Dostawa sprzętu komputerowego – 6 części

Data publikacji 2020-04-29
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja INSTYTUT SOLIDARNOŚCI I MĘSTWA
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535618-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302345003, 488200002, 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego – 6 części
a) Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: Dostawa komputerów AIO, komputera stacjonarnego, monitorów, laptopów, routera oraz mobilnego punktu dostępowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
b) Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest: Dostawa dysków twardych oraz pamięci flash. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
c) Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: Dostawa serwerów NAS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
d) Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest: Dostawa komputera AIO oraz monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
e) Przedmiotem zamówienia dla części 5 jest: Dostawa drukarki laserowej ze skanerem, drukarek laserowych oraz skanerów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
f) Przedmiotem zamówienia dla części 6 jest: Dostawa drukarki A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a680b7f0-249c-4adb-8bfc-10b42d556844
Biuletyn 535618-N-2020
Zamawiajacy nazwa INSTYTUT SOLIDARNOŚCI I MĘSTWA
Regon 36923654400000
Zamawiajacy adres ulica Foksal
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-372
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 182 24 78
Zamawiajacy email piotrkrakowski@interia.pl
Adres strony url https://instytutpileckiego.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://instytutpileckiego.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://instytutpileckiego.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego, ul Foksal 17, 00-372 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego – 6 części
Numer referencyjny ZP/ISIM-16/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego – 6 części a) Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: Dostawa komputerów AIO, komputera stacjonarnego, monitorów, laptopów, routera oraz mobilnego punktu dostępowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ b) Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest: Dostawa dysków twardych oraz pamięci flash. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ c) Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: Dostawa serwerów NAS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, d) Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest: Dostawa komputera AIO oraz monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, e) Przedmiotem zamówienia dla części 5 jest: Dostawa drukarki laserowej ze skanerem, drukarek laserowych oraz skanerów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, f) Przedmiotem zamówienia dla części 6 jest: Dostawa drukarki A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w par. 10 ust. 4 lit a-c) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 lit. a) - c) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Inne dokumenty niewymienione 1) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III. 4) lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie III.4) lit. a-c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Paragraf 9 Istotnych postanowień umowy dla każdej części postępowania: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności: a) opóźnień niewynikających z winy Wykonawcy, a wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie umowy, b) działań osób trzecich uniemożliwiających lub wpływających na opóźnienie wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są zależne od którejkolwiek ze Stron; c) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; d) niewykonania części umowy przez Wykonawcę; e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; f) ograniczenia przedmiotu zamówienia; g) wystąpienia potrzeby udzielenia zamówień dodatkowych o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp; h) zmiana obowiązujących przepisów prawnych; i) zmiana stawki podatku od towarów i usług; j) wystąpienie innych niż powyższe sytuacji umożliwiających zmianę umowy wymienionych w art. 144 ust. 1 Pzp; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy o następującym zakresie i charakterze: 1) wydłużenie terminów wykonania Umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a-c i e; 2) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a i b (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych), lit. b (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych z uwagi na działanie osób trzecich lub podwyższeniu wynagrodzenia o wartość prac niezbędnych dla wykonania przedmiotu umowy a związanych z działaniami osób trzecich), lit. c (zmiana zależna od zmiany kosztów związanych ze zmianą sposobu wykonania przedmiotu umowy), lit. i (zmiana ograniczona do zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku; cena netto pozostanie bez zmian, zwiększona zostanie cena brutto umowy), lit. d i f (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych), lit. g (zmiana polegająca na zwiększeniu wynagrodzenia o wartość zamówień dodatkowych) niniejszego paragrafu, 3) zakresu prac w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym), lit. b (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym lub zwiększenie zakresu prac o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu umowy a związany z działaniami osób trzecich), lit. c (zmiana zakresu prac uzależniona od nowego sposobu wykonania przedmiotu umowy), lit. d i f (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane), lit. e (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane lub zwiększenie zakresu prac o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu umowy a wynikający z wystąpienia Siły wyższej), lit. g (zmiana polegająca na zwiększeniu zakresu prac o zakres prac dodatkowych) niniejszego paragrafu, 4) wynikającym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. h niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów AIO, komputera stacjonarnego, monitorów, laptopów, routera oraz mobilnego punktu dostępowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów AIO, komputera stacjonarnego, monitorów, laptopów, routera oraz mobilnego punktu dostępowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa dysków twardych oraz pamięci flash.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa dysków twardych oraz pamięci flash. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa serwerów NAS.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa serwerów NAS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa komputera AIO oraz monitorów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera AIO oraz monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa drukarki laserowej ze skanerem, drukarek laserowych oraz skanerów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarki laserowej ze skanerem, drukarek laserowych oraz skanerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa drukarki A3.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarki A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ,
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)