GuidZP400 |
f6b16876-28f6-4b11-af15-f085dd649ea2
|
Biuletyn |
583965-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Oborniki Śląskie
|
Regon |
93193508100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trzebnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oborniki Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3103519, 3103536
|
Zamawiajacy fax |
713 102 295
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@oborniki-slaskie.pl
|
Adres strony url |
www.oborniki-slaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Edukacja, Numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Numer i nazwa Poddziałania: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.oborniki-slaskie.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.oborniki-slaskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE, Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach projektu: "Nowoczesna edukacja w gminach Wisznia Mała i Oborniki Śląskie"
|
Numer referencyjny |
ZP.271.85.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do następujących placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie:
- Szkoła Podstawowa nr 2 w Obornikach Śląskich
ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 24
55 - 120 Oborniki Śląskie,
- Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
ul. Trzebnicka 33
55-120 Oborniki Śląskie,
- Szkoła Podstawowa w Pęgowie
Pęgów ul. Główna 101
55-120 Oborniki Śląskie,
- Szkoła Podstawowa w Osolinie
Osolin ul. Piłsudskiego 5
55-120 Oborniki Śląskie,
- Szkoła Podstawowa w Urazie
Uraz, ul. Wołowska 55
55-120, Oborniki Śląskie.
Produkty będące przedmiotem zamówienia należy dostarczyć na adresy poszczególnych jednostek edukacyjnych. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Zamawiane produkty muszą być nowe, nigdy nie używane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczone produkty muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt komputerowy i multimedialny oraz pomoce dydaktyczne gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej, określające typ produktu lub producenta są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe produktu.
Zadanie jest dofinansowane z środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Edukacja, Numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Numer i nazwa Poddziałania: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.
Zadanie podzielono na dwie części.
Zadanie częściowe nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Zadanie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego:
1. Laptop I w ilości 18 sztuk.
2. Laptop II w ilości 8 sztuk.
3. Komputer stacjonarny w ilości 16 sztuk.
4. Monitor komputerowy w ilości 16 sztuk.
5. Tablica interaktywna w ilości 2 sztuk.
6. Projektor ultra krótkoogniskowy w ilości 1 sztuki.
7. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe w ilości 1 sztuki.
8. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe w ilości 1 sztuki.
9. Drukarka laserowa w ilości 3 sztuk.
10. Tablet w ilości 5 sztuk.
11. Laminator A4 w ilości 1 sztuki.
12. Laminator A3 w ilości 1 sztuki.
13. Głośniki komputerowe w ilości 1 zestawu.
Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 1 zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis sprzętu komputerowego i multimedialnego.
Zadanie częściowe nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych
Zadanie obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych:
1. Robot I w ilości 1 sztuki.
2. Zestaw do samodzielnego konstruowania robota w ilości 1 sztuki.
3. Robot II w ilości 4 sztuk.
4. Robot III w ilości 2 sztuk.
5. Robot podłogowy w ilości 1 sztuki.
6. Zestaw maszyny proste w ilości 1 sztuki.
7. Jeżdżący model z napędem wodorowym w ilości 1 sztuki.
8. Barwny krążek Newtona z napędem ręcznym w ilości 1 sztuki.
9. Zestaw pryzmatów w ilości 1 sztuki.
10. Eksperymenty z przekładnią w ilości 1 sztuki.
11. Silniczek elektryczny w ilości 1 sztuki.
12. Energetyka wiatrowa w ilości 1 sztuki.
13. Mały zestaw magnetyczny w ilości 1 sztuki.
14. Zestaw magnetycznych atrakcji w ilości 1 sztuki.
15. Pomiary energii - Zestaw do energii odnawialnej w ilości 1 sztuki.
16. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami I w ilości 1 kompletu.
17. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami II w ilości 1 kompletu.
18. Mikroskop jajo w ilości 1 sztuki.
19. Zestaw plansz dydaktycznych w ilości 1 kompletu.
20. Burza mózgów w ilości 1 sztuki.
21. Zestaw do konstruowania układów elektronicznych w ilości 2 sztuk.
22. Generator Van De Graaffa z elektrodą kulistą i napędem elektrycznym w ilości 1 sztuki.
23. Model człowieka w ilości 1 sztuki.
24. Model serca w ilości 1 sztuki.
25. Model oka w ilości5 sztuk.
26. Stacja meteorologiczna w ilości 1 sztuki.
27. Zestaw 45 skał w ilości 1 sztuki.
28. Model ziemia, księżyc i słońce w ilości 2 sztuk.
29. Zestaw piłek planet w ilości 1 sztuki.
30. Zestaw do budowy struktur chemicznych w ilości 6 sztuk.
31. Zestaw szachowy w ilości 2 sztuk.
32. Zestaw do elektrolizy w ilości 1 sztuki.
33. Zestaw odczynników chemicznych w ilości 1 sztuki.
34. Zestaw metali i niemetali w ilości 1 sztuki.
35. Dynamometry w ilości 2 sztuk.
36. Magnetyczne przybory matematyczne w ilości 2 kompletów.
37. Zestaw 8 brył "2w1" rozkładanych z siatkami w ilości 2 sztuk.
38. Tablica suchościeralna magnetyczna biała 100x80 cm z nadrukiem w ilości 1 sztuki.
39. Lornetka w ilości 1 sztuki.
40. Kalejdoskop zawodów 10 filmów w ilości 1 zestawu.
41. Autoprezentacja część I - Savoir-vivre w pracy w ilości 1 sztuki.
42. Autoprezentacja część II - Jak wywrzeć dobre wrażenie w ilości 1 sztuki.
43. Autoprezentacja część III - Mowa ciała w praktyce w ilości 1 sztuki.
44. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) w ilości 1 sztuki.
45. Maszyna do mieszania barw w ilości 1 sztuki.
46. Stacja pogody modułowa wbijana w ilości 1 sztuki.
47. Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych w ilości 1 sztuki.
48. Zestaw do badania powietrza w ilości 1 sztuki.
49. Zestaw do wykrywania i badania właściwości białek w ilości 1 sztuki.
50. Model kwiatu z zalążnią i zalążkiem w ilości 1 sztuki.
51. Przyrząd do elektrolizy wody w ilości 8 sztuk.
52. Zestaw podstawowy szkła i wyposażenia laboratoryjnego w ilości 8 kompletów.
53. Mikroskop w ilości 8 sztuk.
54. Mówiąca książka do nauki języka angielskiego w ilości 4 sztuk.
55. Multimedialny pakiet logopedyczny I w ilości 1 sztuki.
56. Multimedialny pakiet logopedyczny II w ilości 1 sztuki.
57. Multimedialny pakiet logopedyczny III w ilości 1 sztuki.
58. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek w ilości 1 kompletu.
59. 100-wyrazowy Test Artykulacyjny w ilości 1 kompletu.
60. Odwagi: 7 historyjek obrazkowych w ilości 1 kompletu.
61. Obrazy - co się zadziało? W ilości 1 kompletu.
62. Zestaw dodatkowych listków do Drzewka smutku i radości w ilości 1 sztuki.
63. Puszki szmerowe w ilości 1 kompletu.
64. Pewny start. Poznać i zrozumieć uczucia w ilości 1 kompletu.
65. Matematyka zadania tekstowe - Program do tablicy interaktywnej - Multilicencja szkolna w ilości 1 sztuki.
66. Lekcjoteka Matematyka dla klas 4-8 szkoły podstawowej - program do tablic interaktywnych w ilości 1 sztuki.
67. Eduterapeutica Gimnazjum Dyskalkulia i Dysleksja. Karty pracy /12-15 lat/ w ilości 1 sztuki.
Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 2 zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis pomocy dydaktycznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
130813,01
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-10-11T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym:
a) dla zadania częściowego nr 1:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy sprzętu komputerowego na kwotę min. 100 000.00 zł łącznie.
b) dla zadania częściowego nr 2:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy pomocy dydaktycznych na kwotę min. 40 000.00 zł łącznie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w druku "Wykaz dostaw", popartych odpowiednimi poświadczeniami (np. referencjami).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - sprzęt komputerowy i multimedialny
2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis sprzętu komputerowego i multimedialnego
3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - pomoce dydaktyczne
4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis pomocy dydaktycznych
5. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium.
6. Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę informacja o obowiązku podatkowym
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
8. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Katalog dopuszczalnych zmian postanowień umowy zawarto w paragrafie 11 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach projektu: "Nowoczesna edukacja w gminach Wisznia Mała i Oborniki Śląskie"” – znak sprawy: ZP.271.85.2019, prowadzonego w trybie przetarg nieograniczony, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE
Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie
Tel.: 71 310 35 19
Faks: 71 310 22 95
e-mail: oborniki@oborniki-slaskie.pl.
c) inspektorem ochrony danych osobowych w GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE jest Pani/Pan Izabela Banach-Szymanek, kontakt: tel.: 71 310 35 19 w. 439, e-mail: szymanek@oborniki-slaskie.pl;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
2. Do spraw nieuregulowanych w SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
93219,51
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego:
1. Laptop I w ilości 18 sztuk.
2. Laptop II w ilości 8 sztuk.
3. Komputer stacjonarny w ilości 16 sztuk.
4. Monitor komputerowy w ilości 16 sztuk.
5. Tablica interaktywna w ilości 2 sztuk.
6. Projektor ultra krótkoogniskowy w ilości 1 sztuki.
7. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe w ilości 1 sztuki.
8. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe w ilości 1 sztuki.
9. Drukarka laserowa w ilości 3 sztuk.
10. Tablet w ilości 5 sztuk.
11. Laminator A4 w ilości 1 sztuki.
12. Laminator A3 w ilości 1 sztuki.
13. Głośniki komputerowe w ilości 1 zestawu.
Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 1 zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis sprzętu komputerowego i multimedialnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
37593,48
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych:
1. Robot I w ilości 1 sztuki.
2. Zestaw do samodzielnego konstruowania robota w ilości 1 sztuki.
3. Robot II w ilości 4 sztuk.
4. Robot III w ilości 2 sztuk.
5. Robot podłogowy w ilości 1 sztuki.
6. Zestaw maszyny proste w ilości 1 sztuki.
7. Jeżdżący model z napędem wodorowym w ilości 1 sztuki.
8. Barwny krążek Newtona z napędem ręcznym w ilości 1 sztuki.
9. Zestaw pryzmatów w ilości 1 sztuki.
10. Eksperymenty z przekładnią w ilości 1 sztuki.
11. Silniczek elektryczny w ilości 1 sztuki.
12. Energetyka wiatrowa w ilości 1 sztuki.
13. Mały zestaw magnetyczny w ilości 1 sztuki.
14. Zestaw magnetycznych atrakcji w ilości 1 sztuki.
15. Pomiary energii - Zestaw do energii odnawialnej w ilości 1 sztuki.
16. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami I w ilości 1 kompletu.
17. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami II w ilości 1 kompletu.
18. Mikroskop jajo w ilości 1 sztuki.
19. Zestaw plansz dydaktycznych w ilości 1 kompletu.
20. Burza mózgów w ilości 1 sztuki.
21. Zestaw do konstruowania układów elektronicznych w ilości 2 sztuk.
22. Generator Van De Graaffa z elektrodą kulistą i napędem elektrycznym w ilości 1 sztuki.
23. Model człowieka w ilości 1 sztuki.
24. Model serca w ilości 1 sztuki.
25. Model oka w ilości5 sztuk.
26. Stacja meteorologiczna w ilości 1 sztuki.
27. Zestaw 45 skał w ilości 1 sztuki.
28. Model ziemia, księżyc i słońce w ilości 2 sztuk.
29. Zestaw piłek planet w ilości 1 sztuki.
30. Zestaw do budowy struktur chemicznych w ilości 6 sztuk.
31. Zestaw szachowy w ilości 2 sztuk.
32. Zestaw do elektrolizy w ilości 1 sztuki.
33. Zestaw odczynników chemicznych w ilości 1 sztuki.
34. Zestaw metali i niemetali w ilości 1 sztuki.
35. Dynamometry w ilości 2 sztuk.
36. Magnetyczne przybory matematyczne w ilości 2 kompletów.
37. Zestaw 8 brył "2w1" rozkładanych z siatkami w ilości 2 sztuk.
38. Tablica suchościeralna magnetyczna biała 100x80 cm z nadrukiem w ilości 1 sztuki.
39. Lornetka w ilości 1 sztuki.
40. Kalejdoskop zawodów 10 filmów w ilości 1 zestawu.
41. Autoprezentacja część I - Savoir-vivre w pracy w ilości 1 sztuki.
42. Autoprezentacja część II - Jak wywrzeć dobre wrażenie w ilości 1 sztuki.
43. Autoprezentacja część III - Mowa ciała w praktyce w ilości 1 sztuki.
44. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) w ilości 1 sztuki.
45. Maszyna do mieszania barw w ilości 1 sztuki.
46. Stacja pogody modułowa wbijana w ilości 1 sztuki.
47. Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych w ilości 1 sztuki.
48. Zestaw do badania powietrza w ilości 1 sztuki.
49. Zestaw do wykrywania i badania właściwości białek w ilości 1 sztuki.
50. Model kwiatu z zalążnią i zalążkiem w ilości 1 sztuki.
51. Przyrząd do elektrolizy wody w ilości 8 sztuk.
52. Zestaw podstawowy szkła i wyposażenia laboratoryjnego w ilości 8 kompletów.
53. Mikroskop w ilości 8 sztuk.
54. Mówiąca książka do nauki języka angielskiego w ilości 4 sztuk.
55. Multimedialny pakiet logopedyczny I w ilości 1 sztuki.
56. Multimedialny pakiet logopedyczny II w ilości 1 sztuki.
57. Multimedialny pakiet logopedyczny III w ilości 1 sztuki.
58. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek w ilości 1 kompletu.
59. 100-wyrazowy Test Artykulacyjny w ilości 1 kompletu.
60. Odwagi: 7 historyjek obrazkowych w ilości 1 kompletu.
61. Obrazy - co się zadziało? W ilości 1 kompletu.
62. Zestaw dodatkowych listków do Drzewka smutku i radości w ilości 1 sztuki.
63. Puszki szmerowe w ilości 1 kompletu.
64. Pewny start. Poznać i zrozumieć uczucia w ilości 1 kompletu.
65. Matematyka zadania tekstowe - Program do tablicy interaktywnej - Multilicencja szkolna w ilości 1 sztuki.
66. Lekcjoteka Matematyka dla klas 4-8 szkoły podstawowej - program do tablic interaktywnych w ilości 1 sztuki.
67. Eduterapeutica Gimnazjum Dyskalkulia i Dysleksja. Karty pracy /12-15 lat/ w ilości 1 sztuki.
Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 2 zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis pomocy dydaktycznych.
|
| |