GuidZP400 |
62579ce5-c795-4f75-a560-8d248631f731
|
Biuletyn |
584076-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Regon |
51099686100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Baranki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 621 96 50
|
Zamawiajacy fax |
087 621 96 33
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
|
Adres strony url |
www.promedica.elk.com.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.promedica.elk.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.promedica.elk.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę środków gospodarczych i czyszczących oraz naczyń j. uż.
|
Numer referencyjny |
2774/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków gospodarczych i czyszczących oraz naczyń j. uż. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu przedmiotu zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
1) co najmniej 1 dostawy środków gospodarczych i czyszczących, o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) - dot. Pakietu 1,
2) co najmniej 1 dostawy naczyń j.uż. o wartości brutto nie mniejszej niż 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) – dot. Pakietu 2.
Wstępne potwierdzenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogi w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające opis przedmiotu zamówienia i identyfikujące produkt itp.). Pakiet 1 pozycje: 14, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 32, 36, 39, 47, 52, 53, 54 )
b) Karty Charakterystyki ( karty bezpieczeństwa) produktów zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 tj. Dz. U. Z 2019 poz. 1225 ) o ile są wymagane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 8 – Formularz asortymentowo-cenowy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium jak poniżej:
Pakiet 1 - 2,000,00 zł słownie: ( dwa tysiące złotych 00/100 )
Pakiet 2 - 360,00 zł słownie: ( trzysta sześćdziesiąt zł 00/100 )
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy);
2) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
3) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności wymagają aneksowania umowy.
4) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga aneksu do umowy.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. Zmiana w tym przypadku nastąpi automatycznie co oznacza, że nie wymaga formy aneksu do umowy.
4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3 i z wyłączeniem ust. 1 pkt 1).
6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
1) zmiany danych kontaktowych,
2) elementów formalnych umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PPolski
|
IV 4 5 okres |
30
|