„Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 4 – kampanie promujące ofertę turystyczną Część I - Portal internetowy promujący ofertę turystyczną

Data publikacji 2020-03-26
Data zakończenia 2020-04-06 00:00:00
Instytucja Gmina Kutno
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526978-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 4 – kampanie promujące ofertę turystyczną: Część I - Portal internetowy promujący ofertę turystyczną

1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie portalu internetowego
w ramach Zadania nr 4 z projektu pn. Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej.

Przedmiot zamówienia wpływać będzie na poprawę dostępności do poszerzonej oferty turystycznej i poprawę atrakcyjności Gminy Kutno, informująca m.in. o:
1) imprezach turystycznych cyklicznych np. „Odyseja historyczna”, festiwal muzyki ludowej "Złota Leszczyna”, koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, wystawa prac malarskich i rękodzieła
2) seansach filmowych, spektaklach teatralnych,
3) turniejach wiedzy, konkursach np. poetyckiego im. Józefa Bohdana Zaleskiego, konkursu tańca solowego, pokazy taneczne,
oraz
4) będzie miał wpływ na rozwój turystyki kulturalnej, rodzinnej i aktywnej Gminy Kutno.

Zakres rzeczowy:

5) Strona responsywna (RWD), zbudowana według standardów WCAG 2.0, przyjazna osobom niepełnosprawnym: zachowanie odpowiedniej hierarchii znaczników, stosowanie przejrzystych elementów nawigacyjnych, unikalność identyfikatorów i metadanych, wyróżnienia istotnych elementów, proste czcionki, możliwość przełączania kontrastu strony, regulacja rozmiaru czcionki, poprawny kod HTML oraz CSS.
6) Czytelna strona główna ze strumieniem bieżących informacji,
7) Podział strony na zakładki tematyczne,
8) Możliwość dodawania podstron i łatwej edycji treści z poziomu panelu administracyjnego,
9) Interaktywny kalendarz imprez i wydarzeń,
10) System elektronicznej rezerwacji udziału w imprezach i wydarzeniach turystycznych,
11) Możliwość łatwej rejestracji i logowania użytkowników portalu, a także zamieszczania komentarzy,
12) Integracja witryny z serwisem Facebook,
13) Możliwość audiowizualnej transmisji strumieniowej na stronie,
14) Możliwość zamieszczania materiałów graficznych oraz audiowizualnych.
Uwaga:
a) Strona portalu internetowego zostanie wdrożona i uruchomiona na serwerze i domenie wskazanych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
b) Portal internetowy nie może zostać wykonany na gotowych szablonach np. typu Wordpress, Drupal, itp. - nie dotyczy systemu CMS
c) Uszczegółowienie w zakresie możliwości audiowizualnej transmisji strumieniowej na stronie: przewidywana liczba odbiorców: do 1000 Minimalna rozdzielczość transmitowanych materiałów: minimum 360p: 640 x 360 Planowany sposób transmisji: transmisja na żywo tylko z kamery, natomiast powinna być możliwość dodawania materiału wideo z pliku.
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c22364c-81fd-47db-b33a-82515f410d72
Biuletyn 526978-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kutno
Regon 61101574400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kutno
Zamawiajacy kod pocztowy 99-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 24 355 70 20
Zamawiajacy fax 243 557 021
Zamawiajacy email sekretariat@gminakutno.pl
Adres strony url http://bip.gminakutno.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie realizowane przy udziale środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gminakutno.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w związku z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wraz z wymaganymi oświadczeniami oraz oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona oraz uzupełnień złożonych na wezwanie Zamawiającego oraz informacji dotyczącej zmiany lub wycofania oferty, w FORMIE ELEKTRONICZNEJ podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kutno ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
Nazwa nadana zamowieniu „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 4 – kampanie promujące ofertę turystyczną Część I - Portal internetowy promujący ofertę turystyczną
Numer referencyjny ZP.271.1.3.2020.PP
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 4 – kampanie promujące ofertę turystyczną: Część I - Portal internetowy promujący ofertę turystyczną 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie portalu internetowego w ramach Zadania nr 4 z projektu pn. Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej. Przedmiot zamówienia wpływać będzie na poprawę dostępności do poszerzonej oferty turystycznej i poprawę atrakcyjności Gminy Kutno, informująca m.in. o: 1) imprezach turystycznych cyklicznych np. „Odyseja historyczna”, festiwal muzyki ludowej "Złota Leszczyna”, koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, wystawa prac malarskich i rękodzieła 2) seansach filmowych, spektaklach teatralnych, 3) turniejach wiedzy, konkursach np. poetyckiego im. Józefa Bohdana Zaleskiego, konkursu tańca solowego, pokazy taneczne, oraz 4) będzie miał wpływ na rozwój turystyki kulturalnej, rodzinnej i aktywnej Gminy Kutno. Zakres rzeczowy: 5) Strona responsywna (RWD), zbudowana według standardów WCAG 2.0, przyjazna osobom niepełnosprawnym: zachowanie odpowiedniej hierarchii znaczników, stosowanie przejrzystych elementów nawigacyjnych, unikalność identyfikatorów i metadanych, wyróżnienia istotnych elementów, proste czcionki, możliwość przełączania kontrastu strony, regulacja rozmiaru czcionki, poprawny kod HTML oraz CSS. 6) Czytelna strona główna ze strumieniem bieżących informacji, 7) Podział strony na zakładki tematyczne, 8) Możliwość dodawania podstron i łatwej edycji treści z poziomu panelu administracyjnego, 9) Interaktywny kalendarz imprez i wydarzeń, 10) System elektronicznej rezerwacji udziału w imprezach i wydarzeniach turystycznych, 11) Możliwość łatwej rejestracji i logowania użytkowników portalu, a także zamieszczania komentarzy, 12) Integracja witryny z serwisem Facebook, 13) Możliwość audiowizualnej transmisji strumieniowej na stronie, 14) Możliwość zamieszczania materiałów graficznych oraz audiowizualnych. Uwaga: a) Strona portalu internetowego zostanie wdrożona i uruchomiona na serwerze i domenie wskazanych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. b) Portal internetowy nie może zostać wykonany na gotowych szablonach np. typu Wordpress, Drupal, itp. - nie dotyczy systemu CMS c) Uszczegółowienie w zakresie możliwości audiowizualnej transmisji strumieniowej na stronie: przewidywana liczba odbiorców: do 1000 Minimalna rozdzielczość transmitowanych materiałów: minimum 360p: 640 x 360 Planowany sposób transmisji: transmisja na żywo tylko z kamery, natomiast powinna być możliwość dodawania materiału wideo z pliku. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego m.in. rozbudowa funkcjonalności kalendarza imprez, dodatkowe funkcjonalności subserwisów. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego do kwoty stanowiącej 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) Opracowanie projektu portalu internetowego promującego ofertę turystyczną: w terminie 10 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy. b) Zakończenie przedmiotu zamówienia (w tym m.in. przeprowadzenie testów, wdrożenie i uruchomienie portalu internetowego): do dnia 10.06.2020r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: a) wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy: wykonał minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu portalu internetowego o wartości co najmniej 10.000,00 zł. wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. b) wykazania, że skierowana osoba do realizacji zamówienia posiada doświadczenie w wykonaniu minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu portalu internetowego o wartości co najmniej 10.000,00 zł. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolności lub sytuacji innych podmiotów: 5.1. musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ. 5.2. zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8 ustawy Pzp. 5.3. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, 5.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, 5.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1 5.6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie żądał od wykonawców przedłożenia dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt VI.1.1. SIWZ składanego przez wykonawcę wraz z ofertą – załącznik nr 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ 2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 4. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: Gmina Kutno 99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, Nr 27 9021 0008 0010 6021 2000 0005, z dopiskiem na przelewie: wadium – Zadanie nr 4 Portal internetowy (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał wykonawca składa wraz z ofertą w tej samej kopercie, ale (jako oddzielny nie spięty z ofertą) pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: • nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/ gwarancji (Zamawiającego: Gmina Kutno), poręczyciela/gwaranta oraz adresy ich siedzib, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, • kwotę wadium, • terminem ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, • zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalne, bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 9. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 16. 11. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt 13 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: a) określonych ustawą – Prawo zamówień publicznych, b) przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2) mogą dotyczyć w szczególności ceny, terminu i sposobu realizacji zamówienia. 4. Zmiany umowy są dopuszczalne w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej treścią lub obowiązującymi przepisami prawa, b) wystąpienie zmian w przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 5. Warunkiem dokonania zmiany jest przedłożenie przez jedną ze Stron umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany. 6. Zmiany przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie mających wpływ na treść obowiązującej umowy. 7. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie do podwykonawstwa poprzez: a.) wskazanie innych podwykonawców, b.) rezygnację z podwykonawców, c.) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, d.) wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)