Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru miasta Brańsk powiatu bielskiego, województwa podlaskiego

Data publikacji 2019-08-05
Data zakończenia 2019-08-16 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim
Miejscowość Bielsk Podlaski
Województwo podlaskie
Branża
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582675-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723140009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej miasto Brańsk Id 200302_1, stanowiącej jeden obręb ewidencyjny Id 200302_1.0051 Brańsk.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego miasto Brańsk Id 200302_1.0051 w zakresie danych dotyczących:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
- gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
b) budynków;
c) obiektów trwale związanych z budynkami;
d) nieruchomości lokalowych;
e) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których
ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli;
2) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian
w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń;
3) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego Starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych EGiB.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z podziałem na dwa etapy:
1) etap 1, obejmujący 30% prac, należy wykonać w terminie do dnia 16.12.2019 r.;
2) etap 2, obejmujący prace pozostałe (70% prac), należy wykonać w terminie do dnia 14.12. 2020 r..
Prace wykonane w ramach etapu 1 (30% prac objętych zamówieniem) oraz wykonanie pozostałych prac - etap 2 (70% prac objętych zamówieniem) podlegać będą odrębnym odbiorom wraz ze sporządzeniem odrębnych protokołów odbioru (odbiór częściowy i odbiór końcowy) oraz odrębnym rozliczeniom finansowym.
Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fdc27ee-394c-4efc-a4e4-b8913ab9d494
Biuletyn 582675-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim
Regon 50667449000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Bielsk Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 17-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 858 332 635
Zamawiajacy fax 858 332 612
Zamawiajacy email r.baranowski@starostwo.pl
Adres strony url www.powiatbielski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatbielski.pl
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru miasta Brańsk powiatu bielskiego, województwa podlaskiego
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej miasto Brańsk Id 200302_1, stanowiącej jeden obręb ewidencyjny Id 200302_1.0051 Brańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego miasto Brańsk Id 200302_1.0051 w zakresie danych dotyczących: a) gruntów, w tym: - granic obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń, - gleboznawczej klasyfikacji gruntów; b) budynków; c) obiektów trwale związanych z budynkami; d) nieruchomości lokalowych; e) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli; 2) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń; 3) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego Starosty utworzonych przez wykonawcę zbiorów danych EGiB. Przedmiot zamówienia należy wykonać z podziałem na dwa etapy: 1) etap 1, obejmujący 30% prac, należy wykonać w terminie do dnia 16.12.2019 r.; 2) etap 2, obejmujący prace pozostałe (70% prac), należy wykonać w terminie do dnia 14.12. 2020 r.. Prace wykonane w ramach etapu 1 (30% prac objętych zamówieniem) oraz wykonanie pozostałych prac - etap 2 (70% prac objętych zamówieniem) podlegać będą odrębnym odbiorom wraz ze sporządzeniem odrębnych protokołów odbioru (odbiór częściowy i odbiór końcowy) oraz odrębnym rozliczeniom finansowym. Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72314000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował:  1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie obejmującym geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (zakres uprawnień określony w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne [Dz. U. z 2019 r. poz. 725 ze zm.]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia geodezyjne,  1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie obejmującym rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (zakres uprawnień określony w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne [Dz. U. z 2019 r., poz. 725 ze zm.]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia geodezyjne.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli: 1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę, która obejmowała wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla minimum 1 obrębu ewidencyjnego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. 2. spełnia wymogi określone w treści Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str.1) dalej zwane „RODO” oraz wymogi wynikające z przepisów krajowych w zakresie ochrony danych osobowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda od wyłonionego Wykonawcy następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445);
Zakresie warunkow udzialu 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, które zawiera: a) informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, b) informacje o podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczeniu oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, c) informację o podwykonawcach, w celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda od Wykonawcy: wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunku.
Czy wadium 1
Wadium 1Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Brańsku Oddział w Bielsku Podlaskim, nr konta 62 8063 0001 0070 0706 9020 0003 z dopiskiem: „Wadium – modernizacja egib miasta Brańsk”. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w ust. 13.2. muszą być przedłożone w oryginale i muszą być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1. w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z dokumentu poręczenia lub gwarancji powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.2. Zamawiający, poza przypadkami określonymi w art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość zamiany postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian powszechnie obowiązującego prawa - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego, 5) zmiany lub dopuszczenia lub rezygnacji z podwykonawcy, o ile zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu zamówienia, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym:  jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,  jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenia i inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy.
IV 6 1 sposob udostepniania Oferty Wykonawców są jawne od chwili ich otwarcia. Nie będą ujawniane informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 419), jeżeli Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego”. Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania, w tym ofert, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem.
IV 4 4 data 2019-08-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)