Wykonanie i dostawa druków dydaktycznych dla Działu Nauczania Politechniki Wrocławskiej

Data publikacji 2020-04-08
Data zakończenia 2020-04-08 23:41:46
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530175-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa druków dydaktycznych dla Działu Nauczania
Politechniki Wrocławskiej:
a) dyplomów ukończenia studiów pierwszego stopnia, dyplomów ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie oraz: odpisów dyplomów i odpisów do akt, odpisów dyplomów w języku angielskim i języku niemieckim w asortymencie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ.

b) druków obowiązujących (indeksów doktoranta, teczek studenta, teczek do akt
i teczek do prac dyplomowych, teczek do akt doktoranta, teczek do akt przewodów doktorskich, teczek do pracy doktorskiej, okładek do suplementu ) w asortymencie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik do SIWZ nr 3, zawiera Wykaz ilościowo-asortymentowy oraz Wzory graficzne druków. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy: Załącznik nr 4 do SIWZ .
Zamówione druki dydaktyczne muszą zostać wykonane zgodnie: z uchwałą Senatu Politechniki Wrocławskiej nr 668/31/2016-2020 z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia uczelnianych wzorów dokumentów potwierdzających uzyskanie wykształcenia w Politechnice Wrocławskiej oraz ich odpisów,
3. Dostawa na własny koszt, z wniesieniem do magazynu w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu,
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 2.
4. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22900000-9 Różne druki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91b1b485-e64c-46b2-9fc3-643db20580a0
Biuletyn 530175-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url www.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa druków dydaktycznych dla Działu Nauczania Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny AC/BZP/242-081/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa druków dydaktycznych dla Działu Nauczania Politechniki Wrocławskiej: a) dyplomów ukończenia studiów pierwszego stopnia, dyplomów ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie oraz: odpisów dyplomów i odpisów do akt, odpisów dyplomów w języku angielskim i języku niemieckim w asortymencie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ. b) druków obowiązujących (indeksów doktoranta, teczek studenta, teczek do akt i teczek do prac dyplomowych, teczek do akt doktoranta, teczek do akt przewodów doktorskich, teczek do pracy doktorskiej, okładek do suplementu ) w asortymencie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ 2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik do SIWZ nr 3, zawiera Wykaz ilościowo-asortymentowy oraz Wzory graficzne druków. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy: Załącznik nr 4 do SIWZ . Zamówione druki dydaktyczne muszą zostać wykonane zgodnie: z uchwałą Senatu Politechniki Wrocławskiej nr 668/31/2016-2020 z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia uczelnianych wzorów dokumentów potwierdzających uzyskanie wykształcenia w Politechnice Wrocławskiej oraz ich odpisów, 3. Dostawa na własny koszt, z wniesieniem do magazynu w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 2. 4. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22900000-9 Różne druki
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: Jedną dostawę druków dla szkolnictwa wyższego (zgodnie z właściwym rozporządzeniem w sprawie wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie) o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie- powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom. tj.: aktualny na dzień składania ofert certyfikat jakości ISO 9001 lub równoważny wystawiony na Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz. IX SIWZ); 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu trzeciego 4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ). 5) Wypełniony i podpisany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)