Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz zakup i dostawa wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy ramach projektu „Nowe kompetencje drogą do sukcesu na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności; Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe; Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe.
Część nr 1 - obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej.
Część nr 2 – obejmuje zakup i dostawę wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
załącznik nr 9 dla części nr 1
załącznik nr 10 dla części nr 2
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.
Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz z co najmniej takim samym zakresem zagadnień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w odpowiednim Formularzu cenowym.Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny:
posiadać deklarację CE –deklaracja Conformité Européenne;
komputery posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego
nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Gwarancja:
dla części nr1
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
dla części nr 2
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24miesiące, a w przypadku zestawów komputerowych – nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca udziela okresu gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ dla części nr 2. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Uwaga: Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
GuidZP400 |
ef5d20c3-b8b2-4910-98c4-f7db964fb5dd
|
Biuletyn |
583441-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
|
Regon |
98948800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozorkowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łęczyca
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
247 212 341
|
Zamawiajacy fax |
247 212 341
|
Zamawiajacy email |
zsp1@oswiata.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Nowe kompetencje drogą do sukcesu na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności; Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe; Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy
ulica Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca
adres do korespondencji: Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca
faks do korespondencji w sprawie Zamówienia: 24 721 23 41;
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: zsp1@oswiata.org.pl;
adres stron internetowych, na których opublikowano informację o przetargu wraz z SIWZ: www.zsp1.oswiata.org.pl
działający w imieniu i na rzecz:
Powiatu Łęczyckiego
adres: Plac Tadeusza Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca ;
Numer NIP: 507-00-11-299
Numer REGON: 611016123
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsp1.oswiata.org.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsp1.oswiata.org.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca, tel. 24 721 23 41, fax. 24 721 23 41, e-mail: zsp1@oswiata.org.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy.”
|
Numer referencyjny |
ZSP Nr 1. 361. 211. 2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz zakup i dostawa wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy ramach projektu „Nowe kompetencje drogą do sukcesu na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności; Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe; Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe.
Część nr 1 - obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej.
Część nr 2 – obejmuje zakup i dostawę wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
załącznik nr 9 dla części nr 1
załącznik nr 10 dla części nr 2
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.
Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz z co najmniej takim samym zakresem zagadnień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w odpowiednim Formularzu cenowym.Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny:
posiadać deklarację CE –deklaracja Conformité Européenne;
komputery posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego
nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Gwarancja:
dla części nr1
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
dla części nr 2
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24miesiące, a w przypadku zestawów komputerowych – nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca udziela okresu gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ dla części nr 2. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
Uwaga: Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wymagane jest aby Wykonawca posiadał Certyfikat ISO 9001 w zakresie Zarządzania projektami informatycznymi, w tym co najmniej sprzedaży, dystrybucji i serwisowania rozwiązań informatycznych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
Dokumenty o których mowa w pkt. 1., 2. i 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Certyfikat ISO 9001 w zakresie Zarządzania projektami informatycznymi, w tym co najmniej sprzedaży, dystrybucji i serwisowania rozwiązań informatycznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym:
załącznik nr 2 do SIWZ(dla części nr 1),
załącznik nr 3 do SIWZ (dla części nr 2),
Oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie - wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia;
Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy:
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie (według załącznika
nr 6) o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej
(w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga: Wykonawca nie składa wraz z ofertą oświadczenia dot. przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy zawarte są w §10 umowy(projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ) jak niżej:
Niezależnie od przypadków określonych w poszczególnych postanowieniach umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach:
zmiany sposobu realizacji zamówienia, terminu realizacji zamówienia, wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy lub wystąpienia okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć;
zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT).
zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt. 3) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie.
zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy na lepsze bez podwyższania wysokości wynagrodzenia, gdy sprzedaż i dostarczenie przedmiotów o parametrach zaoferowanych jest niemożliwe lub utrudnione.
Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy ramach projektu „Nowe kompetencje drogą do sukcesu na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności; Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe; Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz z co najmniej takim samym zakresem zagadnień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w odpowiednim Formularzu cenowym.
Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego
nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń.
Gwarancja: dla części nr 1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy ramach projektu „Nowe kompetencje drogą do sukcesu na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności; Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe; Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz z co najmniej takim samym zakresem zagadnień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w odpowiednim Formularzu cenowym.Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny:
posiadać deklarację CE –deklaracja Conformité Européenne;
komputery posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienianie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24miesiące, a w przypadku zestawów komputerowych – nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca udziela okresu gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ dla części nr 2. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
|
| |