Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie w rok 2020 r.’’
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 niezależnych części:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – Dostawa świeżych warzyw i owoców CPV: 03221000-6, CPV: 03222300-6.
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – Dostawa wyrobów piekarniczych CPV: 1511000-6
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – Dostawa mrożonek CPV: 15331170-9
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – Dostawa jaj kurzych świeżych o gramaturze 50 g
CPV: 03142500-3
CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA – Dostawa drobnych artykułów spożywczych CPV: 15800000-6
CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA – Dostawa mięsa, wędlin i drobiu CPV: 15100000-9
CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - Dostawa mleka i produktów mleczarskich
CPV: 15500000-3
Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych oraz ich ilość (w podziale na części zamówienia) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik 7A-G do SIWZ
3. Zamawiający informuje, że przy przedmiotowych dostawach zastosowanie będzie miało prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić
w formularzu ofertowym. Zamawiający, będzie odbierał artykułu sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 80% artykułów wymienionych w Formularzu od Nr 7A do Nr 7G.
4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest:
- dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
- dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży.
- dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie
z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu.
- w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
- dostarczać produkty pierwszej klasy jakości ( ze względu na charakter i właściwości produktu)
posiadające właściwy okres przydatności do spożycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych.
Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieścięgniste o zawartości tłuszczu ok. 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnych.
- dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
- dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi
i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych.
- realizować zamówienia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bodzentynie środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Do przewozu mrożonek wymaga się zastosowania właściwego środka transportu tj. samochód lodówka. Do przewozu mięsa i wędlin wymaga się zastosowania odpowiedniego środka transportu tj. samochód izoterma.
- zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie
z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu).
- dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub osobiście potwierdzonych pisemnym zleceniem. Przed wydaniem żywności, ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
c2da9580-6f0a-4f93-b6f1-02d804c3a606
|
Biuletyn |
631362-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bodzentyn
|
Regon |
53471800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Suchedniowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bodzentyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3115010, 3115511, 3115114
|
Zamawiajacy fax |
041 3115010, 3115511, 3115114
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@bodzentyn.ugm.pl
|
Adres strony url |
www.bodzentyn.bip.jur.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bodzentyn.bip.jur.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą operatora pocztowego,kuriera,osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie w 2020 r.”
|
Numer referencyjny |
BRO.271.64.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie w rok 2020 r.’’
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 niezależnych części:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – Dostawa świeżych warzyw i owoców CPV: 03221000-6, CPV: 03222300-6.
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – Dostawa wyrobów piekarniczych CPV: 1511000-6
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – Dostawa mrożonek CPV: 15331170-9
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – Dostawa jaj kurzych świeżych o gramaturze 50 g
CPV: 03142500-3
CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA – Dostawa drobnych artykułów spożywczych CPV: 15800000-6
CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA – Dostawa mięsa, wędlin i drobiu CPV: 15100000-9
CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - Dostawa mleka i produktów mleczarskich
CPV: 15500000-3
Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych oraz ich ilość (w podziale na części zamówienia) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik 7A-G do SIWZ
3. Zamawiający informuje, że przy przedmiotowych dostawach zastosowanie będzie miało prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić
w formularzu ofertowym. Zamawiający, będzie odbierał artykułu sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 80% artykułów wymienionych w Formularzu od Nr 7A do Nr 7G.
4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest:
- dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
- dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży.
- dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie
z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu.
- w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
- dostarczać produkty pierwszej klasy jakości ( ze względu na charakter i właściwości produktu)
posiadające właściwy okres przydatności do spożycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych.
Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieścięgniste o zawartości tłuszczu ok. 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnych.
- dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
- dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi
i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych.
- realizować zamówienia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bodzentynie środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Do przewozu mrożonek wymaga się zastosowania właściwego środka transportu tj. samochód lodówka. Do przewozu mięsa i wędlin wymaga się zastosowania odpowiedniego środka transportu tj. samochód izoterma.
- zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie
z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu).
- dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub osobiście potwierdzonych pisemnym zleceniem. Przed wydaniem żywności, ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części III zamówienia – dostawa mrożonek
Wykonawca powinien dysponować właściwymi środkami transportu do przewozu mrożonek tj. samochód lodówka, minimum 1 pojazd.
Dla części VI zamówienia – dostawa mięsa i wędlin
Wykonawca powinien dysponować właściwymi środkami transportu do przewozu mięsa i wędlin tj. samochód izoterma, minimum 1 pojazd.
W związku z powyższym Wykonawca który złożył ofertę na część nr III lub VI zamówienia,
a którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego wykazu sprzętu (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wraz
z informacją o podstawie dysponowania niniejszym wyposażeniem
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (tylko dla części nr III i VI).
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty:
w następującym zakresie:
a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
b) ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw na danej części zamówienia wynikającej ze znacznego ograniczenia/zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków, w tej sytuacji zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy.
c) rozszerzenie asortymentu dostaw, zwiększenia dostaw w zakresie poszczególnych części zamówienia, w sytuacji gdy Zamawiający uzna, że zachodzi taka potrzeba, a Wykonawca wyrazi na to zgodę.
d) waloryzacji cen jednostkowych w sytuacji gdy kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa GUS wykaże wzrost lub obniżkę cen o wartość minimum 1%.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów piekarniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zgodnie z załącznikiem nr 7B do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zgodnie z załącznikiem nr 7C do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj kurzych świeżych o gramaturze 50 g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zgodnie z załącznikiem nr 7D do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zgodnie z załącznikiem nr 7E
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zgodnie z załącznikiem nr 7F
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis zgodnie z załącznikiem nr 7G do SIWZ
|
| |