GuidZP400 |
4f914974-1fe4-4a54-a452-06a09accc176
|
Biuletyn |
637424-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
MIEJSKO GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE
|
Regon |
97002362000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
SZKOLNA
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683276508
|
Zamawiajacy email |
przedszkole@nowogrodbobrz.pl
|
Adres strony url |
http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6 (5 części) – dwie lokalizacje
|
Numer referencyjny |
MGPS/PN/2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, działającego w dwóch lokalizacjach - 1) ul. Szkolna 6 i 2) ul. Kościuszki 42; podzielona na 5 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Szczegółowy opis zamówienia określa: 1. formularz OFERTA 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ 3. opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.: • dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia 3. wzór umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) - niezbędne do przyznania punktów w poza cenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 1 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Świeże owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 2 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby mleczarskie i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 3 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, drób i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 5 i wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych do Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim – dwie lokalizacje, w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 6 i wzór umowy.
|
| |