GuidZP400 |
55cc08b0-1ff4-4255-9f78-d24c0ad31c9b
|
Biuletyn |
638332-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Katowickie Centrum Onkologii
|
Regon |
276201240
|
Zamawiajacy adres ulica |
Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 514 533,
|
Zamawiajacy fax |
322 514 533
|
Zamawiajacy email |
szpital@kco.katowice.pl,
|
Adres strony url |
www.kco.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kco.katowice.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych
|
Numer referencyjny |
K.C.O./PN/97/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych, w tym założenie depozytu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne, Pozycje od 1 do 10 ujęte w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Rodzaj i ilość akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych, z których zostanie utworzony depozyt określa Załącznik Nr 9 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1. Zasady utworzenia depozytu i termin dostarczenia asortymentu do depozytu określa Załącznik Nr 5 do SIWZ i Załącznik Nr 9 do SIWZ.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do pomieszczeń Bloku Operacyjnego.
4. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. (Uwaga! W związku ze specyfiką wykonywanych zabiegów ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych mogą ulegać zmianie w trakcie obowiązywania umowy w ramach wartości zawartej z Wykonawcą umowy)
6. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, do złożenia próbek oferowanego asortymentu.
7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
8. Oferowany wyrób medyczny musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji.
9.Oferowany wyrób medyczny musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie
z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 175 z późn. zm.).
10. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, której Istotne Postanowienia Umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowę zawiera się do dnia: od daty jej zawarcia do dnia 24.07.2020 jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
2.Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
2.Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa w Pozycjach, na które Wykonawca składa ofertę.
3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
6. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie
o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
7. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.
8. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna
z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ.
9. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 9 do SIWZ.
10. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- dokumenty informacyjne o zaoferowanych akcesoriach (kartę produktu, ulotkę lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
11. Deklaracja zgodności - Certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych zaoferowanego asortymentu.
12.Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. płyta CD, DVD) wyliczenia Pozycji, na które składa ofertę wg Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mikrosfery do embolizacji z możliwością ładowania lekiem rozm. 90-125
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mikrosfery do embolizacji z możliwością ładowania lekiem rozm. 90-125
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mikrosfery do embolizacji z możliwością ładowania lekiem rozm. 125-250
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mikrosfery do embolizacji z możliwością ładowania lekiem rozm. 125-250
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mikrosfery do embolizacji z możliwością ładowania lekiem rozm. 250-500
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mikrosfery do embolizacji z możliwością ładowania lekiem rozm. 250-500
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Spirale embolizacyjne do naczyń > 7mm średnicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Spirale embolizacyjne do naczyń > 7mm średnicy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Stenty powlekane (typu wallgraft) 12mm średnicy x 5-7cm (do zabezpieczenia krwawienia z tętnicy biodrowej wspólnej)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Stenty powlekane (typu wallgraft) 12mm średnicy x 5-7cm (do zabezpieczenia krwawienia z tętnicy biodrowej wspólnej)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Stenty powlekane (typu wallgraft) 10mm średnicy x 5-7cm
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Stenty powlekane (typu wallgraft) 10mm średnicy x 5-7cm
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Stenty powlekane (typu wallgraft) 8mm x średnicy 5-7cm
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Stenty powlekane (typu wallgraft) 8mm x średnicy 5-7cm
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Stenty samorozprężalne od 5 do 8 mm średnicy x 3-8 cm
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Stenty samorozprężalne od 5 do 8 mm średnicy x 3-8 cm
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do implantacji stentów do tętnicy szyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do implantacji stentów do tętnicy szyjnej obejmujący :
1. Koszulka 5F 11cm
2. Koszulka 6F 90cm
3. Prowadnik teflonowy 260cm 0.35
4. Prowadnik hydrofilny 260-300cm 0.35
5. Prowadnik typu Pilot 260-300mm lub inna długość umożliwiająca implantację stentu i rozprężenie balonu 0.014
6. Neuroprotekcja dystalna 6mm, 7mm średnicy
7. Balon niskoprofilowy 5x20mm , 4,5x20mm
8. Cewnik do prawej lub lewej tętnicy szyjnej typu (WTK, JB, Headhunter, Judkins prawy lub lewy)
9. Stent temperowany długość 4cm i 3cm – różne rozmiary średnicy
10. Stent mesh
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw interwencyjny w przypadku wystąpienia powikłania (rozwarstwienie tętnicy biodrowej wspólnej i zewnętrznej, udowej) składających się z 1-2 stentów, prowadnika, balonu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw interwencyjny w przypadku wystąpienia powikłania (rozwarstwienie tętnicy biodrowej wspólnej i zewnętrznej, udowej) składających się z 1-2 stentów, prowadnika, balonu.
|
| |