GuidZP400 |
e3d59901-dce6-43b6-a0c8-5be2ab8187f4
|
Biuletyn |
636544-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
|
Regon |
16365090000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wołoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-675
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 818 803
|
Zamawiajacy fax |
225 818 814
|
Zamawiajacy email |
wzp@ipn.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ipn.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
organ władzy publicznej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipn.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipn.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
IPN-KŚZpNP, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzeseł, foteli i mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
BAG-99/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Zamówienie zostało podzielone na nw. części:
część I: dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem; część II: dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem; część III: dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: Część I - do 25 dni roboczych od daty zawarcia umowy; część II - do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy; część III - do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolności techniczne i zawodowe, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) w zakresie Części I: co najmniej dwie (2) dostawy mebli biurowych, o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda;
b) w zakresie Części II: co najmniej dwie (2) dostawy mebli biurowych, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda;
c) w zakresie Części III: co najmniej dwie (2) dostawy krzeseł i foteli biurowych, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu dostaw, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wraz z załączeniem dowodów, określających czy dostawy te zostały wykonane należycie;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia certyfikatu potwierdzającego spełnianie Klasy Higieny E1 dla płyt wiórowych, z których będą wykonane meble - dot. Części 1 i Części 2 – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- dla Części I: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);
- dla Części II: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych);
- dla Części III: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do siwz.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie Części III, w przypadku gdy powstała konieczność dostarczenia innego typu krzeseł/foteli/stolików w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem, że krzesła/fotele/stoliki będą posiadały parametry nie gorsze od oferowanych i nie spowoduje to podwyższenia ceny.
|
IV 4 4 data |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
25
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji zamówienia wynosi w części I 25 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
|
Zalacznik krotki opis |
Część I zamówienia obejmuje dostawę mebli pracowniczych wraz z montażem, w szczególności biurka, szafy, stoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1. do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji w Części II wynosi 30 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części II obejmuje dostawę mebli gabinetowych wraz z montażem, w szczególności biurka, stoły konferencyjne, szafy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.2. do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji w Części III wynosi 30 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie w Części III obejmuje dostawę krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem, w szczególności foteli obrotowych, foteli gabinetowych, foteli obrotowych, stołów konferencyjnych. Szczegółowy
|
| |