Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych

Data publikacji 2020-04-09
Data zakończenia 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
Miejscowość Końskie
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530527-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 302130005, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych, wg wyszczególnienia:
1.1 Cześć I: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilościach: 1) Komputer stacjonarny - 10 szt., 2) Laptop – 2 szt., 3) Oprogramowanie biurowe - 12 szt., 4) Oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające – 25 stanowisk, 1.2 Część II: Dostawa urządzeń biurowych w ilościach: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ I – 2 szt., 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ II – 1 szt., 3) Niszczarka typ I – 2 szt., 4) Niszczarka typ II – 2 szt., 5) UPS do stacji roboczych – 8 szt. 1.3 Część III: Dostawa serwera i urządzeń sieciowych w ilościach:
1) Serwer – 1 szt., 2) System operacyjny – 1 szt., 3) Licencje dostępowe USER CAL – 25 szt., 4) Macierz dyskowa – 1 szt., 5) UPS serwerowy – 1 szt., 6) Router – 1 szt., 7) Urządzenie sieciowe Access Point – 2 szt., 8) Switch – typ I – 1 szt., 9) Switch – typ II – 1 szt., 10) Szafa dystrybucyjna 19” – 1 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 210c6858-74ac-4f36-9327-1d655ed25d22
Biuletyn 530527-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
Regon 29045198200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łazienna
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Końskie
Zamawiajacy kod pocztowy 26-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 723 497
Zamawiajacy fax 413 722 928
Zamawiajacy email biuro@pgk.konskie.pl
Adres strony url http://www.pgk.konskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.pgkkonskie.naszbip.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pgkkonskie.naszbip.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o., ul. Łazienna 8, 26-200 Końskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych
Numer referencyjny DAP.ZP.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych, wg wyszczególnienia: 1.1 Cześć I: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilościach: 1) Komputer stacjonarny - 10 szt., 2) Laptop – 2 szt., 3) Oprogramowanie biurowe - 12 szt., 4) Oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające – 25 stanowisk, 1.2 Część II: Dostawa urządzeń biurowych w ilościach: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ I – 2 szt., 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ II – 1 szt., 3) Niszczarka typ I – 2 szt., 4) Niszczarka typ II – 2 szt., 5) UPS do stacji roboczych – 8 szt. 1.3 Część III: Dostawa serwera i urządzeń sieciowych w ilościach: 1) Serwer – 1 szt., 2) System operacyjny – 1 szt., 3) Licencje dostępowe USER CAL – 25 szt., 4) Macierz dyskowa – 1 szt., 5) UPS serwerowy – 1 szt., 6) Router – 1 szt., 7) Urządzenie sieciowe Access Point – 2 szt., 8) Switch – typ I – 1 szt., 9) Switch – typ II – 1 szt., 10) Szafa dystrybucyjna 19” – 1 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, w związku z zastosowaniem procedury odwróconej składane wraz z ofertą: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, z uwagi na zastosowanie procedury odwróconej wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: 1) dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta każdego zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu: - w poz. 1, 2 „Formularza cenowego” – I część zamówienia; - w poz. 1, 2, 3, 4, 5 „Formularza cenowego” - II część zamówienia; - w poz. 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 „Formularza cenowego” - III część zamówienia (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów, oświadczenia producentów), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta sprzętu, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów (rzeczywistych) danego oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań. 2) certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów stacjonarnych z poz. 1, laptopów z poz. 2 „Formularza cenowego” (I część zamówienia) oraz serwera z poz. 1 „Formularza cenowego” (III część zamówienia) z systemem operacyjnym wskazanym w odpowiednim punkcie Załącznika nr 1 do SIWZ lub w przypadku zaoferowania komputerów z systemem równoważnym - certyfikat zgodności z zainstalowanym systemem operacyjnym. Autentyczność dokumentów (wydruków) musi być potwierdzona przez wykonawcę. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne zobowiązany będzie dostarczyć także dokumenty pochodzące od producenta zaoferowanego rozwiązania potwierdzające, że zaoferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy dla każdej z części, na którą składana jest oferta - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3A i/ lub 3B/ lub 3C do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać odpowiednie parametry zaoferowanego przedmiotu zamówienia w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały zapisane we wzorach umów dla danej części (Załączniki nr 6A, 6B, 6C do SIWZ) w § pod nazwą: Zmiany umowy. 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy w tym: przepisów VAT; wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli koszty te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;3) wydanie przez organy administracji decyzji i postanowień związanych z przedmiotem dostawy i mających wpływ na realizację umowy przez którąkolwiek ze stron.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46834,35
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilościach: 1) Komputer stacjonarny - 10 szt., 2) Laptop – 2 szt., 3) Oprogramowanie biurowe - 12 szt., 4) Oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające – 25 stanowisk. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne. Wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załączniku do SIWZ, o którym mowa w pkt. 2, należy traktować jako minimalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt były fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był oryginalnie zapakowany. 5. Zamawiający wymaga, aby całość oferowanego i dostarczanego sprzętu oraz oprogramowania pochodziła z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej. 6. Wykonawca zapewni świadczenie gwarancji i rękojmi na zaoferowany przedmiot zamówienia przez okres zawarty w swojej ofercie, jednak nie krócej niż przez okres wskazany w poszczególnych pozycjach w Załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ licząc od daty podpisania protokołu odbioru produktu. Okres rękojmi obejmuje czasokres udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20751,11
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych w ilościach: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ I – 2 szt., 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ II – 1 szt., 3) Niszczarka typ I – 2 szt., 4) Niszczarka typ II – 2 szt., 5) UPS do stacji roboczych – 8 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne. Wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załączniku do SIWZ, o którym mowa w pkt. 2, należy traktować jako minimalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt były fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był oryginalnie zapakowany. 5. Zamawiający wymaga, aby całość oferowanego i dostarczanego sprzętu oraz oprogramowania pochodziła z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej. 6.Wykonawca zapewni świadczenie gwarancji i rękojmi na zaoferowany przedmiot zamówienia przez okres zawarty w swojej ofercie, jednak nie krócej niż przez okres wskazany w poszczególnych pozycjach w Załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ licząc od daty podpisania protokołu odbioru produktu. Okres rękojmi obejmuje czasokres udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 7. Szczegółowe warunki gwarancji i świadczenia usług serwisowych opisane są w Załącznikach nr 6A, 6B i 6C do SWIZ - wzory umów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa serwera i urządzeń sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 86152,85
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera i urządzeń sieciowych w ilościach: 1) Serwer – 1 szt., 2) System operacyjny – 1 szt., 3) Licencje dostępowe USER CAL – 25 szt., 4) Macierz dyskowa – 1 szt., 5) UPS serwerowy – 1 szt., 6) Router – 1 szt., 7) Urządzenie sieciowe Access Point – 2 szt., 8) Switch – typ I – 1 szt., 9) Switch – typ II – 1 szt., 10) Szafa dystrybucyjna 19” – 1 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne. Wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załączniku do SIWZ, o którym mowa w pkt. 2, należy traktować jako minimalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt były fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był oryginalnie zapakowany. 5. Zamawiający wymaga, aby całość oferowanego i dostarczanego sprzętu oraz oprogramowania pochodziła z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej. 6. Wykonawca zapewni świadczenie gwarancji i rękojmi na zaoferowany przedmiot zamówienia przez okres zawarty w swojej ofercie, jednak nie krócej niż przez okres wskazany w poszczególnych pozycjach w Załączniku nr 1 do SIWZ - SOPZ licząc od daty podpisania protokołu odbioru produktu. Okres rękojmi obejmuje czasokres udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 7. Szczegółowe warunki gwarancji i świadczenia usług serwisowych opisane są w Załączniku nr 6C do SWIZ - wzory umów. 8. Zamawiający wymaga, aby podmiot świadczący gwarancyjne usługi serwisowe posiadał certyfikat ISO 9001 lub inny dokument równoważny potwierdzający, że serwis danego typu urządzeń będących przedmiotem zamówienia, świadczony przez dany podmiot spełnia określone wymogi jakościowe. Firmy serwisujące muszą także posiadać autoryzację producenta sprzętu zaoferowanego przez wykonawcę. 9.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy certyfikatów ISO 9001 lub dokumentów równoważnych dla podmiotów serwisujących oraz dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji producenta danego sprzętu, zgodnie z wymaganiem zawartym w pkt 8.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)