ZP/28/2020 Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie usług informatycznych

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529374-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac informatycznych w ramach projektu „Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych” BBMRI-ERIC”
2. Zakres prac dotyczy wytwarzania i badania koncepcji systemów informatycznych, architektury informacji interfejsów użytkownika, projektowania interfejsów z wykorzystaniem metodyki user experience, projektowania elementów graficznych i całkowitych interfejsów użytkownika systemów informatycznych) szczegółowo zdefiniowanych i rozliczanych na podstawie odrębnych zamówień. Wykonywane prace z zakresu ux/ui dotyczyć będą rozwijanych systemów:
a) Centralnego Rejestru Danych Probantów Biobanków - systemu przechowującego i przetwarzającego dane na temat instytucji biobanków, posiadanych kolekcji materiału biologicznego, posiadanych próbek materiału biologicznego, danych na temat probantów i udostępnionych wyników badań,
b) Platformy Cyfryzacji Danych Obrazowych - systemu do przechowywania, przetwarzania i udostępniania obrazów medycznych o wysokich rozdzielczościach,
c) Modułu Integracji z Rejestrami Krajowymi - systemu do komunikacji z medycznymi bazami danych - centralnymi (NFZ, CSiOZ) i klinicznymi (systemy klasy HIS).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2671f2c-6c94-47e2-9805-6c1d9cdb9b75
Biuletyn 529374-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Regon 28862700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (058) 349 12 23
Zamawiajacy fax (058) 349 12 24
Zamawiajacy email zp@gumed.edu.pl
Adres strony url www.gumed.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gumed.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gumed.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Gdański Uniwersytet Medyczny Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 1, III piętro, pok. 307 ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pomocą Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gumed
Nazwa nadana zamowieniu ZP/28/2020 Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie usług informatycznych
Numer referencyjny ZP/28/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac informatycznych w ramach projektu „Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych” BBMRI-ERIC” 2. Zakres prac dotyczy wytwarzania i badania koncepcji systemów informatycznych, architektury informacji interfejsów użytkownika, projektowania interfejsów z wykorzystaniem metodyki user experience, projektowania elementów graficznych i całkowitych interfejsów użytkownika systemów informatycznych) szczegółowo zdefiniowanych i rozliczanych na podstawie odrębnych zamówień. Wykonywane prace z zakresu ux/ui dotyczyć będą rozwijanych systemów: a) Centralnego Rejestru Danych Probantów Biobanków - systemu przechowującego i przetwarzającego dane na temat instytucji biobanków, posiadanych kolekcji materiału biologicznego, posiadanych próbek materiału biologicznego, danych na temat probantów i udostępnionych wyników badań, b) Platformy Cyfryzacji Danych Obrazowych - systemu do przechowywania, przetwarzania i udostępniania obrazów medycznych o wysokich rozdzielczościach, c) Modułu Integracji z Rejestrami Krajowymi - systemu do komunikacji z medycznymi bazami danych - centralnymi (NFZ, CSiOZ) i klinicznymi (systemy klasy HIS).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) wykonał trzy usługi zawierające w swoim zakresie audyt UX oraz projekt UX Design o łącznej wartości co najmniej 160 000 złotych brutto oraz b) wykonał jeden projekt związany z przetwarzaniem danych medycznych lub powiązanych z danymi medycznymi (farmacja, zdrowie) oraz c) zaprojektował aplikację bazodanową o minimum 1m rekordów oraz d) zaprojektował i wykonał system informatyczny (włącznie z analizą systemową, projektem, implementacją i wdrożeniem) zawierający w swoim zakresie co najmniej przetwarzanie danych w postaci workflow dokumentów, moduł analityczno-raportowy oraz integrację poprzez ESB z co najmniej 10 systemami zewnętrznymi oraz e) wykonał jeden projekt stosując Google Design Sprint – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.4. zdolności zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby zdolne do wykonania zamówienia: 1. UX Researcher – 1 osoba Min 2 lata doświadczenia zawodowego Minimum 3 projekty badawcze przeprowadzonych w domenie UX / Service Design Studia lub kursy profilowe w zakresie UX Design 2 UX Designer – 1 osoba Min 2 lata doświadczenia zawodowego Studia profilowe w zakresie UX Design Doświadczenie przy projektowaniu systemów do obsługi meta danych / ERP / medycznych Znajomość Axure & Sketch 3 UI Designer – 1 osoba Min 4 lata doświadczenia zawodowego Studia profilowe związane z grafiką komputerową Doświadczenie przy projektowaniu systemów do obsługi meta danych / ERP / medycznych Znajomość Axure & Sketch Praktyczna znajomość Google Design Sprint zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SIWZ Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała doświadczenie oraz pełniła funkcję z pkt 1 i 2 powyżej. W takim przypadku traktowane to będzie jako spełnienie wymaganych warunków
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp .
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych usług wskazanych w rozdz. IV. A 2. 3) SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. [UWAGA: w przypadku przedstawienia kwoty wartości wykonanych usług wymienionych na załączniku nr 5 do SIWZ w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę kwotę na PLN po kursie średnim waluty opublikowanym w tabeli kursów NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej] Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami wskazanymi w rozdz. IV. A 2. 4) SIWZ zdolnymi do wykonania zamówienia wskazanych - załącznik nr 5.1 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Doświadczenie w Google Design Sprint
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)