GuidZP400 |
2700aa74-7365-4c5a-953e-39ee7842317f
|
Biuletyn |
637172-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
|
Regon |
00030440900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wysokie Brzegi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338448230,
|
Zamawiajacy fax |
338448384
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitaloswiecim.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, Dział Zamówień Publicznych, pokój 33
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY I FARTUCHÓW OPERACYJNYCH
|
Numer referencyjny |
ZOZ.DZP.271.5.XII.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyrobów z włókniny i fartuchów operacyjnych z podziałem na następujące części:
PAKIET nr 1 - Spodenki, koszule
PAKIET nr 2 - Podkłady
PAKIET nr 3 - Ubrania operacyjne
PAKIET nr 4 - Osłony
PAKIET nr 5 - Osłona na aparat RTG
PAKIET nr 6 - Osłony na stół operacyjny
PAKIET nr 7 - Czepki chirurgiczne
PAKIET nr 8 - Maski chirurgiczne
PAKIET nr 9 - Fartuchy
PAKIET nr 10 - Obłożenie uniwersalne
PAKIET nr 11 - Obłożenie uniwersalne z serwetą z wycięciem ,,V''
PAKIET nr 12 - Obłożenie-cięcie cesarskie
PAKIET nr 13 - Zestaw porodowy
PAKIET nr 14 - Obłożenie – dłoń/stopa
PAKIET nr 15 - Obłożenie - artroskopia
PAKIET nr 16 - Fartuch włókninowy, jałowy
PAKIET nr 17 - Gąbki
PAKIET nr 18 - Czepki, ręczniki, rękawice
PAKIET nr 19 - Podkład chłonny na stół operacyjny
PAKIET nr 20 - Sterylna serweta na stolik do instrumentarium
PAKIET nr 21 - Podkład ginekologiczny jałowy
PAKIET nr 22 - Pościel, koc ogrzewający
PAKIET nr 23 - Ocieplacz chirurgiczny
PAKIET nr 24 - Podkłady
PAKIET nr 25 - Zestaw dla noworodka
PAKIET nr 26 - Obłożenie - staw biodrowy
PAKIET nr 27 - Obłożenie - dłoń/stopa
– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczące przedmiotu zamówienia :
a) Oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy
w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym -
Załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 27;
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby posiadają deklarację zgodności CE oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie wymaga posiadania deklaracji zgodności CE - Załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 27;
c) Raportu bezpieczeństwa produktu kosmetycznego wykonanego przez wykwalifikowanego eksperta tzw. Safety Assessora zgodnie z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia 1223/2009/WE oraz badań dermatologicznych przeprowadzonych na min. 30 osobach - dotyczy Pakietu nr 17;
d) Kart produktu, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych – dotyczy Pakietu nr 16;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy jedynie w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3, oraz w przypadkach opisanych w § 9. Na wniosek Zamawiającego po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 1 - Spodenki, koszule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Spodenki, koszule – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 2 - Podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkłady– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 3 - Ubrania operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ubrania operacyjne-– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 4 - Osłony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osłony – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 5 - Osłona na aparat RTG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osłona na aparat RTG-– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 6 - Osłony na stół operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osłony na stół operacyjny – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 7 - Czepki chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czepki chirurgiczne – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 8 - Maski chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maski chirurgiczne – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 9 - Fartuchy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuchy – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 10 - Obłożenie uniwersalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie uniwersalne-– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 11 - Obłożenie uniwersalne z serwetą z wycięciem ,,V''
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie uniwersalne z serwetą z wycięciem ,,V'' - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 12 - Obłożenie-cięcie cesarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie-cięcie cesarskie – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 13 - Zestaw porodowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw porodowy – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 14 - Obłożenie – dłoń/stopa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie – dłoń/stopa - – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 15 - Obłożenie - artroskopia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie - artroskopia -– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 16 - Fartuch włókninowy, jałowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch włókninowy, jałowy – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 17 - Gąbki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Gąbki – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 18 - Czepki, ręczniki, rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czepki, ręczniki, rękawice -– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 19 - Podkład chłonny na stół operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład chłonny na stół operacyjny – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 20 - Sterylna serweta na stolik do instrumentarium
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylna serweta na stolik do instrumentarium -– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 21 - Podkład ginekologiczny jałowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład ginekologiczny jałowy -– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 22 - Pościel, koc ogrzewający
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pościel, koc ogrzewając – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 23 - Ocieplacz chirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ocieplacz chirurgiczny – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 24 - Podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkłady – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 25 - Zestaw dla noworodka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw dla noworodka – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 26 - Obłożenie - staw biodrowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie - staw biodrowy -– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 27 - Obłożenie - dłoń/stopa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obłożenie - dłoń/stopa -– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |