GuidZP400 |
0777ebc2-9161-40e2-8df5-3da4aaf29b82
|
Biuletyn |
629170-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Mikołowskiego
|
Regon |
27628477900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 32-48-100, 32-48-125
|
Zamawiajacy fax |
(032) 32-48-147, 32-48-132
|
Zamawiajacy email |
zampub@mikolowski.pl
|
Adres strony url |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43 - 190 Mikołów, wejście C,I piętro,kancelaria - pokój nr 232
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Sprzedaż i dostawa aparatów, kamer, ploterów i sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do ZSP w Ornontowicach, ZST w Mikołowie, ZSEiU w Łaziskach Górnych, przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”
|
Numer referencyjny |
MNZ.272.48.2019.BM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa aparatów, kamer, ploterów i sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do ZSP w Ornontowicach, ZST w Mikołowie, ZSEiU w Łaziskach Górnych, przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu :
1) Aparat fotograficzny z funkcją kamery cyfrowej do pracowni ICT - 1 sztuka
2) Kamery cyfrowe do pracowni multimedialnej- 4 sztuki
3) Aparaty cyfrowe – lustrzanki do pracowni multimedialnych- 4 sztuki
4) Cyfrowy aparat fotograficzny do pracowni aplikacji internetowych- 1 sztuka
5) Ploter tnący, zestaw noży do pracowni multimedialnej -1 sztuka
6) Ploter drukujący, tusze, papier i materiały do pracowni multimedialnej - 1 sztuka
7) Program do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego - 3 sztuki
8) Zestaw do oznakowania placu manewrowego - 4 sztuki
Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół:
1) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1, w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZSP Ornontowice.
2) Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZST w Mikołowie.
3) Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Fryderyka Chopina 11, w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZSEiU w Łaziskach Górnych.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
Kody CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000- 5 Pomoce naukowe
30232100-5 -Drukarki i plotery
30232140-7 – Plotery
38650000-6 Sprzęt fotograficzny
38651000-3 Aparaty fotograficzne
38651600-9 Kamery cyfrowe
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
48000000 – 8- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i/lub Załącznik nr 1b (część 3) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2, zał. Nr 5b – dot. części 3) do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ);
1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert:
2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia:
1) Konieczność wykonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
2) Jeśli dane pozycje sprzętu dostarczanego w ramach niniejszej Umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innego sprzętu o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej Umowie, a w szczególności w załącznikach do Umowy. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian.
3) Gdy zmiana postanowień umownych jest korzystana dla Zamawiającego,
4) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszego zamówienia;
5) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą
podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy.
6) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku, gdy pracownie do których ma być dostarczony sprzęt nie będą wyremontowane, tzn. nie będzie możliwości ustawienia i uruchomienia w nich dostarczanego sprzętu. W takim przypadku termin realizacji Umowy może zostać wydłużony jedynie o czas w jakim Wykonawca nie mógł ustawić, uruchomić dostarczonego sprzętu;
7) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy;
8) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych;
9) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz. 1843).
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Sprzedaż i dostawa aparatów i kamer do pracowni multimedialnej i pracowni aplikacji internetowej w ZST w Mikołowie i do pracowni ICT w ZSEiU w Łaziskach Górnych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa aparatów i kamer do pracowni multimedialnej i pracowni aplikacji internetowej w ZST w Mikołowie i do pracowni ICT w ZSEiU w Łaziskach Górnych , zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Aparat fotograficzny z funkcją kamery cyfrowej do pracowni ICT - 1 sztuka
2) Kamery cyfrowe do pracowni multimedialnej- 4 sztuki
3) Aparaty cyfrowe – lustrzanki do pracowni multimedialnych- 4 sztuki
4) Cyfrowy aparat fotograficzny do pracowni aplikacji internetowych- 1 sztuka
Kody CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000- 5 Pomoce naukowe
38650000-6 Sprzęt fotograficzny
38651000-3 Aparaty fotograficzne
38651600-9 Kamery cyfrowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Sprzedaż i dostawa ploterów do pracowni multimedialnej w ZST w Mikołowie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa ploterów do pracowni multimedialnej w ZST w Mikołowie” , zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Ploter tnący, zestaw noży do pracowni multimedialnej -1 sztuka
2) Ploter drukujący, tusze, papier i materiały do pracowni multimedialnej - 1 sztuka
Kody CPV:
30232100-5 -Drukarki i plotery
30232140-7 – Plotery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Sprzedaż i dostawa sprzętu do egzaminów na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu do egzaminów na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach” , zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Program do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego- 3 sztuki
2) Zestaw do oznakowania placu manewrowego - 4 sztuki
Kody CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000 – 8- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów
|
| |