GuidZP400 |
22af98a5-7920-465c-abfb-3c4378c8d9d8
|
Biuletyn |
581589-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
|
Regon |
15891289000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piaseczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 70 17 654, 70 17 655
|
Zamawiajacy fax |
022 70 17 692
|
Zamawiajacy email |
rzp@piaseczno.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.piaseczno.eu
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul.Kościuszki 5 pokój 75
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno."
|
Numer referencyjny |
spr.93/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
brak
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I: Dostawa i montaż mebli według załączonej dokumentacji. Budynek położony przy ul. Warszawskiej 1 w Piasecznie:
1. Kancelaria główna, recepcja, sala konferencyjna
2. Pomieszczenia dla USC + dekoracja naścienna
3. USC szafy
4. Wyposażenie trzech kuchenek
Część II: Wykonanie mebli według indywidualnego zamówienia
Uzupełnienia brakujących mebli w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta i Gminy, przeróbki, naprawy .
Szacuje się następujące wykonanie ilości mebli:
- szafy – 115 m2 płyty
- biurka – 100 m 2 płyty
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji:
dla części 1 - do 16.12.2019r. Punktacja na podstawie kryteriów oceny ofert.
dla części 2 - sukcesywnie od 14 dni do 30 dni od zlecenia, lecz nie dłużej niż do 16.12.2019r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części 1
wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 135.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Dla części 2
wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli o
wartości co najmniej 75.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ;
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5b;
jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia jak poniżej:
Część 1
- wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 135.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
Część 2
- wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli o wartości co najmniej 75.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3) W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów.
4) Ewentualne pełnomocnictwa.
5) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W przypadku składania ofert na:
I część, wysokość wadium wynosi 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
II część, wysokość wadium wynosi 1.000,00 zł ( jeden tysiąc złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno."
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji:
dla części 1 - do 16.12.2019r. Punktacja na podstawie kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli według załączonej dokumentacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno."
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dla części 2 - sukcesywnie od 14 dni do 30 dni od zlecenia, lecz nie dłużej niż do 16.12.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie mebli według indywidualnego zamówienia
|
| |