Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Lepsza edukacja szansą na lepszą przyszłość uczniów” oraz dostawa sprzętu.

Data publikacji 2019-08-08
Data zakończenia 2019-08-16 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Blachowni
Miejscowość Blachownia
Województwo
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584129-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Lepsza edukacja szansą na lepszą przyszłość uczniów”, dostawy sprzętu: 30 szt. (14 plus 16 szt.) laptopów z oprogramowaniem, 4 szt. tablicy interaktywnej z projektorem, 1 szt. monitora interaktywnego, 10 szt. tabletów, 1 szt. projektora multimedialnego, oraz 6 szt. cyfrowego laboratorium doświadczalnego dla nauk przyrodniczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf209d0f-a22c-4237-abd3-8632fb610b79
Biuletyn 584129-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Blachowni
Regon 52361400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Blachownia
Zamawiajacy kod pocztowy 42-290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy telefon 034 3270409, 3270461
Zamawiajacy email umblachownia@wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienia równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.blachownia.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Oferta musi być sporządzona w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Blachowni ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, pokój nr 15 biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Lepsza edukacja szansą na lepszą przyszłość uczniów” oraz dostawa sprzętu.
Numer referencyjny ZP.271.13.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Lepsza edukacja szansą na lepszą przyszłość uczniów”, dostawy sprzętu: 30 szt. (14 plus 16 szt.) laptopów z oprogramowaniem, 4 szt. tablicy interaktywnej z projektorem, 1 szt. monitora interaktywnego, 10 szt. tabletów, 1 szt. projektora multimedialnego, oraz 6 szt. cyfrowego laboratorium doświadczalnego dla nauk przyrodniczych.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 21 dni od daty podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem przedmiotu, dat wykonania podmiotów oraz wartości, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługę o wartości minimum 100.000 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (wykaz dostaw - załącznik nr 7 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy; 2) zmiany terminu realizacji umowy, określonego w § 3 w przypadku opóźnień wynikających z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie ma lub nie mógł mieć wpływu. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania prac; 3) Zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanym w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w SIWZ. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np.: rezygnacji. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie. 4) zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 5) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową lub w przypadku braku konieczności wykonywania części zamówienia, 6) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT; 2. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takich zmian
IV 4 4 data 2019-08-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)