1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach w ramach projektu pn: „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę urządzeń zabawowych na plac zabaw w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie terenu po montażu urządzeń, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu kuchennego oraz AGD w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.3. część 3 zamówienia - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.4. część 4 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę pomocy dydaktycznych i mebli w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, montaż, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczenia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załącznikach Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
41f3243c-c15f-4494-973a-8a869a7e2daa
|
Biuletyn |
579430-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Goraju
|
Regon |
61595193000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Bednarska 8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Goraj
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 858 025
|
Zamawiajacy fax |
846 858 025
|
Zamawiajacy email |
zsgoraj@wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn: „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uggoraj.bip.lubelskie.pl; zakładka: Zamówienia publiczne Zespołu Szkół w Goraju
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna (poczta, kurier, osobiście)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Goraju ul. Bednarska 8, 23-450 Goraj, (sekretariat - I piętro). Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach projektu „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”
|
Numer referencyjny |
ZSG.392.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach w ramach projektu pn: „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę urządzeń zabawowych na plac zabaw w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie terenu po montażu urządzeń, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu kuchennego oraz AGD w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.3. część 3 zamówienia - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.4. część 4 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę pomocy dydaktycznych i mebli w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, montaż, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczenia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załącznikach Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
37500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony w zakresie części, na które składana jest oferta Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem Nr 3a, 3b, 3c i 3d do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 3) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron, 2) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieniają wartości umowy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej oraz potrzeby usunięcia skutków jej działania, 5) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 zamówienia - „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw”, obejmuje: 1) dostawę urządzeń zabawowych na plac zabaw w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie terenu po montażu urządzeń, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
"Dostawa i montaż wyposażenia kuchni”,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 zamówienia - „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni”, obejmuje: 1) dostawę sprzętu kuchennego oraz AGD w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 zamówienia - „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego”, obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia”,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 zamówienia - „Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia”, obejmuje: 1) dostawę pomocy dydaktycznych i mebli w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki
|
| |