Dostawa w formie lesingu dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jedno do druku czarno-białego, drugie do druku kolorowego) wraz z kontraktem serwisowym na potrzeby IERiGŻ-PIB.

Data publikacji 2020-04-07
Data zakończenia 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529868-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301214306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu finansowego dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego) oraz kontrakt serwisowy dla tych urządzeń.

3.1.1 Specyfikacja techniczna urządzeń:

a) Specyfikacja urządzenia do druku czarno-białego:

1. Prędkość drukowania minimum 125 stronic A4 na minutę przy druku jednostronnym dla papieru 80 g/m2
2. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 500 000 odbitek A4
3. Rzeczywista rozdzielczość drukowania – 2400 x 2400 dpi
4. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m2 do 350 g/m2
5. Obsługiwane formaty papieru w zakresie od A5 do 330 x 480 mm
6. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 220 g/m²
7. Pojemność podajników papieru obsługujący maksymalny format papieru tj. 330x480 mm - min. 3000 ark.
8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania.
9. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 2000 arkuszy dla papieru 80 g/m2
10. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje:
1) odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos;
2) zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2
3) zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami dla formatów A4/A3
4) dziurkowanie (2 lub 4 otwory)
5) Inserter wcześniej zadrukowanych arkuszy w formacie
6) Automatyczne tworzenie broszur do 30 arkuszy (przy gramaturze papieru 80 g/m2).
7) Tworzenie broszury z arkuszy o formacie SRA3, A3, B4 i A4
11. Urządzenie skanujące:
• automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 250 arkuszy
• prędkość skanowania minimum 100 obrazów A4 na minutę
• skanowanie w kolorze
• możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, TIFF, JPG
• możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive)
• możliwość skanowania sieciowego z wykorzystaniem SMB oraz FTP
• skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi
12. Kontroler druku o parametrach nie gorszych niż:
• monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali
• klawiatura i mysz USB
• processor dwurdzeniowy co najmniej 3.0 GHz
• RAM: 8 GB
• dysk SSD: 500GB
• obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF, pcl 6
• interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit
• obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia
• obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10

b) Specyfikacja urządzenia do druku kolorowego:

1. Prędkość drukowania w pełnym kolorze CMYK – minimum 80 stronic A4 na minutę.
2. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m² do 350 g/m².
3. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 300 000 kolorowych odbitek A4.
4. Rzeczywista rozdzielczość drukowania CMYK – 2400 x 2400 dpi.
5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 250 g/m².
6. Pojemność tac min. 3000 arkuszy papieru 80 g/m².
7. Obsługiwane formaty papieru w zakresie od A5 do 330 x 480 mm
8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania.
9. Łączenie papierów i /lub innych mediów z różnych podajników w ramach wykonywania jednej pracy.
10. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 2000 arkuszy dla papieru 80 g/m2
11. Możliwość drukowania na różnych rodzajach papierów zarówno powlekanych, jak i niepowlekanych (bez ograniczenia do papierów DCP).
12. Odporność nadrukowanego obrazu na złamywanie.
13. Chemiczna i termiczna odporność nadrukowanego obrazu w procesach późniejszego lakierowania
i laminowania w warunkach dedykowanych dla danej techniki drukowania.
14. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje:
• odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos;
• zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2
• zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami dla formatów A4/A3
• dziurkowanie (2 lub 4 otwory)
• Inserter wcześniej zadrukowanych arkuszy w formacie
• Automatyczne tworzenie broszur do 30 arkuszy (przy gramaturze papieru 80 g/m2).
• Tworzenie broszury z arkuszy o formacie SRA3, A3, B4 i A4
15. Urządzenie skanujące:
• automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 250 arkuszy
• prędkość skanowania minimum 100 obrazów A4 na minutę
• skanowanie w kolorze
• możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, TIFF, JPG
• możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive)
• możliwość skanowania sieciowego z wykorzystaniem SMB oraz FTP
• skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi
16. Kontroler druku o parametrach nie gorszych niż:
• monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali
• klawiatura i mysz USB
• procesor czterordzeniowy co najmniej 2.9 GHz
• RAM: 16 GB
• dysk SSD: 1 TB
• obsługiwane strumienie Druku: L3, APPE 5.1 / PDF 2.0, PCL / PJL
• interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit
• obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym, spektrofotometr wraz z oprogramowaniem do kalibracji oraz tworzenia profili pod podłoża
• obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10

3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wniesieniem, zamontować i uruchomić urządzenia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego na własny koszt.

3.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia w maksymalnym czasie 30 dni kalendarzowych.

3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia opakowań po dostarczonym sprzęcie (Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań).

3.5. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.

3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wszystkich części zamiennych, zużytych elementów i materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru oraz uzupełniania toneru) niezbędnych do prawidłowej eksploatacji urządzenia w terminie 48 godzin - 2 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i potwierdzonego pocztą elektroniczną.

3.7. Przeglądy konserwacyjne urządzeń, usuwanie awarii (naprawy) oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych będą wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń, przez autoryzowany i certyfikowany serwis.

3.8. Dostarczone materiały eksploatacyjne użyte do wymiany w urządzeniu spełniać muszą wymogi wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Dostarczone materiały eksploatacyjne użyte do wymiany w urządzeniu muszą być fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzenia. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta z opisem zawartości, z widoczną nazwą producenta urządzenia, do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony, symbolem produktu i zabezpieczone w szczelnej folii.

3.9. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji maszyn przez cały okres trwania umowy (48 miesięcy) i okresowych przeglądów (przynajmniej raz na kwartał). Świadczenie kontraktu serwisowego przez okres 48 miesięcy liczone będzie od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu.

3.10. Serwis będzie świadczony, po zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności wymiany materiałów eksploatacyjnych, wykonania przeglądu konserwacyjnego lub usunięcia awarii w działaniu urządzenia w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

3.11. Serwis będzie świadczony w dni robocze, w godzinach: 8.00-16.00.

3.12. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania napraw w przypadku awarii urządzenia; przy czym czas reakcji serwisu Wykonawcy nie może przekroczyć 2 godzin, a czas naprawy nie może przekroczyć dwóch dni roboczych od zgłoszenia.

3.13. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w terminie określonym w pkt 3.12. Wykonawca musi dostarczyć i uruchomić (na własny koszt) w siedzibie Zamawiającego urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. Termin dostarczenia urządzenia zastępczego nie może przekroczyć 3 dni roboczych.

3.14. Rozliczenie kontraktu serwisowego następować będzie w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie liczby wykonanych kopii/wydruków obliczonych w oparciu o wskazania liczników urządzeń.

3.15. W zakres kontraktu serwisowego wchodzą: okresowe przeglądy, naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego na czas usterki, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.

3.16. Wymagania dotyczące leasingu finansowego;
• Waluta PLN
• Opłata wstępna 0%.
• Okres finansowania – 48 miesięcy.
• Rata leasingowa płatna co miesiąc w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych w 48 równych ratach.
• Płatność pierwszej raty leasingowej nastąpi w miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym nastąpiła dostawa i uruchomienie maszyn u Zamawiającego.
• Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty, przedmiot leasingu przechodzi automatycznie na własność Zamawiającego.
• Ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w całym okresie trwania umowy leasingowej po stronie Zamawiającego.
• Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Zamawiający (leasingobiorca).
• Podatek VAT z tytułu dostawy maszyn będzie płatny po dostawie i uruchomieniu maszyn w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. Czy nie dopisać „jednorazowo”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 482ba4eb-c02b-419e-8566-dcaab8018b3f
Biuletyn 529868-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00008049900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5054444
Zamawiajacy fax 22 8271960
Zamawiajacy email zamowienia@ierigz.waw.pl
Adres strony url www.ierigz.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowy instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ierigz.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ierigz.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w postaci papierowej, opatruje się włąsnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy i składa w oryginale za pośrednictwem opertora pocztowego, osobiście lub z apośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, pokój 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa w formie lesingu dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jedno do druku czarno-białego, drugie do druku kolorowego) wraz z kontraktem serwisowym na potrzeby IERiGŻ-PIB.
Numer referencyjny 01/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu finansowego dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego) oraz kontrakt serwisowy dla tych urządzeń. 3.1.1 Specyfikacja techniczna urządzeń: a) Specyfikacja urządzenia do druku czarno-białego: 1. Prędkość drukowania minimum 125 stronic A4 na minutę przy druku jednostronnym dla papieru 80 g/m2 2. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 500 000 odbitek A4 3. Rzeczywista rozdzielczość drukowania – 2400 x 2400 dpi 4. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m2 do 350 g/m2 5. Obsługiwane formaty papieru w zakresie od A5 do 330 x 480 mm 6. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 220 g/m² 7. Pojemność podajników papieru obsługujący maksymalny format papieru tj. 330x480 mm - min. 3000 ark. 8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 9. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 2000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 10. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje: 1) odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos; 2) zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2 3) zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami dla formatów A4/A3 4) dziurkowanie (2 lub 4 otwory) 5) Inserter wcześniej zadrukowanych arkuszy w formacie 6) Automatyczne tworzenie broszur do 30 arkuszy (przy gramaturze papieru 80 g/m2). 7) Tworzenie broszury z arkuszy o formacie SRA3, A3, B4 i A4 11. Urządzenie skanujące: • automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 250 arkuszy • prędkość skanowania minimum 100 obrazów A4 na minutę • skanowanie w kolorze • możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, TIFF, JPG • możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive) • możliwość skanowania sieciowego z wykorzystaniem SMB oraz FTP • skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi 12. Kontroler druku o parametrach nie gorszych niż: • monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali • klawiatura i mysz USB • processor dwurdzeniowy co najmniej 3.0 GHz • RAM: 8 GB • dysk SSD: 500GB • obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF, pcl 6 • interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit • obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia • obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10 b) Specyfikacja urządzenia do druku kolorowego: 1. Prędkość drukowania w pełnym kolorze CMYK – minimum 80 stronic A4 na minutę. 2. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m² do 350 g/m². 3. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 300 000 kolorowych odbitek A4. 4. Rzeczywista rozdzielczość drukowania CMYK – 2400 x 2400 dpi. 5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 250 g/m². 6. Pojemność tac min. 3000 arkuszy papieru 80 g/m². 7. Obsługiwane formaty papieru w zakresie od A5 do 330 x 480 mm 8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 9. Łączenie papierów i /lub innych mediów z różnych podajników w ramach wykonywania jednej pracy. 10. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 2000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 11. Możliwość drukowania na różnych rodzajach papierów zarówno powlekanych, jak i niepowlekanych (bez ograniczenia do papierów DCP). 12. Odporność nadrukowanego obrazu na złamywanie. 13. Chemiczna i termiczna odporność nadrukowanego obrazu w procesach późniejszego lakierowania i laminowania w warunkach dedykowanych dla danej techniki drukowania. 14. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje: • odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos; • zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m2 • zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami dla formatów A4/A3 • dziurkowanie (2 lub 4 otwory) • Inserter wcześniej zadrukowanych arkuszy w formacie • Automatyczne tworzenie broszur do 30 arkuszy (przy gramaturze papieru 80 g/m2). • Tworzenie broszury z arkuszy o formacie SRA3, A3, B4 i A4 15. Urządzenie skanujące: • automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 250 arkuszy • prędkość skanowania minimum 100 obrazów A4 na minutę • skanowanie w kolorze • możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, TIFF, JPG • możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive) • możliwość skanowania sieciowego z wykorzystaniem SMB oraz FTP • skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi 16. Kontroler druku o parametrach nie gorszych niż: • monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali • klawiatura i mysz USB • procesor czterordzeniowy co najmniej 2.9 GHz • RAM: 16 GB • dysk SSD: 1 TB • obsługiwane strumienie Druku: L3, APPE 5.1 / PDF 2.0, PCL / PJL • interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit • obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym, spektrofotometr wraz z oprogramowaniem do kalibracji oraz tworzenia profili pod podłoża • obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wniesieniem, zamontować i uruchomić urządzenia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego na własny koszt. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia w maksymalnym czasie 30 dni kalendarzowych. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia opakowań po dostarczonym sprzęcie (Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań). 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wszystkich części zamiennych, zużytych elementów i materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru oraz uzupełniania toneru) niezbędnych do prawidłowej eksploatacji urządzenia w terminie 48 godzin - 2 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i potwierdzonego pocztą elektroniczną. 3.7. Przeglądy konserwacyjne urządzeń, usuwanie awarii (naprawy) oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych będą wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń, przez autoryzowany i certyfikowany serwis. 3.8. Dostarczone materiały eksploatacyjne użyte do wymiany w urządzeniu spełniać muszą wymogi wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Dostarczone materiały eksploatacyjne użyte do wymiany w urządzeniu muszą być fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzenia. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta z opisem zawartości, z widoczną nazwą producenta urządzenia, do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony, symbolem produktu i zabezpieczone w szczelnej folii. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji maszyn przez cały okres trwania umowy (48 miesięcy) i okresowych przeglądów (przynajmniej raz na kwartał). Świadczenie kontraktu serwisowego przez okres 48 miesięcy liczone będzie od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu. 3.10. Serwis będzie świadczony, po zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności wymiany materiałów eksploatacyjnych, wykonania przeglądu konserwacyjnego lub usunięcia awarii w działaniu urządzenia w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 3.11. Serwis będzie świadczony w dni robocze, w godzinach: 8.00-16.00. 3.12. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania napraw w przypadku awarii urządzenia; przy czym czas reakcji serwisu Wykonawcy nie może przekroczyć 2 godzin, a czas naprawy nie może przekroczyć dwóch dni roboczych od zgłoszenia. 3.13. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w terminie określonym w pkt 3.12. Wykonawca musi dostarczyć i uruchomić (na własny koszt) w siedzibie Zamawiającego urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. Termin dostarczenia urządzenia zastępczego nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 3.14. Rozliczenie kontraktu serwisowego następować będzie w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie liczby wykonanych kopii/wydruków obliczonych w oparciu o wskazania liczników urządzeń. 3.15. W zakres kontraktu serwisowego wchodzą: okresowe przeglądy, naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego na czas usterki, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. 3.16. Wymagania dotyczące leasingu finansowego; • Waluta PLN • Opłata wstępna 0%. • Okres finansowania – 48 miesięcy. • Rata leasingowa płatna co miesiąc w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych w 48 równych ratach. • Płatność pierwszej raty leasingowej nastąpi w miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym nastąpiła dostawa i uruchomienie maszyn u Zamawiającego. • Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty, przedmiot leasingu przechodzi automatycznie na własność Zamawiającego. • Ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w całym okresie trwania umowy leasingowej po stronie Zamawiającego. • Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Zamawiający (leasingobiorca). • Podatek VAT z tytułu dostawy maszyn będzie płatny po dostawie i uruchomieniu maszyn w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. Czy nie dopisać „jednorazowo”
Cpv glowny przedmiot 30121430-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia i dokumenty, które każdy Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony (nazwa producenta, model oraz potwierdzenie spełnienia warunków technicznych) i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania minimalne opisane przez Zamawiającego. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, o której mowa powyżej, stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentu niespełniającego wymagań określonych w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. c) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu rejestrowego, złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: • dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, e) załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy), f) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w formie pieniężnej (kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy), a jeżeli w innej formie - oryginał gwarancji/poręczenia w oddzielnej kopercie, (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy) – dołączone do oferty.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000 ,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany danych podmiotowych stron umowy (w wyniku przekształceń, przejęć), b) zmiany podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę, rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, zmiany w zakresie podwykonawstwa w stosunku do zaproponowanego zakresu wynikającego z przyjętej ofert Wykonawcy, c) zmiany stawki podatku od towarów i usług – w takiej sytuacji wartość umowy netto nie ulega zmianie, Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury, d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – po wykazaniu przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz po przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę kalkulacji określającej wysokość zmian w kosztach wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz wymagane zmiany do Umowy, e) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – po wykazaniu przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz po przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę kalkulacji określającej wysokość zmian w kosztach wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz wymagane zmiany do Umowy, f) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. g) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się iż wersja polkojęzyczna jest wersja wiążącą.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)