Dostawa materiałów sanitarnych

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629093-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 421300009, 440000000, 441631104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: Dostawy materiałów sanitarnych zwanych dalej „asortymentem”.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 zadania:
Zadanie nr 1 – Dostawy zaworów;
Zadanie nr 2 - Dostawy hydraulicznych materiałów pomocniczych i eksploatacyjnych;
Zadanie nr 3 – Dostawy rur kanalizacyjnych z tworzyw.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 1 (odpowiedni do zadania).
4. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawarte w Załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 6 (odpowiednio do zadania) służą wyłącznie do wyliczeniu ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu.
5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 2 - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był:
a) nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem;
b) zgodny co do opisu zawartego w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania);
c) umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie go przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania;
d) posiadał aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH (odpowiednio do rodzaju).
7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego aprobat technicznych/ deklaracji zgodności/ atestów PZH –odpowiednio do rodzaju asortymentu.
8. Termin obowiązywania umowy ramowej w każdym zadaniu: 24 miesięcy, licząc od dnia je zawarcia umowy przez Strony.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji (jednak nie krótszej niż gwarancja Producenta) oraz 24 miesięcznej rękojmi na asortyment wskazany
w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednim do zadania) - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru dostawy.
10. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn WAG KSP przy ul. Karolkowej 46 w Warszawie.
11. Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej.
12. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami w każdym zadaniu, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
13. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów ramowych poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę jednostkową brutto w danym asortymencie (w danym zadaniu) przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej.
14. Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało w szczególności rodzaj i ilości zamawianego asortymentu oraz będzie podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres email wskazany w ofercie Wykonawcy.
15. W odpowiedzi na zgłoszenie zapotrzebowania Wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego, licząc od daty przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego, akceptuje bądź odrzuca zapotrzebowanie, o czym informuje Zamawiającego drogą elektroniczną na adres email Zamawiającego wskazany w umowie.
16. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Wykonawcy w terminie 1 dnia roboczego, liczonego od daty przesłania zapotrzebowania Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie zaakceptował zapotrzebowania.
17. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej (zgodnej z ofertą Wykonawcy) licząc od upływu terminu, o którym mowa w pkt 15.
18. W przypadku odrzucenia zapotrzebowania lub braku odpowiedzi na przesłane zapotrzebowanie przez Wykonawcę, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu Wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. Pkt 13-17 stosuje się odpowiednio.
19. Cena jednostkowa nabywanego asortymentu nie może być mniej korzystna niż określona w umowie ramowej – załączniku nr 1 do umowy ramowej, z zastrzeżeniem zmian określonych w umowie.
20. W ramach przedmiotu zamówienia (w każdym zadaniu) Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostawy asortymentu o parametrach zgodnych ze wskazanymi w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania), własnym transportem i na własny koszt do obiektu,
o którym mowa w pkt 10;
b) rozładunku dostarczonego asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
22. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz wskazania nazw firm Podwykonawców (jeżeli dotyczy).
23. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49f64f95-93e5-42c8-8bdc-8ec48456042b
Biuletyn 629093-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-159 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów sanitarnych
Numer referencyjny WZP-6709/19/353/IR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: Dostawy materiałów sanitarnych zwanych dalej „asortymentem”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1 – Dostawy zaworów; Zadanie nr 2 - Dostawy hydraulicznych materiałów pomocniczych i eksploatacyjnych; Zadanie nr 3 – Dostawy rur kanalizacyjnych z tworzyw. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 1 (odpowiedni do zadania). 4. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawarte w Załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 6 (odpowiednio do zadania) służą wyłącznie do wyliczeniu ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 2 - Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był: a) nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem; b) zgodny co do opisu zawartego w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania); c) umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie go przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania; d) posiadał aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH (odpowiednio do rodzaju). 7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego aprobat technicznych/ deklaracji zgodności/ atestów PZH –odpowiednio do rodzaju asortymentu. 8. Termin obowiązywania umowy ramowej w każdym zadaniu: 24 miesięcy, licząc od dnia je zawarcia umowy przez Strony. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji (jednak nie krótszej niż gwarancja Producenta) oraz 24 miesięcznej rękojmi na asortyment wskazany w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednim do zadania) - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru dostawy. 10. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn WAG KSP przy ul. Karolkowej 46 w Warszawie. 11. Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej. 12. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami w każdym zadaniu, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 13. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów ramowych poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę jednostkową brutto w danym asortymencie (w danym zadaniu) przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. 14. Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało w szczególności rodzaj i ilości zamawianego asortymentu oraz będzie podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres email wskazany w ofercie Wykonawcy. 15. W odpowiedzi na zgłoszenie zapotrzebowania Wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego, licząc od daty przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego, akceptuje bądź odrzuca zapotrzebowanie, o czym informuje Zamawiającego drogą elektroniczną na adres email Zamawiającego wskazany w umowie. 16. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Wykonawcy w terminie 1 dnia roboczego, liczonego od daty przesłania zapotrzebowania Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie zaakceptował zapotrzebowania. 17. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej (zgodnej z ofertą Wykonawcy) licząc od upływu terminu, o którym mowa w pkt 15. 18. W przypadku odrzucenia zapotrzebowania lub braku odpowiedzi na przesłane zapotrzebowanie przez Wykonawcę, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu Wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. Pkt 13-17 stosuje się odpowiednio. 19. Cena jednostkowa nabywanego asortymentu nie może być mniej korzystna niż określona w umowie ramowej – załączniku nr 1 do umowy ramowej, z zastrzeżeniem zmian określonych w umowie. 20. W ramach przedmiotu zamówienia (w każdym zadaniu) Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostawy asortymentu o parametrach zgodnych ze wskazanymi w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania), własnym transportem i na własny koszt do obiektu, o którym mowa w pkt 10; b) rozładunku dostarczonego asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 22. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz wskazania nazw firm Podwykonawców (jeżeli dotyczy). 23. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
Cpv glowny przedmiot 42130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), zwanej dalej Ustawą, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają, zmianę umowy ramowej w zakresie: 1)ceny jednostkowej brutto wskazanej w załączniku nr 1 do umowy ramowej w przypadku zmiany: a)stawki podatku od towarów i usług; b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu. 2)producenta asortymentu – wskazanego w załączniku nr 1 do umowy ramowej – w przypadku jego niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do umowy ramowej. W przypadku dostawy asortymentu innego Producenta Wykonawca musi uzyskać zgodę od Zamawiającego na dostawę asortymentu od nowego Producenta przed potwierdzeniem przyjęcia zapotrzebowania. W przypadku nie wyrażenia zgody na zmianę Producenta, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu Wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. 3)inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy zaworów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem jest zawarcie umowy ramowej na: Dostawy zaworów zwanych dalej „asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 1 (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy hydraulicznych materiałów pomocniczych i eksploatacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem jest zawarcie umowy ramowej na: Dostawy hydraulicznych materiałów pomocniczych i eksploatacyjnych zwanych dalej „asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 1 (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy rur kanalizacyjnych z tworzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem jest zawarcie umowy ramowej na: Dostawy rur kanalizacyjnych z tworzyw, zwanych dalej „asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania kol. 1 (odpowiedni do zadania).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)