GuidZP400 |
55add10f-6cc8-45b7-b4ff-784b9bdb0bf4
|
Biuletyn |
577685-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
|
Regon |
24146865300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. W. Lipa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-703
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48322482452
|
Zamawiajacy fax |
+48327795912
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalruda.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalruda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalruda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przesyłką pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych, ul. Wincentego Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
|
Numer referencyjny |
18/PN/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla Szpitala Miejskiego
w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w:
- Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zm.),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r.
Nr 186, poz. 1252),
- Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami.
3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu.
4. Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia.
6. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.
7. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że:
1) wszystkie wymienione w formularzu ofertowym produkty dopuszczone są do obrotu
i używane w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r.
(tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.)
2) rękawice w zakresie pakietu 3 pozycja 1 posiadają:
a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671
b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3
3) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 1 posiadają:
a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671
b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3
c) badania na przenikalność cytostatyków
4) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 2 posiadają:
a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671
b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3
c) badania na przenikalność min. 25 cytostatyków
5) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 3 posiadają:
a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671
b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3
c) badania na przenikalność min. 25 cytostatyków wg ASTM D 6978-05
6) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 2, 3 produkowane są zgodnie z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej
7) rękawice pakiet 6 pozycja 1 zostały przebadane na przenikanie:
a) mikroorganizmów zgodnie z ASTMF 1671 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium)
b) 9 cytostatyków zgodnie z ASTMF 6978 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium)
8) rękawice pakiet 6 pozycja 2 zostały przebadane na przenikanie:
a) mikroorganizmów zgodnie z ASTMF 1671 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium)
b) cytostatyków zgodnie z ASTMF 6978 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium)
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego.
2. Techniczna Karta Produktu – dotyczy wszystkich pakietów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy
(w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2. W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny jakości, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu najpóźniej w terminie składania ofert bezpłatne próbki oferowanych rękawic
- pakiet 1 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5
- pakiet 1 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5; 9.0
- pakiet 2 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5
- pakiet 2 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5; 9.0
- pakiet 2 pozycja 3 po 10 par z rozmiaru M, L
- pakiet 3 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 5.5, 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5; 9.0
- pakiet 4 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru S, M, L
- pakiet 5 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 6.5; 7.0; 7.5; 8.0
- pakiet 5 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru 6.5; 7.0; 7.5; 8.0
- pakiet 5 pozycja 3 po 10 par z rozmiaru 6.5; 7.0; 7.5; 8.0
- pakiet 6 pozycja 1 po 1 opakowaniu z rozmiaru XS, S, M, L, XL
- pakiet 6 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru XS, S, M, L, XL
Próbki należy opisać jednoznacznie, podając numer pakietu oraz pozycji. Próbki powinny być w oryginalnych opakowaniach handlowych.
UWAGA! PRÓBKI STANOWIĄ NIEROZERWALNĄ CZĘŚĆ OFERTY. PRÓBKI PODDANE OCENIE JAKOŚCI NIE BĘDĄ PODLEGAŁY UZUPEŁNIENIU W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM BRAK PRÓBEK BĘDZIE SKUTKOWAŁ ODRZUCENIEM OFERTY.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z
warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
2.Ponadto zmiana umowy może nastąpić w przypadkach o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
- Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące
tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.)
- w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia
lub dokumenty,
- w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
- w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują
się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
2. Do oferty należy dołączyć:
2.1 Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ/UMOWY.
2.2 Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) należy złożyć
w formie pisemnej.
2.3 Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy
oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1
do SIWZ/UMOWY.
2.4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
2.5 Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne specjalistyczne jednorazowego użytku, przeznaczone na bloki operacyjne - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, przeznaczone dla potrzeb ambulatorium, gabinetów zabiegowych, bloku porodowego - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne specjalistyczne jednorazowego użytku, przeznaczone na bloki operacyjne - 32 850 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne jałowe jednorazowego użytku przeznaczone do procedur wysokiego ryzyka - 2 360 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice nitrylowe diagnostyczne - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
|
| |