz pozostałych danych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że cena zaoferowana przez Wykonawcę w trakcie negocjacji nie może być wyższa niż cena zaoferowana w ofercie złożonej w postępowaniu w wyniku, którego została zawarta z Wykonawcą umowa ramowa, a pozostałe parametry zaoferowanego przez wykonawcę w trakcie negocjacji papieru kserograficznego będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej. Papier kserograficzny zaoferowany w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej o odpowiednim oznakowaniu ekologicznym musi być również zaoferowany na etapie umowy wykonawczej. W trakcie negocjacji Zamawiający określi szczegółowy zakres tj. ilość zamawianego papieru oraz maksymalny termin dostawy, a wykonawca wskaże cenę, producenta, markę papieru oraz pozostałe kryteria oceny ofert. II.4.2.4 Negocjacje będą prowadzone w trakcie spotkań w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Z przebiegu negocjacji zostanie sporządzony dokument (np. formularz ofertowy po negocjacji lub protokół). Wszelkie oświadczenia składane w trakcie negocjacji stanowią załącznik do tego dokumentu. Zaakceptowanie treści dokumentu przez Zamawiającego i Wykonawcę stanowi podstawę do zawarcia umowy wykonawczej. II.4.2.5 Podpisanie umowy wykonawczej zgodnie z wyborem Wykonawcy może nastąpić: II.4.2.5.1 w siedzibie Zamawiającego; II.4.2.5.2 drogą korespondencyjną pod warunkiem, że Wykonawca poniesie koszty przesłania tej umowy. II.5 Cena oferty określona przez Wykonawcę w ramach zaproszenia do składania ofert musi zawierać wszystkie koszty związane z dostawą papieru kserograficznego, w tym w szczególności: koszty dostawy, załadunku i wyładunku, gwarancji, dokumentacji oraz wszelkich innych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia. II.6 Miejscem dostaw papieru kserograficznego jest magazyn Zamawiającego, mieszczący się w Poznaniu, przy ul. Podolańskiej 52 lub inne miejsce, wskazane przez Zamawiającego z zaproszeniu do złożenia oferty wykonawczej. II.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu dostawy - dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy ramowej w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, pod warunkiem, że zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy ramowej, 3) zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wypłat do pracowniczych planóa.w kapitałowych o których mowa w ust. z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Jeśli zmiany, o których mowa w lit. a - d będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia. 2. Dopuszczalne są zmiany określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 Ustawy Pzp z uwzględnieniem zasad określonych w art. 144 ust. 1 d Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 144 ust. 1a i 1b Ustawy Pzp. 3. Inne zmiany: 1) dopuszczalna jest zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy ramowej; 2) dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego dostawy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia Podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania usług; 3) z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, w szczególności wystąpieniem siły wyższej. 4. Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy ramowej w trybie natychmiastowym, w przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcę warunków umowy ramowej. Zamawiający może rozwiązać umowę ramową, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiana umowy ramowej została zawarta z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp; 2) Wykonawca w chwili zawarcia umowy ramowej podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy ramowej. 5. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uzasadniających dokonania tej zmiany. 6. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria kryterium ekologiczne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)