Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi zakup wyposażenia – meble na wymiar

Data publikacji 2020-04-09
Data zakończenia 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Gmina Krobia
Miejscowość Krobia
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530459-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zadanie jest realizowane w ramach projektu ”Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19
2. Przedmiotem zadania jest wykonanie oraz montaż mebli na wymiar w Żłobku Gminnym w Krobi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

I. Szafki kuchenne z blatem do przygotowywania posiłków w kuchni:
szafki górne:
szafka szer. 45 cm lewa - 2 szt.,
szafka szer. 60 cm lewa – 1 szt.,
szafka szer. 60 cm lewa – 1szt.,
szafka szer. 70 cm dwudrzwiowa – 1 szt.;
szafki dolne z blatem
szafka szer. 45 cm lewa – 2 szt.,
szafka o szer. 60 cm lewa przystosowana do montażu kuchenki elektrycznej płyty (nablatowa) – 1 szt., szafka o szer. 50 cm lewa – 1 szt.,
szafka o szer. 61,6 cm z 3 szufladami wysuwnymi.,
szafka szer. 80 cm przystosowana do montażu zlewu + 2 drzwi- 1 szt.,
szafka szer. 45 cm prawa – 1 szt.,
szafa o szer. 50 cm lewa przystosowana do montażu umywalki - 1 szt.
blat przystosowany do ciągu szafek kuchennych o długości ok. 436,6 cm, głębokości 60 cm
Zamawiający informuje, że posiada zlew dwukomorowy oraz umywalkę (wraz z elementami umożliwiającymi podłączenie), które Wykonawca zamontuje zgodnie z załączoną koncepcją.
Szafki górne z drzwiczkami wysokość 72 cm , głębokość 30 cm - wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym, fronty z płyty laminowanej białej z połyskiem, drzwiczki wyposażone w zawiasy metalowe z systemem cichego domykania. W szafkach 2 półki wkładane.
Szafki dolne z drzwiczkami i blatem o wysokości ok. 91 cm oraz głębokości 52 cm wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym, fronty z płyty laminowanej białej z połyskiem. Zawiasy i szuflady z systemem cichego domykania. W szafkach dolnych szufladowych - prowadnice metalowe. W szafkach 1 półka.
Blat wykonany z płyty laminowanej o gr. 38 mm. Przystosowany do szafek dolnych z miejscem na montaż elektrycznej płyty grzewczej, zlewozmywaka oraz umywalki zgodnie z przedstawionymi rysunkami. Blat wykończony listwą przyścienną. Kolor blatu: jasny dąb.
II Kuchenka elektryczna - płyta nablatowa:
zostanie dostarczona w ramach zamówienia przez Wykonawcę i zamontowana zgodnie z załączoną koncepcją.
Kuchenka elektryczna nablatowa - ceramiczna płyta grzejna o mocy całkowitej maks. 6,8 kw. 4 pola grzejne. Możliwość podłączenia na 230 V. O wymiarach ok.: Wysokość: 4,6 cm Szerokość: 57,6 cm Głębokość: 51,8 cm.
III. Blat - podest odkładany na pojemniki z jedzeniem w kuchni
Blat wykonany z płyty laminowanej o gr. 38 mm; kolor blatu: jasny dąb; o wymiarach ok.- szerokość 180 cm , głębokość 60 cm, wysokość 90 cm., z elementami umożliwiającymi montaż do ściany.
IV. Szafa wnękowa
Szafa wnękowa, wnętrze wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym. Szafa podzielona na 3 części szerokości ok. 82 cm każda, podzielone płytą meblową. Front drzwi suwne 3 sztuki wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym.
Okucia i tory w kolorze aluminium. W pierwszej części 5 półek, w 2 części 4 półki, w 3 części 4 półki( zgodnie z rysunkami) Głębokość półek ok. 50 cm.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Koszty wizji lokalnej miejsca dostaw poniesie Wykonawca. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt.
Zamawiający zastrzega konieczność:
- montażu (złożenia, zmontowania, mocowania do ścian, podłączenia do mediów) przez Wykonawcę na koszt Wykonawcy wszystkich urządzeń oraz produktów,
- konfiguracji dostarczonego sprzętu i wykazania, że jest on gotowy do użytku.
Miejsce realizacji zadnia:
ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia.
Wykonawca meble zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm.
Wszystkie urządzenia, produkty oraz materiały muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie.
Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
a. wykonanie oraz montaż urządzeń/produktów/materiałów spełniających minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
b. dostarczenie przedmiotów fabrycznie nowych, nie używanych, w pełni sprawnych,
c. dostarczenie produktów oraz ich montaż na koszt własny bezpośrednio w placówce wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00,
d. rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu,
e. informowanie zamawiającego o terminie wykonania zamówienia co najmniej na 1 dzień roboczy przed terminem dostawy i rozpoczęcia realizacji,
Odbiór przedmiotu zmówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół odbioru podpisany przez zamawiającego i wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Udzielenie gwarancji na wszystkie artykuły/urządzenia na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
Okres rękojmi na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania musi wynosić 12 miesięcy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c36e884-62ef-42ed-9615-5fe06dee253d
Biuletyn 530459-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Krobia
Regon 41105062300000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krobia
Zamawiajacy kod pocztowy 63-840
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 655 711 111
Zamawiajacy fax 655 711 111
Zamawiajacy email pzp@krobia.pl
Adres strony url www.krobia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://krobia.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://krobia.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za pokwitowaniem odbioru na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego (Urząd Miejski w Krobi ul. Rynek 1, 63 - 840 Krobia), w Biurze Obsługi Klienta – parter.
Nazwa nadana zamowieniu Radosny Maluch - pierwszy żłobek w Krobi zakup wyposażenia – meble na wymiar
Numer referencyjny WO.271.22.2020.ZP
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Zadanie jest realizowane w ramach projektu ”Radosny Maluch”- pierwszy żłobek w Krobi, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 6. Rynek pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, RPWP.06.04.01-30-0076/19 2. Przedmiotem zadania jest wykonanie oraz montaż mebli na wymiar w Żłobku Gminnym w Krobi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Szafki kuchenne z blatem do przygotowywania posiłków w kuchni: szafki górne: szafka szer. 45 cm lewa - 2 szt., szafka szer. 60 cm lewa – 1 szt., szafka szer. 60 cm lewa – 1szt., szafka szer. 70 cm dwudrzwiowa – 1 szt.; szafki dolne z blatem szafka szer. 45 cm lewa – 2 szt., szafka o szer. 60 cm lewa przystosowana do montażu kuchenki elektrycznej płyty (nablatowa) – 1 szt., szafka o szer. 50 cm lewa – 1 szt., szafka o szer. 61,6 cm z 3 szufladami wysuwnymi., szafka szer. 80 cm przystosowana do montażu zlewu + 2 drzwi- 1 szt., szafka szer. 45 cm prawa – 1 szt., szafa o szer. 50 cm lewa przystosowana do montażu umywalki - 1 szt. blat przystosowany do ciągu szafek kuchennych o długości ok. 436,6 cm, głębokości 60 cm Zamawiający informuje, że posiada zlew dwukomorowy oraz umywalkę (wraz z elementami umożliwiającymi podłączenie), które Wykonawca zamontuje zgodnie z załączoną koncepcją. Szafki górne z drzwiczkami wysokość 72 cm , głębokość 30 cm - wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym, fronty z płyty laminowanej białej z połyskiem, drzwiczki wyposażone w zawiasy metalowe z systemem cichego domykania. W szafkach 2 półki wkładane. Szafki dolne z drzwiczkami i blatem o wysokości ok. 91 cm oraz głębokości 52 cm wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym, fronty z płyty laminowanej białej z połyskiem. Zawiasy i szuflady z systemem cichego domykania. W szafkach dolnych szufladowych - prowadnice metalowe. W szafkach 1 półka. Blat wykonany z płyty laminowanej o gr. 38 mm. Przystosowany do szafek dolnych z miejscem na montaż elektrycznej płyty grzewczej, zlewozmywaka oraz umywalki zgodnie z przedstawionymi rysunkami. Blat wykończony listwą przyścienną. Kolor blatu: jasny dąb. II Kuchenka elektryczna - płyta nablatowa: zostanie dostarczona w ramach zamówienia przez Wykonawcę i zamontowana zgodnie z załączoną koncepcją. Kuchenka elektryczna nablatowa - ceramiczna płyta grzejna o mocy całkowitej maks. 6,8 kw. 4 pola grzejne. Możliwość podłączenia na 230 V. O wymiarach ok.: Wysokość: 4,6 cm Szerokość: 57,6 cm Głębokość: 51,8 cm. III. Blat - podest odkładany na pojemniki z jedzeniem w kuchni Blat wykonany z płyty laminowanej o gr. 38 mm; kolor blatu: jasny dąb; o wymiarach ok.- szerokość 180 cm , głębokość 60 cm, wysokość 90 cm., z elementami umożliwiającymi montaż do ściany. IV. Szafa wnękowa Szafa wnękowa, wnętrze wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym. Szafa podzielona na 3 części szerokości ok. 82 cm każda, podzielone płytą meblową. Front drzwi suwne 3 sztuki wykonane z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym. Okucia i tory w kolorze aluminium. W pierwszej części 5 półek, w 2 części 4 półki, w 3 części 4 półki( zgodnie z rysunkami) Głębokość półek ok. 50 cm. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Koszty wizji lokalnej miejsca dostaw poniesie Wykonawca. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. Zamawiający zastrzega konieczność: - montażu (złożenia, zmontowania, mocowania do ścian, podłączenia do mediów) przez Wykonawcę na koszt Wykonawcy wszystkich urządzeń oraz produktów, - konfiguracji dostarczonego sprzętu i wykazania, że jest on gotowy do użytku. Miejsce realizacji zadnia: ul. Powstańców Wielkopolskich 103 b, 63-840 Krobia, działka gminna nr 1534/4, obręb ewidencyjny 0001 Krobia. Wykonawca meble zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami i zasadami polskich i branżowych norm. Wszystkie urządzenia, produkty oraz materiały muszą charakteryzować się parametrami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości właściwymi z uwagi na ich przeznaczenie. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a. wykonanie oraz montaż urządzeń/produktów/materiałów spełniających minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, b. dostarczenie przedmiotów fabrycznie nowych, nie używanych, w pełni sprawnych, c. dostarczenie produktów oraz ich montaż na koszt własny bezpośrednio w placówce wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, d. rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, e. informowanie zamawiającego o terminie wykonania zamówienia co najmniej na 1 dzień roboczy przed terminem dostawy i rozpoczęcia realizacji, Odbiór przedmiotu zmówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Protokół odbioru podpisany przez zamawiającego i wykonawcę będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Udzielenie gwarancji na wszystkie artykuły/urządzenia na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Okres rękojmi na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania musi wynosić 12 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 10.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (nie należy dołączać do oferty). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 10 000,00zł (UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OPŁACENIA POLISY NIE WYNIKA Z SAMEJ TREŚCI POLISY NALEŻY DOŁĄCZYĆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY OPŁACENIE POLISY
Inne dokumenty niewymienione Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII Formularz Ofertowy Klauzula RODO – załącznik nr 7
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna; b) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia; c) zmiana osobowa: zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego - podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których wykonawca realizuje zamówienie, oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców; d) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia; e) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia; f) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych lub ograniczeń związanych z sytuacją epidemiczną - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają realizację przedmiotu zamówienia w umowie, zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i w przypadku zamówień na usługi lub dostawy – jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (a.) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści; (b.) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie; (c.) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; (d.) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w pkt. 5, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku trybu przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę, bądź w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 upłynął termin do wniesienia odwołania na czynności zamawiającego wymienione w art. 180 ust. 2 lub w następstwie jego wniesienia Izba ogłosiła wyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)