Dostawa krzeseł, foteli i mebli biurowych

Data publikacji 2019-12-17
Data zakończenia 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636544-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Zamówienie zostało podzielone na nw. części:
część I: dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem; część II: dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem; część III: dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3d59901-dce6-43b6-a0c8-5be2ab8187f4
Biuletyn 636544-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Regon 16365090000000
Zamawiajacy adres ulica Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-675
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 818 803
Zamawiajacy fax 225 818 814
Zamawiajacy email wzp@ipn.gov.pl
Adres strony url www.ipn.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny organ władzy publicznej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ipn.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres IPN-KŚZpNP, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł, foteli i mebli biurowych
Numer referencyjny BAG-99/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Centrali IPN. Zamówienie zostało podzielone na nw. części: część I: dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem; część II: dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem; część III: dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Część I - do 25 dni roboczych od daty zawarcia umowy; część II - do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy; część III - do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolności techniczne i zawodowe, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w zakresie Części I: co najmniej dwie (2) dostawy mebli biurowych, o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda; b) w zakresie Części II: co najmniej dwie (2) dostawy mebli biurowych, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda; c) w zakresie Części III: co najmniej dwie (2) dostawy krzeseł i foteli biurowych, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu dostaw, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wraz z załączeniem dowodów, określających czy dostawy te zostały wykonane należycie;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia certyfikatu potwierdzającego spełnianie Klasy Higieny E1 dla płyt wiórowych, z których będą wykonane meble - dot. Części 1 i Części 2 – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Części I: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); - dla Części II: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych); - dla Części III: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do siwz.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie Części III, w przypadku gdy powstała konieczność dostarczenia innego typu krzeseł/foteli/stolików w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem, że krzesła/fotele/stoliki będą posiadały parametry nie gorsze od oferowanych i nie spowoduje to podwyższenia ceny.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mebli pracowniczych wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji zamówienia wynosi w części I 25 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia obejmuje dostawę mebli pracowniczych wraz z montażem, w szczególności biurka, szafy, stoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1. do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa mebli gabinetowych wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji w Części II wynosi 30 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części II obejmuje dostawę mebli gabinetowych wraz z montażem, w szczególności biurka, stoły konferencyjne, szafy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.2. do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji w Części III wynosi 30 dni roboczych. Dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części III obejmuje dostawę krzeseł, foteli i stolików wraz z montażem, w szczególności foteli obrotowych, foteli gabinetowych, foteli obrotowych, stołów konferencyjnych. Szczegółowy
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)