Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych

Data publikacji 2019-07-29
Data zakończenia 2019-08-09 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577685-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331414200, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla Szpitala Miejskiego
w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w:
- Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zm.),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r.
Nr 186, poz. 1252),
- Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami.
3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu.
4. Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia.
6. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.
7. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55add10f-6cc8-45b7-b4ff-784b9bdb0bf4
Biuletyn 577685-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Regon 24146865300000
Zamawiajacy adres ulica ul. W. Lipa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-703
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48322482452
Zamawiajacy fax +48327795912
Zamawiajacy email zampub@szpitalruda.pl
Adres strony url www.szpitalruda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalruda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przesyłką pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych, ul. Wincentego Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
Numer referencyjny 18/PN/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. 7. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
Cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że: 1) wszystkie wymienione w formularzu ofertowym produkty dopuszczone są do obrotu i używane w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) 2) rękawice w zakresie pakietu 3 pozycja 1 posiadają: a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671 b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3 3) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 1 posiadają: a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671 b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3 c) badania na przenikalność cytostatyków 4) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 2 posiadają: a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671 b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3 c) badania na przenikalność min. 25 cytostatyków 5) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 3 posiadają: a) badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTMF 1671 b) badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3 c) badania na przenikalność min. 25 cytostatyków wg ASTM D 6978-05 6) rękawice w zakresie pakietu 5 pozycja 2, 3 produkowane są zgodnie z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej 7) rękawice pakiet 6 pozycja 1 zostały przebadane na przenikanie: a) mikroorganizmów zgodnie z ASTMF 1671 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium) b) 9 cytostatyków zgodnie z ASTMF 6978 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium) 8) rękawice pakiet 6 pozycja 2 zostały przebadane na przenikanie: a) mikroorganizmów zgodnie z ASTMF 1671 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium) b) cytostatyków zgodnie z ASTMF 6978 (potwierdzone raportem badania z nienależnego laboratorium) wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego. 2. Techniczna Karta Produktu – dotyczy wszystkich pakietów.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny jakości, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu najpóźniej w terminie składania ofert bezpłatne próbki oferowanych rękawic - pakiet 1 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5 - pakiet 1 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5; 9.0 - pakiet 2 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5 - pakiet 2 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5; 9.0 - pakiet 2 pozycja 3 po 10 par z rozmiaru M, L - pakiet 3 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 5.5, 6.0, 6.5; 7.0; 7.5; 8.0; 8.5; 9.0 - pakiet 4 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru S, M, L - pakiet 5 pozycja 1 po 10 par z rozmiaru 6.5; 7.0; 7.5; 8.0 - pakiet 5 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru 6.5; 7.0; 7.5; 8.0 - pakiet 5 pozycja 3 po 10 par z rozmiaru 6.5; 7.0; 7.5; 8.0 - pakiet 6 pozycja 1 po 1 opakowaniu z rozmiaru XS, S, M, L, XL - pakiet 6 pozycja 2 po 10 par z rozmiaru XS, S, M, L, XL Próbki należy opisać jednoznacznie, podając numer pakietu oraz pozycji. Próbki powinny być w oryginalnych opakowaniach handlowych. UWAGA! PRÓBKI STANOWIĄ NIEROZERWALNĄ CZĘŚĆ OFERTY. PRÓBKI PODDANE OCENIE JAKOŚCI NIE BĘDĄ PODLEGAŁY UZUPEŁNIENIU W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM BRAK PRÓBEK BĘDZIE SKUTKOWAŁ ODRZUCENIEM OFERTY.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Ponadto zmiana umowy może nastąpić w przypadkach o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2019-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): - Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.) - w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, - w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1 Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2.2 Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) należy złożyć w formie pisemnej. 2.3 Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2.4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.5 Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne specjalistyczne jednorazowego użytku, przeznaczone na bloki operacyjne - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, przeznaczone dla potrzeb ambulatorium, gabinetów zabiegowych, bloku porodowego - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne specjalistyczne jednorazowego użytku, przeznaczone na bloki operacyjne - 32 850 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne jałowe jednorazowego użytku przeznaczone do procedur wysokiego ryzyka - 2 360 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawice nitrylowe diagnostyczne - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
  

Criterion

Kryteria Jakość - dot. pakietu nr 1-3, 5-6
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena - dot. pakietu nr 1-3, 5-6
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Jakość - dot. pakietu nr 4
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena - dot. pakietu nr 4
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)