Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią

Data publikacji 2019-08-07
Data zakończenia 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Powiat Nakielski
Miejscowość Nakło nad Notecią
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582305-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
W skład części I wchodzą:
1) macierz + szyny montażowe – 2 kpl.;
2) dysk wewnętrzny – 13 szt.;
3) dysk twardy – 6 szt.;
4) serwer – 1 szt.
W skład części II wchodzą:
1) komputer stacjonarny + mysz + klawiatura – 11 kpl.;
2) monitor (model nr 1) – 5 szt.;
3) monitor (model nr 2) – 10 szt.;
4) drukarka laserowa monochromatyczna – 3 szt.;
5) drukarka laserowa kolorowa – 1 szt.;
6) mysz (model nr 1) – 6 szt.;
7) mysz (model nr 2) – 30 szt.;
8) klawiatura (model nr 1) – 3 szt.;
9) klawiatura (model nr 2) – 15 szt.;
10) switch – 1 szt.
Część III: urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
Część IV: ruter klasy UTM – 2 szt.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Niniejsze zamówienie stanowi część zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, które zamawiający przewidział zrealizować w 2019 r. Pierwsza część zamówienia (udzielenie zamówienia w kwietniu 2019 r.) dotyczyła dostawy wyposażenia w postaci sprzętu komputerowego dla szkół prowadzonych przez Powiat Nakielski objętych projektem „Wyższa klasa! Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów z terenu Obszaru Społeczno-Gospodarczego Powiatu Nakielskiego”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60bcac6e-7d7b-40e2-9db5-4eabbb53a3ea
Biuletyn 582305-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Nakielski
Regon 92350866000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. H. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Nakło nad Notecią
Zamawiajacy kod pocztowy 89-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3866621,
Zamawiajacy fax 523 866 625
Zamawiajacy email aldona.zielinska@powiat-nakielski.pl,
Adres strony url www.powiat-nakielski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-nakielski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-nakielski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią, ul. gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
Numer referencyjny OWO.272.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: W skład części I wchodzą: 1) macierz + szyny montażowe – 2 kpl.; 2) dysk wewnętrzny – 13 szt.; 3) dysk twardy – 6 szt.; 4) serwer – 1 szt. W skład części II wchodzą: 1) komputer stacjonarny + mysz + klawiatura – 11 kpl.; 2) monitor (model nr 1) – 5 szt.; 3) monitor (model nr 2) – 10 szt.; 4) drukarka laserowa monochromatyczna – 3 szt.; 5) drukarka laserowa kolorowa – 1 szt.; 6) mysz (model nr 1) – 6 szt.; 7) mysz (model nr 2) – 30 szt.; 8) klawiatura (model nr 1) – 3 szt.; 9) klawiatura (model nr 2) – 15 szt.; 10) switch – 1 szt. Część III: urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. Część IV: ruter klasy UTM – 2 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Niniejsze zamówienie stanowi część zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, które zamawiający przewidział zrealizować w 2019 r. Pierwsza część zamówienia (udzielenie zamówienia w kwietniu 2019 r.) dotyczyła dostawy wyposażenia w postaci sprzętu komputerowego dla szkół prowadzonych przez Powiat Nakielski objętych projektem „Wyższa klasa! Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów z terenu Obszaru Społeczno-Gospodarczego Powiatu Nakielskiego”.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeśli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 lit. a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien zastać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego wykonawca jest zobligowany do przedłożenia specyfikacji/ kart katalogowych zaoferowanego sprzętu komputerowego, celem potwierdzenia, że spełnia on cechy podane w opisie przedmiotu zamówienia, z jednoczesnym podaniem nazwy produktu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron, a w szczególności w przypadku uszkodzenia sprzętu podczas transportu, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Macierz, szyny montażowe – 2 kpl. + dysk wewnętrzny – 13 szt. + dysk twardy – 6 szt. + serwer – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy, szyn montażowych – 2 kpl.; dysków wewnętrznych – 13 szt.; dysków twardych – 6 szt.; serwera – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny, mysz, klawiatura – 11 kpl. + monitor (model nr 1) – 5 szt. + monitor (model nr 2) – 10 szt. + drukarka laserowa monochromatyczna – 3 szt. + drukarka laserowa kolorowa – 1 szt. + mysz (model nr 1) – 6 szt. + mysz (model nr 2) – 30 szt. + klawiatura (model nr 1) – 3 szt. + klawiatura (model nr 2) – 15 szt. + switch – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, myszy, klawiatur – 11 kpl.; monitorów (model nr 1) – 5 szt.; monitorów (model nr 2) – 10 szt.; drukarek laserowych monochromatycznych – 3 szt.; drukarki laserowej kolorowej – 1 szt.; myszy (model nr 1) – 6 szt.; myszy (model nr 2) – 30 szt.; klawiatur (model nr 1) – 3 szt.; klawiatur (model nr 2) – 15 szt., switch'a – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ruter klasy UTM – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa rutera klasy UTM – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowy okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)