Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach projektu „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”

Data publikacji 2019-07-29
Data zakończenia 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Goraju
Miejscowość Goraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579430-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375000003, 392210007, 302000001, 391621006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach w ramach projektu pn: „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę urządzeń zabawowych na plac zabaw w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie terenu po montażu urządzeń, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu kuchennego oraz AGD w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.3. część 3 zamówienia - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.4. część 4 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę pomocy dydaktycznych i mebli w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, montaż, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczenia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załącznikach Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 41f3243c-c15f-4494-973a-8a869a7e2daa
Biuletyn 579430-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Goraju
Regon 61595193000000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Bednarska 8
Zamawiajacy miejscowosc Goraj
Zamawiajacy kod pocztowy 23-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 858 025
Zamawiajacy fax 846 858 025
Zamawiajacy email zsgoraj@wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn: „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uggoraj.bip.lubelskie.pl; zakładka: Zamówienia publiczne Zespołu Szkół w Goraju
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna (poczta, kurier, osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Goraju ul. Bednarska 8, 23-450 Goraj, (sekretariat - I piętro). Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach projektu „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”
Numer referencyjny ZSG.392.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego w Goraju w ramach w ramach projektu pn: „Przedszkolaki na start! - Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych w gminie Goraj”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę urządzeń zabawowych na plac zabaw w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie terenu po montażu urządzeń, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu kuchennego oraz AGD w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.3. część 3 zamówienia - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.4. część 4 zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę pomocy dydaktycznych i mebli w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, montaż, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczenia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załącznikach Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony w zakresie części, na które składana jest oferta Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem Nr 3a, 3b, 3c i 3d do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 3) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron, 2) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieniają wartości umowy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej oraz potrzeby usunięcia skutków jej działania, 5) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi.
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 1 zamówienia - „Dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw”, obejmuje: 1) dostawę urządzeń zabawowych na plac zabaw w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie terenu po montażu urządzeń, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa "Dostawa i montaż wyposażenia kuchni”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 2 zamówienia - „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni”, obejmuje: 1) dostawę sprzętu kuchennego oraz AGD w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 3 zamówienia - „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego”, obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 4 zamówienia - „Dostawa pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia”, obejmuje: 1) dostawę pomocy dydaktycznych i mebli w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)