GuidZP400 |
88753aa0-19fc-4c97-a609-cfcbea70474f
|
Biuletyn |
582714-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
|
Regon |
27493800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-724
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 841-26-35
|
Zamawiajacy fax |
022 841-58-91
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wfdif.com.pl
|
Adres strony url |
www.wfdif.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest realizowany z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznegoTytuł projektu Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wfdif.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Warszawie przy ul. Chełmskiej 21, w budynku nr 4a (budynek typu Lipsk) w sekretariacie, pokój 239 lub w pokoju 214, nie później niż do dnia 19/08/2019 r. do godziny 14.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w Warszawie przy ul. Chełmskiej 21, w budynku nr 4a (budynek typu Lipsk) w sekretariacie, pokój 239 lub w pokoju 214,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli
|
Numer referencyjny |
09/ZPP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby wyposażenia budynku nr 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Kod CPV 39130000-2 meble biurowe
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
49301,46
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: ROZDZIAŁ XIII. WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie
podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez
Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień
do prowadzenia określonej działalności zawodowej; Działalność zawodowa prowadzona na
potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub
uprawnień. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny. 3) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada,
czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24 aa ust.1 Pzp) Jeżeli Wykonawca ten będzie się
uchylał od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy Zamawiający zbada, czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród
pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24 aa
ust.2 Pzp). 4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymaganeśrodki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego
zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu
podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków
udziału w postępowaniu wspólnie. ROZDZIAŁ XIV. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z
POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wykluczy z postępowania
Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy (przesłanki
wykluczenia obligatoryjne). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również
Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w
postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego
majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja
2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1508, z późn. zm.) lub
którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w
trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tekst jednolity: Dz. U. z
2017 r. poz. 2344 z późn. zm.). 3. Wykluczenie Wykonawcy następuje jeżeli nie upłynął okres
określony zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą (art. 24 ust.4 uPzp). 5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie
postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 12 uPzp). ROZDZIAŁ XV. WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Na ofertę składają
się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez
Wykonawcę oraz: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego
do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25 a ustawy). Informacje
zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu
potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ),o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie w tym zakresie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. ROZDZIAŁ XVI. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW INNYCH PODMIOTÓW W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w
postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 2.3) rozdziału XIII SIWZ), niezależnie
odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na
zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia. 2.1. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać
w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający ocenia, czy
udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na
wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22.
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają
spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym
przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał
się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne
lub zawodowe, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w SIWZ, polega
na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o
tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy. 6. Wykonawca, którego
oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyćoświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności którego Wykonawca powoływał się w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazania
spełniania tych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
oświadczenie o o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 i 4 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 14 |
nie wymaga się zabezpieczenia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 10.
Zmiana Umowy
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie drugiej Stronie przez Stronę inicjującą zmianę, wniosku zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem zawarcia przez Strony aneksu do Umowy lub akceptacji ww. zmian przez drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie:
1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania;
2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy,
po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Strony Umowy wynikającej ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego;
3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron winna udokumentować;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy;
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji;
9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
11) w zakresie wysokości kar umownych w wyniku zawarciu ugody przez Strony, zgodnie
z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- z zastrzeżeniem, że nie stanowi zmiany Umowy zmiana w zakresie: osób lub danych wskazanych w § 3 ust. 4, adresów wskazanych w Umowie, a Strony zobowiązane są jedynie do niezwłocznego wzajemnego zawiadamiania się o ww. zmianach w sposób określony w ust. 11.
2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 pkt 1-11 i ust. 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
3. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach:
1) przedłużenia terminu wykonania Umowy, w szczególności o którym mowa w § 2 ust. 1,
wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie;
2) w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany nazwy handlowej mebli przez producenta w stosunku do określonego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do Umowy i ofercie, której kopia stanowi Załącznik nr 4 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę;
3) wynagrodzenia Wykonawcy, w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,
w razie zmiany:
a) ustawowej stawki podatku VAT dotyczącej Przedmiotu Umowy,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
W takim przypadku Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem do Zamawiającego o wprowadzenie stosownych zmian w Umowie. Do wniosku Wykonawca dołącza oświadczenie o wysokości dodatkowych kosztów, jakie będzie musiał ponieść wskutek wprowadzenia zmian przepisów prawa. Ciężar udowodnienia wpływu zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 3, na koszty wykonania Przedmiotu Umowy, obciąża Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy szczegółowej kalkulacji porównawczej cen i kosztów ponoszonych przed zmianami oraz po zmianach, ze wskazaniem sposobu (metody) liczenia. Wynagrodzenie Wykonawcy w zmienionej wysokości naliczane będzie począwszy od pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca złożył kompletny wniosek wraz z oświadczeniem, w którym wykaże, że zmiany przepisów, o których mowa w ust. 3 będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez niego.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3 lit. a, ustalona w Umowie wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a wartość brutto Wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona z uwzględnieniem zmienionej stawki podatku od towarów i usług.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3 lit. b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu Wykonawcy, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących Przedmiot Umowy do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3 lit. c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia Wykonawcy, w tym wynagrodzenia netto osób bezpośrednio wykonujących Przedmiot Umowy na rzecz Zamawiającego.
7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wymaga aneksu do Umowy, zawartego przez Strony w formie pisemnej pod rygorem jego nieważności.
8. Wynagrodzenie Wykonawcy w zmienionej wysokości naliczane będzie począwszy od pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca złożył kompletny wniosek wraz z oświadczeniem, w którym wykaże, że zmiany przepisów, o których mowa w ust. 3 pkt 3 będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
9. Zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu zamówienia i jego wartości do kwoty posiadanych środków na sfinansowanie zamówienia, ale nie więcej niż o 20% wartości podstawowej Umowy w przypadku gdy wartość Umowy będzie niższa od posiadanych przez Zamawiającego środków na sfinansowanie zamówienia. W przypadku powyższej zmiany termin realizacji zamówienia będzie wynosił tyle dni – ile Wykonawca zaoferował
w formularzu ofertowym, termin ten będzie liczony od dnia zawarcia aneksu zwiększającego zakres asortymentu i wartość Umowy. Podstawę do wyliczeń dodatkowych pozycji (zwiększenia ich liczby) stanowić będą ceny jednostkowe asortymentu z formularza ofertowego.
10. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.
11. O zaistnieniu zmian w ww. zakresie Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany,
z zastrzeżeniem ust. 3.
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|