GuidZP400 |
e7a6db26-d9e6-496f-aeaa-e40cc86525c4
|
Biuletyn |
582645-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Poniatowa
|
Regon |
43102014400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Młodzieżowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poniatowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 8204162 w. 15
|
Zamawiajacy fax |
818 203 573
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.poniatowa.pl
|
Adres strony internetowej |
www.um.poniatowa.pl/BIP
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.poniatowa.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej"
|
Numer referencyjny |
PRO.271.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora w Poniatowej, której zakres rzeczowy obejmuje:
1) zakup i dostawę mebli do pracowni ceramiki i sali wokalnej
a) zakup materiałów na zajęcia z ceramiki – stoły do pracy, półki do suszenia wyrobów
b) krzesła
c) stoły
wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
2) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia;
2.2. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2.3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
2.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości
i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
22
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do
22 dni roboczych od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi,
3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy;
4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|