Dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej"

Data publikacji 2019-08-05
Data zakończenia 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Gmina Poniatowa
Miejscowość Poniatowa
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582645-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej, której zakres rzeczowy obejmuje:
1) zakup i dostawę mebli do pracowni ceramiki i sali wokalnej
a) zakup materiałów na zajęcia z ceramiki – stoły do pracy, półki do suszenia wyrobów
b) krzesła
c) stoły
wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
2) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia;
2.2. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2.3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
2.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości
i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7a6db26-d9e6-496f-aeaa-e40cc86525c4
Biuletyn 582645-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Poniatowa
Regon 43102014400000
Zamawiajacy adres ulica Młodzieżowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poniatowa
Zamawiajacy kod pocztowy 24-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 8204162 w. 15
Zamawiajacy fax 818 203 573
Zamawiajacy email urzad@um.poniatowa.pl
Adres strony internetowej www.um.poniatowa.pl/BIP
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.poniatowa.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej"
Numer referencyjny PRO.271.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) zakup i dostawę mebli do pracowni ceramiki i sali wokalnej a) zakup materiałów na zajęcia z ceramiki – stoły do pracy, półki do suszenia wyrobów b) krzesła c) stoły wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.2. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 2.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 22
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 22 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)