Wykonanie nowej strony internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego.

Data publikacji 2019-12-23
Data zakończenia 2020-01-10 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638597-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722122001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach zamówienia podstawowego Wdrożenia Systemu szczegółowo określonego w OPZ wraz z niezbędnym do jego funkcjonowania Oprogramowaniem, świadczenia Serwisu oraz modyfikacji Systemu w wymiarze nieprzekraczającym łącznie 800 roboczogodzin.
Przedmiot Umowy będzie wykonywany w modelu SaaS w ramach poszczególnych Etapów, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i zakresem określonymi w Umowie i OPZ.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96d99d51-b593-4f8c-9400-20b5f66457df
Biuletyn 638597-N-2019
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bgk.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bgk.eb2b.com.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie https://bgk.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie nowej strony internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego.
Numer referencyjny DZZK/160/DKM/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach zamówienia podstawowego Wdrożenia Systemu szczegółowo określonego w OPZ wraz z niezbędnym do jego funkcjonowania Oprogramowaniem, świadczenia Serwisu oraz modyfikacji Systemu w wymiarze nieprzekraczającym łącznie 800 roboczogodzin. Przedmiot Umowy będzie wykonywany w modelu SaaS w ramach poszczególnych Etapów, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i zakresem określonymi w Umowie i OPZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72212200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 731515,45
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie podstawowe: 1) Wdrożenie Systemu szczegółowo określonego w OPZ wraz z niezbędnym do jego funkcjonowania Oprogramowaniem w terminie do 180 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia Umowy, 2) świadczenie Serwisu oraz modyfikacje Systemu w wymiarze nieprzekraczającym łącznie 800 roboczogodzin przez okres 24 miesięcy. 2. Zamówienie opcjonalne (Prawo Opcji) - każde zlecenie na okres nie dłuższy niż kolejne 12 miesięcy, tj. maksymalnie na okres 24 miesięcy, lecz nie później niż do upływu 48 miesięcy liczonych od dnia podpisania Umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Warunek doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej: a) trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co Zamawiający rozumie zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu lub serwisu internetowego, każda o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 PLN); b) trzy usługi wykonania i dostarczenia Zamawiającemu systemu zarządzania treścią stron internetowych; c) trzy kompleksowe usługi doradcze związane z przygotowaniem koncepcji portalu lub serwisu internetowego, obejmujące: analizę istniejących zasobów informacyjnych klienta, analizę potrzeb i wymagań klienta, opracowanie architektury treści serwisu i projektów funkcjonalnych. 2) Warunek kadrowy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem co najmniej pięciu osób, które posiadają doświadczenie w zakresie zaprojektowania i wykonania portalu lub strony internetowej oraz grafiki komputerowej przy czym: a) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu IT (Project Manager IT) tj. osoby odpowiedzialnej za realizację techniczną wykonania i wdrożenia portalu lub strony internetowej - w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych, w tym nadzorowała wykonanie i wdrożenie przynajmniej jednego takiego projektu dla sektora finansowego; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN); b) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Front End Developera w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN); c) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Programisty w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN); d) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Specjalisty ds. użyteczności (UX designer), mająca doświadczenie w projektowaniu grafiki stron internetowych w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN); e) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Specjalisty ds. optymalizacji witryn (konsultant SEO/SEM) podczas wdrożenia portalu internetowego w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN). Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdego warunku
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykaz osób będzie stanowił załącznik do oferty. W zakresie dotyczącym kryterium oceny ofert, Wykaz osób, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ nie będzie podlegał uzupełnieniu lub poprawieniu. Zamawiający przyzna liczbę punktów za liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia, w odniesieniu do których informacje w wykazie załączonym do oferty zostały uzupełnione prawidłowo (uzupełnienia braków lub poprawienie informacji zawartych w wykazie nie stanowi podstawy zmiany liczby punktów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wzór Wykazu Doświadczenie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert, w terminie wskazanym w rozdziale XXIII ust. 5 SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • w gwarancjach bankowych; • w gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). • w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/160/DKM/2019” 5. W przypadku składania oferty w formie papierowej dokument należy przekazać w następujący sposób: kopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. 6. Składając ofertę w formie elektronicznej Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie elektronicznej poprzez wczytanie na platformie zakupowej oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. 7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 11. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. 12. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem przypadków określonych w Umowie, wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony ustalają, że zmiana Umowy w zakresie istotnych jej postanowień nie jest dopuszczalna, z zastrzeżeniem sytuacji określonych w niniejszej Umowie oraz w poniższych przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki; 2) zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim będzie to konieczne do dostosowania Systemu do nowych przepisów lub znalezienia rozwiązania podobnego do tego, jakie zostało określone przedmiotem Umowy; 3) w zakresie zmiany Oprogramowania, spowodowanej zakończeniem produkcji określonego w Umowie Oprogramowania lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub gdy zostanie wprowadzona przez producenta nowa wersja Oprogramowania – przy czym zmiana ta nie może skutkować obniżeniem parametrów technicznych oferowanego rozwiązania oraz funkcjonalności wymaganych OPZ; 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożących rażącą stratą dla Zamawiającego, których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy; 5) uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 6) w zakresie podwykonawstwa, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; 7) w zakresie zasobów technicznych po stronie Wykonawcy, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; 8) zmiany dotyczące sposobu wykonania zamówienia, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień; 9) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 3. Postanowienia ust. 2 oraz zmiany przewidziane w Umowie, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 4. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy PZP oraz zmiany Umowy niebędące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. 6. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, wprowadzane będą w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zaistniałej zmiany. Zmiany takie nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 1. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 7. W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Umowy (włączając w to także postanowienia zawarte w załącznikach), pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Umowy. W przypadku uznania niektórych postanowień Umowy za nieważne, Strony będą dążyć do zastąpienia nieważnych postanowieniami wywołującymi taki sam skutek gospodarczy. 8. Nie stanowi, w szczególności istotnej zmiany Umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; 3) zmiana pozostałych postanowień Umowy, nie stanowiących Oferty Wykonawcy. Wszystkie zmiany umowy zostały określone w IPU.
IV 4 4 data 2020-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w rozumieniu przepisu art. 147 ustawy Pzp. 2. Zamawiający ustalił wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia przed zawarciem umowy. 4. Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy został określony w IPU. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 stycznia 2010 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.

Criterion

Kryteria przeprowadzenie dodatkowego badania użyteczności UX poza badaniami użyteczności opisanymi w pkt.5.2, ppkt. 5 oraz 12 w OPZ , w czasie trwania zamówienia podstawowego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, który Zamawiający przekaże z co najmniej 14 dni przed datą wykonania (kryterium UX)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (kryterium D) – waga 30% (maksymalnie można uzyskać 30 pkt), tj. Kierownik Projektu IT (Project Manager IT), Front End Developer, Programista, Specjalista ds. użyteczności (UX designer), Specjalista ds. optymalizacji witryn (Konsultant SEO/SEM
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)