Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neonatologicznego

Data publikacji 2020-04-02
Data zakończenia 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527601-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331416202, 331412208, 331411128, 337712007, 336810007, 336316008, 331400008, 301928009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: nie dotyczy pakietu nr 6, 22, 28
- Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186),
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211),
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252),
- Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami.
3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu.
4. Zamówiony towar – pakiet nr 1 – 5 winien być dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
5. Zamówiony towar – pakiet nr 6 – 28 winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, jest mowa o „produkcie, materiale czy typie” należy przez to rozumieć produkt, materiał taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku
do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych materiałów.
W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ,
Wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ,
za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego (dostawy) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ.
8. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem.
9. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 79f46eb4-9628-4e86-9aec-5331ad856a99
Biuletyn 527601-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Regon 24146865300000
Zamawiajacy adres ulica ul. W. Lipa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-703
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48322482452
Zamawiajacy fax +48327795912
Zamawiajacy email zampub@szpitalruda.pl
Adres strony url www.szpitalruda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalruda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. W przypadku składania oferty w formie pisemnej, ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 2188 z późn. zm.), lub za pośrednictwem posłańca (kurierem) lub osobiście. 3. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę złożenia ofertę określoną w rozdziale XVI pkt 1 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamóweń Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neonatologicznego
Numer referencyjny 10/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: nie dotyczy pakietu nr 6, 22, 28 - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Zamówiony towar – pakiet nr 1 – 5 winien być dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5. Zamówiony towar – pakiet nr 6 – 28 winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, jest mowa o „produkcie, materiale czy typie” należy przez to rozumieć produkt, materiał taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, Wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego (dostawy) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. 8. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem. 9. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że wszystkie wymienione w formularzu ofertowym wyroby medyczne dopuszczone są do obrotu i używane w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) – wzór oświadczenie stanowi załącznik nr 3A lub 3B do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego – nie dotyczy pakietu nr 6, 22, 28. 2. Karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego wraz z oświadczeniem producenta lub inny równoważny dokument potwierdzający, iż przedmiot zamówienia nie zawiera toksycznych ftalanów – dotyczy pakietu nr 1 poz. 3, pakietu nr 4 poz. 1, pakietu nr 17 poz. 2 3. Oświadczenie producenta oryginalnych czujników Nellcor Oximax o kompatybilności zaproponowanych czujników z technologią Nellcor Oximax – dotyczy pakietu nr 16 4. Materiały informacyjne – katalogi, foldery oferowanych produktów zawierające, nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w katalogach, folderach oferowane pozycje numerem pozycji danego pakietu oraz potwierdzić przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy – dotyczy wszystkich pakietów. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawców o przesłanie próbek asortymentu zaoferowanego w ofercie przetargowej celem potwierdzenia, iż jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. Prośba ze strony Zamawiającego o przesłanie próbki i dotyczyć będzie wyłącznie oferowanego przez Wykonawców asortymentu, co do którego powstaną wątpliwości, czy faktycznie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Próbki będą podlegały prezentacji po której zostaną zwrócone Wykonawcy po zawarciu umowy – dotyczy wszystkich pakietów za wyjątkiem pakietu nr 6
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny jakości, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu najpóźniej w terminie składania ofert bezpłatne próbki w ilości po 2 szt. – dotyczy pakietu nr 6 pozycja 1 – 7 (pozycja 5 – 7 dowolny rozmiar) UWAGA! PRÓBKI STANOWIĄ NIEROZERWALNĄ CZĘŚĆ OFERTY. PRÓBKI PODDANE OCENIE JAKOŚCI NIE BĘDĄ PODLEGAŁY UZUPEŁNIENIU W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM BRAK PRÓBEK BĘDZIE SKUTKOWAŁ ODRZUCENIEM OFERTY.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Ponadto zmiana umowy może nastąpić w przypadkach o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1.1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 346), 1.2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 1.3. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 1.4. w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1A do SIWZ/UMOWY - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej). LUB Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1B do SIWZ/UMOWY - w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 2.2. Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej). LUB Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) - w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 2.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznej osoby/osób udzielającej/ych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Zestaw neonatologiczny do wkłucia centralnego, zestaw noworodkowy do wkłucia centralnego, zamknięty system bezigłowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Zestaw neonatologiczny do wkłucia centralnego, zestaw noworodkowy do wkłucia centralnego, zamknięty system bezigłowy - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Filtry hydrovent child
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Filtry hydrovent child - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – Zestaw pediatryczny do pomiaru drenażu, cewnik Foley
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Zestaw pediatryczny do pomiaru drenażu, cewnik Foley - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Kaniule donosowe, końcówki przeznaczone do użytku z przewodem odsysającym płyny z jamy ustnej i nosa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Kaniule donosowe, końcówki przeznaczone do użytku z przewodem odsysającym płyny z jamy ustnej i nosa - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Plastry do mocowania kaniul HFNC, podkładki do ochrony nosa podczas nCPAP, plasterki do mocowania czujnika temperatury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Plastry do mocowania kaniul HFNC, podkładki do ochrony nosa podczas nCPAP, plasterki do mocowania czujnika temperatury - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Pielucha tetra, pielucha flanelowa, kocyk noworodkowy, poszewka bawełniana na kocyk, kaftaniki niemowlęce, śpiochy niemowlęce, czapeczki bawełniane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Pielucha tetra, pielucha flanelowa, kocyk noworodkowy, poszewka bawełniana na kocyk, kaftaniki niemowlęce, śpiochy niemowlęce, czapeczki bawełniane - 7 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – Jednorazowy układ oddechowy pacjenta, materiały zużywalne do respiratora Sensor Medics 3100
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Jednorazowy układ oddechowy pacjenta, materiały zużywalne do respiratora Sensor Medics 3100 - 5 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 – Układ oddechowy noworodkowy jednorazowy do respiratorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Układ oddechowy noworodkowy jednorazowy do respiratorów - 440 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 – Żelowy transportowy materacyk ogrzewający dla niemowląt typu TransWarmer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Żelowy transportowy materacyk ogrzewający dla niemowląt typu TransWarmer - 78 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 – Smoczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33681000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Smoczki - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 – Smoczki dla wcześniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33681000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Smoczki dla wcześniaków - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 – Czujnik do monitorowania stężenia tlenu Oxygen sensor typ OOM111
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Czujnik do monitorowania stężenia tlenu Oxygen sensor typ OOM111 - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 – Akcesoria zużywalne oraz dodatkowe wyposażenie do inkubatorów Giraffe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Akcesoria zużywalne oraz dodatkowe wyposażenie do inkubatorów Giraffe - 8 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 – Czujnik jednorazowy OXY TURE A do pulsoksymetru Bluepoint Medical
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Czujnik jednorazowy OXY TURE A do pulsoksymetru Bluepoint Medical - 80 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 – Czujnik temperatury wielorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Czujnik temperatury wielorazowy - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 – Czujnik Max Neo Sensor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Czujnik Max Neo Sensor - 90 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 – Elektrody neonatologiczne do kardiomonitorów, zestaw elektrod EKG do stosowania u noworodków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Elektrody neonatologiczne do kardiomonitorów, zestaw elektrod EKG do stosowania u noworodków - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 – Jednorazowy czujnik przepływu do respiratora Hamilton C3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Jednorazowy czujnik przepływu do respiratora Hamilton C3 - 90 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19 – Materiały zużywalne do monitora przezskórnego TCM CombiM Radiometer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne do monitora przezskórnego TCM CombiM Radiometer - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20 – Materacyk dla systemu zarządzania temperaturą Arctic Sun
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Materacyk dla systemu zarządzania temperaturą Arctic Sun - 20szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21 – Jednorazowe osłonki na materacyk, jednorazowe osłonki na matę do urządzeń Bilisoft Plus oraz Biliblanket Plus
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Jednorazowe osłonki na materacyk, jednorazowe osłonki na matę do urządzeń Bilisoft Plus oraz Biliblanket Plus - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Torebki do dezynfekcji akcesoriów laktacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Torebki do dezynfekcji akcesoriów laktacyjnych - 1500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23 – Materiały zużywalne do respiratora Avea
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne do respiratora Avea - 4 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24 – Materiały zużywalne do zestawu Olympic Brainz Monitor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne do zestawu Olympic Brainz Monitor - 7 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25 – Materiały zużywalne inkubator Atom V707, Rabe Incu oraz V2100
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne inkubator Atom V707, Rabe Incu oraz V2100 - 4 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26 – Nożyczki oczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Nożyczki oczne - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27 – Pokrowiec maty lampy do fototerapii ATOM Bili – THERAPHY PAD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Pokrowiec maty lampy do fototerapii ATOM Bili – THERAPHY PAD - 30 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28 – Materiały eksploatacyjne do drukarki kodów kreskowych TLP 2824, butelki wielorazowe, butelki do pasteryzacji mleka kobiecego, substancja czyszcząca do analizatora mleka kobiecego model HMA, substancja przeznaczona do kalibracji analizatora mleka kobiecego model HMA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192800-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-13T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 13.06.2021 r.
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarki kodów kreskowych TLP 2824, butelki wielorazowe, butelki do pasteryzacji mleka kobiecego, substancja czyszcząca do analizatora mleka kobiecego model HMA, substancja przeznaczona do kalibracji analizatora mleka kobiecego model HMA - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
  

Criterion

Kryteria Cena - pakiet nr 1-5, 7-28
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Jakość - pakiet nr 6
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena - pakiet nr 6
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)