GuidZP400 |
06b4db17-c670-4108-8589-1c6bb0907179
|
Biuletyn |
528847-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30854800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kępno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 827 300
|
Zamawiajacy fax |
627 827 401
|
Zamawiajacy email |
szpital@sz.kepno.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpital.kepno.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital.kepno.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital.kepno.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
TAK - oferty należy składać wformie pisemnej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kepnie , ul. Szpitana 7, 63 - 600 Kępno - budynek administracji - I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obłożeń operacyjnych jednorazowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kepnie
|
Numer referencyjny |
SPZOZ-ZP/1D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń jednorazowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz asortymentowo - cenowy oraz wzór umowy.Dostawy będą poprzedzone zamówieniem ilościowo – asortymentowym ze strony Zamawiającego w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane sukcesywnie.
Zamówienie nie zostało podzielone na części. Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment transportem własnym, na własny koszt i ryzyko.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający informuje, że dostawy będą realizowane sukcesywnie i poprzedzone zamówieniem ilościowo – asortymentowym ze strony Zamawiającego w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem.
Przyjęcie dostaw przez Zamawiającego będzie odbywać się w Aptece Szpitalnej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający nie stosuje w niniejszym postępowaniu procedury uregulowanej w art. 24aa ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona” – dlatego należy złożyć również RAZEM Z OFERTĄ aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty:
a) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
- oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie.
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie.
b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
- Oświadczenia Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych wyrobów na terytorium RP.
- Aktualne certyfikaty i / lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE.
- Opis zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymagań ustalonych przez Zamawiającego, w postaci katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów, których wykaz stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.
Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ , arkusz asortymentowo - cenowy - zał. nr 1A, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.5.a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza;
W przypadku Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu, do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie dla Lidera, wystawione przez każdego z Wykonawców występujących w takiej organizacji. Zasady potwierdzenia wiarygodności takich upoważnień, obowiązują tak jak dla Wykonawcy. Ofertę podpisać mogą osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany Umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy z przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
a) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia,
w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy:
- nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego; produkt
zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową,
- będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa
b) zmianę cen przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku, gdy:
- nastąpi obniżka ceny, promocja producenta skutkująca obniżką ceny na towar będący
przedmiotem umowy,
- nastąpi zmiana stawki podatku VAT lub nastąpi zmiana stawek celnych,
- istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli wpływa to na koszt dostawy,
- istotnej zmiany stawek celnych, stawek podatkowych lub innych obowiązkowych obciążeń
publicznoprawnych,
- istotnej zmiany cen producenta, tzn. wzrost ceny o min. 10%,
c) zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak asortymentu
przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych
od produktu objętego umową, bądź zostanie wprowadzony rynek przez Wykonawcę towar
zmodyfikowany bądź udoskonalony,
d) zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, zmiana osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
3. Jeżeli zaktualizuje się którakolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa
w poprzednim ustępie, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego
w terminie do 15 dni od dnia wystąpienia przyczyn wpływających na zmianę kosztów wykonania zamówienia oraz zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą o przesłanki wymienione w ust. 3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji. Ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia będzie poprzedzona badaniem dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Dla celów niniejszej Umowy, termin „Informacje Poufne” oznacza wszelkie informacje techniczne, technologiczne, finansowe, organizacyjne dotyczące przedsiębiorstwa Strony lub inne informacje posiadające dla Strony wartość gospodarczą.
2. Strony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy Informacji Poufnych, tj. w szczególności do:
a) wykorzystywania Informacji Poufnych wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym w związku z
podjętą współpracą Stron, o której mowa w Preambule niniejszej umowy, tj. w szczególności w celu
należytego i zgodnego z przepisami obowiązującego prawa wykonania umowy lub umów zawartych
pomiędzy Stronami,
b) nie ujawniania Informacji Poufnych jakimkolwiek osobom trzecim poza osobami określonymi w
niniejszej umowie,
c) przechowywania Informacji Poufnych z zachowaniem najwyższej staranności w celu ich
zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym.
3. Zasad poufności uregulowanych w niniejszej umowie nie stosuje się do Informacji Poufnych,
które:
a) zostały podane do publicznej wiadomości w sposób nie stanowiący naruszenia niniejszej umowy, w szczególności, gdy zostały ujawnione do publicznej wiadomości na podstawie pisemnej zgody Stron,
b) są w chwili ujawniania znane Stronie,
c) Strona otrzymała za pośrednictwem osoby trzeciej niezobowiązanej do zachowania poufności,
d) zostały ujawnione organom władzy publicznej na ich żądanie na podstawie i w granicach obowiązujących przepisów prawa,
e) zostały niezależnie opracowane przez osoby działające na rzecz Strony
|
IV 4 4 data |
2020-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|