GuidZP400 |
60bcac6e-7d7b-40e2-9db5-4eabbb53a3ea
|
Biuletyn |
582305-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nakielski
|
Regon |
92350866000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. H. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nakło nad Notecią
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 3866621,
|
Zamawiajacy fax |
523 866 625
|
Zamawiajacy email |
aldona.zielinska@powiat-nakielski.pl,
|
Adres strony url |
www.powiat-nakielski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-nakielski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-nakielski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią, ul. gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
|
Numer referencyjny |
OWO.272.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
W skład części I wchodzą:
1) macierz + szyny montażowe – 2 kpl.;
2) dysk wewnętrzny – 13 szt.;
3) dysk twardy – 6 szt.;
4) serwer – 1 szt.
W skład części II wchodzą:
1) komputer stacjonarny + mysz + klawiatura – 11 kpl.;
2) monitor (model nr 1) – 5 szt.;
3) monitor (model nr 2) – 10 szt.;
4) drukarka laserowa monochromatyczna – 3 szt.;
5) drukarka laserowa kolorowa – 1 szt.;
6) mysz (model nr 1) – 6 szt.;
7) mysz (model nr 2) – 30 szt.;
8) klawiatura (model nr 1) – 3 szt.;
9) klawiatura (model nr 2) – 15 szt.;
10) switch – 1 szt.
Część III: urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
Część IV: ruter klasy UTM – 2 szt.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Niniejsze zamówienie stanowi część zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, które zamawiający przewidział zrealizować w 2019 r. Pierwsza część zamówienia (udzielenie zamówienia w kwietniu 2019 r.) dotyczyła dostawy wyposażenia w postaci sprzętu komputerowego dla szkół prowadzonych przez Powiat Nakielski objętych projektem „Wyższa klasa! Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów z terenu Obszaru Społeczno-Gospodarczego Powiatu Nakielskiego”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeśli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 lit. a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien zastać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego wykonawca jest zobligowany do przedłożenia specyfikacji/ kart katalogowych zaoferowanego sprzętu komputerowego, celem potwierdzenia, że spełnia on cechy podane w opisie przedmiotu zamówienia, z jednoczesnym podaniem nazwy produktu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron, a w szczególności w przypadku uszkodzenia sprzętu podczas transportu,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Macierz, szyny montażowe – 2 kpl. + dysk wewnętrzny – 13 szt. + dysk twardy – 6 szt. + serwer – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy, szyn montażowych – 2 kpl.; dysków wewnętrznych – 13 szt.; dysków twardych – 6 szt.; serwera – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny, mysz, klawiatura – 11 kpl. + monitor (model nr 1) – 5 szt. + monitor (model nr 2) – 10 szt. + drukarka laserowa monochromatyczna – 3 szt. + drukarka laserowa kolorowa – 1 szt. + mysz (model nr 1) – 6 szt. + mysz (model nr 2) – 30 szt. + klawiatura (model nr 1) – 3 szt. + klawiatura (model nr 2) – 15 szt. + switch – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, myszy, klawiatur – 11 kpl.; monitorów (model nr 1) – 5 szt.; monitorów (model nr 2) – 10 szt.; drukarek laserowych monochromatycznych – 3 szt.; drukarki laserowej kolorowej – 1 szt.; myszy (model nr 1) – 6 szt.; myszy (model nr 2) – 30 szt.; klawiatur (model nr 1) – 3 szt.; klawiatur (model nr 2) – 15 szt., switch'a – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ruter klasy UTM – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rutera klasy UTM – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |