Dostawa wyposażenia do pracowni elektronicznej i pracowni elektrycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II”

Data publikacji 2020-04-14
Data zakończenia 2020-04-27 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530136-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa wyposażenia do pracowni elektronicznej i pracowni elektrycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II”
Część 1 zamówienia
Przedmiot główny:
CPV: 31000000-6
Nazewnictwo wg CPV: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
Część 2 zamówienia
Przedmiot główny:
CPV: 31000000-6
Nazewnictwo wg CPV: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
Część 3 zamówienia
Przedmiot główny:
CPV: 32000000-3
Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni elektronicznej i pracowni elektrycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II” z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
1) Część 1 zamówienia – dostawa wyposażenia metrologicznego do pracowni elektronicznej i elektrycznej,
2) Część 2 zamówienia – dostawa wyposażenia elektrycznego do pracowni elektrycznej,
3) Część 3 zamówienia – dostawa wyposażenia teletechnicznego do pracowni elektronicznej.

Projekt dofinansowany w ramach Oś Priorytetowa RPWM.02.00.00 - Kadry dla gospodarki; Działanie RPWM.02.04.00 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie RPWM.02.04.02 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 82-300 Elbląg ul. Bema 54.

2. Wymagania i warunki wykonania - dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty – certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, określone w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku, uruchomienia oraz oznakowania zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” wyposażenia własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, w pomieszczeniach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Bema 54, 82-300 Elbląg.
3) Wyposażenie dostarczone w ramach wykonania zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej, w oryginalnych, firmowych opakowaniach.
4) Dostarczone wyposażenie musi być wyposażone we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. musi być kompletne i gotowe do uruchomienia.
5) Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 30 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych.
6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia,
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt,
8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 30 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia,
9) Zamawiający wymaga wymiany urządzenia na nowe wolne od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie urządzenie nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 30 dni roboczych od zgłoszenia.
10) Zamawiający wymaga udzielenia:
a) dla części 1 zamówienia: co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w poz. 1-13, 15-25, 31-50 Wyceny Dostawy dla Części 1 zamówienia stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ,
b) dla części 2 zamówienia: co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w poz. 11-29, 31 Wyceny Dostawy dla Części 2 zamówienia stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ,
c) dla części 3 zamówienia: co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w poz. 1-21, 24-29 Wyceny Dostawy dla Części 3 zamówienia stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
11) Oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym pod linkiem:
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/
12) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia.
13) W przypadku zgodności oferowanego wyposażenia z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu lub nr katalogowego oferowanego wyposażenia.
W przypadku, gdy oferowane wyposażenie nie posiada modelu lub nr katalogowego wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu – zgodnie z SIWZ.
14) Dla wyposażenia, które wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji.
15) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
16) Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę.
17) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
18) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.
19) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
20) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
21) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef19f1a7-413a-465f-927e-0800bf77fd06
Biuletyn 530136-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Regon 28152771000000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 556256725
Zamawiajacy email ckziu@elblag.eu
Adres strony url www.ckziuelblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt dofinansowany w ramach Oś Priorytetowa RPWM.02.00.00 - Kadry dla gospodarki; Działanie RPWM.02.04.00 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie RPWM.02.04.02 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ckpelblag.pl/zamowieniapubliczne/index.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ckpelblag.pl/zamowieniapubliczne/index.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pracowni elektronicznej i pracowni elektrycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II”
Numer referencyjny CKZiU.261.07.2020.RM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia do pracowni elektronicznej i pracowni elektrycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II” Część 1 zamówienia Przedmiot główny: CPV: 31000000-6 Nazewnictwo wg CPV: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie Część 2 zamówienia Przedmiot główny: CPV: 31000000-6 Nazewnictwo wg CPV: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie Część 3 zamówienia Przedmiot główny: CPV: 32000000-3 Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni elektronicznej i pracowni elektrycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II” z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: 1) Część 1 zamówienia – dostawa wyposażenia metrologicznego do pracowni elektronicznej i elektrycznej, 2) Część 2 zamówienia – dostawa wyposażenia elektrycznego do pracowni elektrycznej, 3) Część 3 zamówienia – dostawa wyposażenia teletechnicznego do pracowni elektronicznej. Projekt dofinansowany w ramach Oś Priorytetowa RPWM.02.00.00 - Kadry dla gospodarki; Działanie RPWM.02.04.00 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie RPWM.02.04.02 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 82-300 Elbląg ul. Bema 54. 2. Wymagania i warunki wykonania - dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty – certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, określone w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku, uruchomienia oraz oznakowania zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” wyposażenia własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, w pomieszczeniach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Bema 54, 82-300 Elbląg. 3) Wyposażenie dostarczone w ramach wykonania zamówienia musi być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej, w oryginalnych, firmowych opakowaniach. 4) Dostarczone wyposażenie musi być wyposażone we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. musi być kompletne i gotowe do uruchomienia. 5) Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 30 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia, 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego na własny koszt, 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 30 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia, 9) Zamawiający wymaga wymiany urządzenia na nowe wolne od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie urządzenie nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 30 dni roboczych od zgłoszenia. 10) Zamawiający wymaga udzielenia: a) dla części 1 zamówienia: co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w poz. 1-13, 15-25, 31-50 Wyceny Dostawy dla Części 1 zamówienia stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, b) dla części 2 zamówienia: co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w poz. 11-29, 31 Wyceny Dostawy dla Części 2 zamówienia stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, c) dla części 3 zamówienia: co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w poz. 1-21, 24-29 Wyceny Dostawy dla Części 3 zamówienia stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 11) Oznakowanie sprzętu zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ 12) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia. 13) W przypadku zgodności oferowanego wyposażenia z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SIWZ” i wskazanie producenta i modelu lub nr katalogowego oferowanego wyposażenia. W przypadku, gdy oferowane wyposażenie nie posiada modelu lub nr katalogowego wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu – zgodnie z SIWZ. 14) Dla wyposażenia, które wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji. 15) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 16) Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanego wyposażenia w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. 17) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 18) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 19) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 20) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa oświadczeń lub dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dotyczy wszystkich części zamówienia: Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez aneksy sporządzone w formie pisemnej i podpisane przez Strony Umowy, pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w punktach następnych. 2. W przypadku, gdy wyposażenie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: a. nie będzie dostępne na rynku, b. będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta, c. producent wprowadzi nowszy model, przewiduje się dopuszczenie innego wyposażenia pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2020-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 dotyczy wszystkich części zamówienia: dot. Sekcji III.3): Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepogleganiu wykluczeniu. Wymagane przez Zamawiającego oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu należy złożyć ODDZIELNIE dla każdej części zamówienia. dot. sekcji II.8): 90 dni od daty udzielenia zamówienia

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1 zamówienia – dostawa wyposażenia metrologicznego do pracowni elektronicznej i elektrycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe dot. pkt 4): 90 dni od daty udzielenia zamówienia
Zalacznik krotki opis Zakres Części 1 zamówienia obejmuje: A. dostawę wyposażenia metrologicznego do: a) pracowni elektronicznej: 1) Uniwersalny generator serwisowy 2) Analizator widma 3) Generator funkcyjny z wyjściem mocy 4) Czujnik zbliżeniowy 5) Czujnik optyczny 6) Czujnik ultradźwiękowy 7) Czujnik siły 8) Czujnik temperatury 9) Stacja lutownicza 10) Miernik uniwersalny 11) Regulator ciągły z oprogramowaniem 12) Zadajnik prądowy 0-20 mA 13) Gilotyna 14) Płytki obwodów drukowanych 15) Dozownik pneumatyczny - pasta lutownicza, topnik, klej, epoksydy 16) Stacja lutownicza (II) 17) Mata antystatyczna odporna na lutowanie 18) Antystatyczny tłumik dozujący 19) Nóż do ściągania izolacji z przewodów koncentrycznych 20) Przyrząd do zdejmowania izolacji 21) Zaciskacz złącz stosowanych do przewodów telefonicznych 22) Zaciskacz złącz do przewodów wieloprzewodowych (II) 23) Zaciskacz złącz 24) Tygiel obrotowy 25) Tygiel ze szczypcami 26) Pasta lutownicza 27) Topnik gel 28) Spoiwo lutownicze 29) Środek czyszczący 30) Stacja pochłaniająco – filtrująca 31) Rozlutownica b) pracowni elektrycznej: 32) Multimetr cyfrowy 33) Próbnik neonowy 34) Autotransformator trójfazowy 35) Transformator 3-fazowy 400/24V 36) Transformator 1-fazowy bezpieczeństwa 230/24V, 500VA 37) Laboratoryjny rezystor suwakowy 10 Ω, max 6A 38) Laboratoryjny rezystor suwakowy 33Ω, max 3A 39) Laboratoryjny rezystor suwakowy 100 Ω, max 2A 40) Laboratoryjny rezystor suwakowy 1000 Ω, max 0,4A 41) Cęgowy miernik mocy 42) Światłomierz cyfrowy 43) Prądowy i napięciowy przekładnik pomiarowy nn 44) Tachometr laserowy miernik obrotów 45) Zestaw manometrów, mierników do klimatyzacji 46) Miernik temperatury i wilgotności powietrza 47) Tester gęstości płynu 48) Waga walizkowa do butli gazowych - klimatyzacji – chłodnictwa 49) Wykrywacz nieszczelności z lMP uw 50) Cyfrowy miernik cęgowy Szczegółowy opis zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ dla części 1 zamówienia. B. uruchomienie, C. oznakowanie zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; D. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, które wymaga serwisowania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2 zamówienia – dostawa wyposażenia elektrycznego do pracowni elektrycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe dot. pkt 4): 90 dni od daty udzielenia zamówienia
Zalacznik krotki opis Zakres Części 2 zamówienia obejmuje: A. dostawę wyposażenia elektrycznego do pracowni elektrycznej: 1) Wyłącznik nadprądowy jednotorowy B6 2) Wyłącznik nadprądowy jednotorowy C3 3) Wyłącznik nadprądowy jednotorowy C6 4) Wyłącznik nadprądowy jednotorowy B10 5) Wyłącznik nadprądowy trójtorowy B10/3 6) Wyłącznik różnicowo - prądowy 25/2/003 7) Wyłącznik różnicowo - prądowy 25/4/003 8) Przewoźnik czasowy uniwersalny 9) Styczniki 10) Styki pomocnicze do styczników 11) Łączniki przyciskowe monostabilne czerwone 12) Łączniki przyciskowe monostabilne zielone 13) Wyłączniki silnikowe 2,5A 14) Lampki sygnalizacyjne zielone 15) Lampki sygnalizacyjne czerwone 16) Wyłącznik przepięciowy 17) Rozdzielnica natynkowa 18) Licznik energii elektrycznej 1-faz 19) Licznik energii elektrycznej 3-faz 20) Przekaźniki I 21) Przekaźniki II 22) Przekaźniki III 23) Przekaźniki podstawa I 24) Przewoźniki podstawa II 25) Falownik 1-fazowy 26) Falownik 3-fazowy 27) Zestaw inteligentnego budynku 28) Klimatyzator 29) Pompa próżniowa 30) Czynnik chłodniczy z butlą 31) Stacja napełniania i odzysku czynnika chłodniczego 32) Przewód YDY 3x1,5 (100m) 33) Przewód DY 1,5 czarny (100 m) 34) Przewód DY 1,5 niebieski (100m) Szczegółowy opis zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ dla części 3 zamówienia. B. uruchomienie, C. oznakowanie zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; D. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, które wymaga serwisowania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3 zamówienia – dostawa wyposażenia teletechnicznego do pracowni elektronicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe dot. pkt 4): 90 dni od daty udzielenia zamówienia
Zalacznik krotki opis Zakres Części 3 zamówienia obejmuje: A. dostawę wyposażenia teletechnicznego do pracowni elektronicznej: 1) Karta do zapisu danych 2) Zestaw domofonowy i kontroli dostępu 3) Uniwersalny przyrząd do pomiaru sygnałów TV 4) Router z funkcją QoS i możliwością tworzenia sieci wirtualnych 5) Antena telewizyjna do cyfrowej telewizji naziemnej 6) Wzmacniacz antenowy 7) Rozgałęźnik TV czterodrożny 8) Gniazdo końcowe 9) Antena satelitarna 10) Konwerter quatro 11) Antena radiowa 12) Multiswitch 13) Zwrotnica antenowa 14) Modulator telewizyjny 15) Wzmacniacz magistralny 16) Wzmacniacz budynkowy 17) Wzmacniacz domowy 18) Transmodulator 19) Rejestrator cyfrowy video 20) Kamera sufitowa 21) Kamera kompaktowa 22) Zaciskarka kabla koncentrycznego 23) Przewód YTDY 8x0,5 (100m) 24) Przewód UTP (300m) 25) Tester okablowania 26) Gniazdo teleinformatyczne 27) Końcówki typu "F" 28) Radiatory 29) Kabel oraz zarabiacz kabla koncentrycznego magistralnego Szczegółowy opis zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ dla części 6 zamówienia. B. uruchomienie, C. oznakowanie zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; D. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, które wymaga serwisowania.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)