GuidZP400 |
04de0b3b-e329-4efa-a2a9-ec279689de10
|
Biuletyn |
578887-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29114175200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Radomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Starachowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 273 91 82,
|
Zamawiajacy fax |
41 273 92 29
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.starachowice.pl,
|
Adres strony url |
http://zoz.starachowice.sisco.info/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://zoz.starachowice.sisco.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Doposażenie Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach dedykowane chorobom układu krążenia" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.3 "Infrastruktura zdrowotna i społeczna" Osi VII "Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zoz.starachowice.sisco.info/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zoz.starachowice.sisco.info/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wersja pisemna - język polski
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach dedykowanego chorobom układu krążenia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.3 "Infrastruktura zdrowotna i społeczna" Osi VII "Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
P/39/07/2019/KRD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowej, niepowystawowej aparatury medycznej przedstawionych w załączniku nr 6 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem, przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomska 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt. 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert;
2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,
2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w:
pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo
że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert)
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument,
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje
się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
|
Zakresie warunkow udzialu |
- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4.1 oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia (dot. sprzętu medycznego) posiada deklarację
zgodności lub certyfikat CE potwierdzające o dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim
zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 175, 447)
Jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania
Wykonawcy do przedstawienia w/w dokumentów tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na etapie
badania i oceny ofert.
4.2 opisy, fotografie ze stron katalogowych urządzeń,
4.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia dokumentów
potwierdzających jednoznacznie zgodność parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia
z określonymi w SIWZ w formie prospektów, katalogów, itp. w języku polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ),
1.3 zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych (wzór stanowi załącznik nr 6
do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia
podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 14
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której
dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących
przypadkach:
a) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych
w niniejszej umowie.
b) zmian (aktualizacji) numerów wyrobów, zmiany numeru katalogowego producenta.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nie ważności.
3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w §14 ust. 2, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy
w następującym zakresie:
a) zmiany terminu dostawy, montażu i uruchomienia sprzętu/urządzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie zawinionych przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku zaistnienia siły wyższej;
b) Zmiana stawki podatku VAT po zawarciu umowy oznaczać będzie przyjęcie jako obowiązującej
stawki VAT z dnia powstania obowiązku podatkowego, a zmiana kwoty ceny (wynagrodzenia) brutto
z tego tytułu akceptowana będzie przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
|
IV 4 4 data |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|