Podniesienie bezpieczeństwa i jakości infrastruktury teleinformatycznej poprzez budowę środowiska wirtualnego wraz z usługą chmurową, w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-14 00:00:00
Instytucja Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535696-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowo-aplikacyjnego wraz z oprogramowaniem, dostawa i modernizacja sprzętu sieciowego wraz z oprogramowaniem, konfiguracja i wdrożenie do infrastruktury wraz z instruktażem dla wyznaczonych pracowników MCDN. W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2aa349b5-4f21-4070-b28b-06a0c3cae91d
Biuletyn 535696-N-2020
Zamawiajacy nazwa Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Regon 12138578500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 623-76-56, 623 76 46
Zamawiajacy fax 12 623 77 41
Zamawiajacy email biuro@mcdn.edu.pl
Adres strony url www.mcdn.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://mcdn.edu.pl/mcdn/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mcdn.edu.pl/mcdn/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie MCDN - Sekretariat Główny – III piętro, ul. Lubelska 23,30-003 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Podniesienie bezpieczeństwa i jakości infrastruktury teleinformatycznej poprzez budowę środowiska wirtualnego wraz z usługą chmurową, w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Numer referencyjny ZP.261.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowo-aplikacyjnego wraz z oprogramowaniem, dostawa i modernizacja sprzętu sieciowego wraz z oprogramowaniem, konfiguracja i wdrożenie do infrastruktury wraz z instruktażem dla wyznaczonych pracowników MCDN. W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Informacje na temat katalogow 5. Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej w przyszłym miejscu wykonywania zamówienia. W celu udziału w wizji lokalnej wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej do kontaktowania się z wykonawcami, o której mowa w Rozdziale X ust.5 siwz, w formie przewidzianej w Rozdziale X siwz, nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej.. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści siwz, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści siwz. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona: 1) Siedziba główna Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23 w dniu 06.05.2020 r. o godz. 10:00, 2) Ośrodek w Krakowie, 31-131 Kraków, ul. Garbarska 1, w dniu 06.05.2020 r. o godz. 12:00, 3) Ośrodek w Tarnowie, 30-100 Tarnów, ul. Nowy Świat 30, w dniu 07.05.2020 r. o godz. 10:00, 4) Ośrodek w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 61; w dniu 07.05.2020 r. o godz. 13:00, 5) Ośrodek w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Bema 4, w dniu 08.05.2020 r. o godz. 10:00.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu serwerowo-aplikacyjnego lub sieciowego wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i wdrożeniem do infrastruktury Zamawiającego o wartości nie niższej niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) brutto w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie lub Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej dwóch dostaw sprzętu serwerowo-aplikacyjnego lub sieciowego wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i wdrożenie do infrastruktury Zamawiającego o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość zgodnie ze średnim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zawierający co najmniej jednej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. jednej dostawy sprzętu serwerowo-aplikacyjnego lub sieciowego wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i wdrożenie do infrastruktury Zamawiającego o wartości nie niższej niż 400 000.,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) brutto wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie lub wykaz zawierający co najmniej dwie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. dwóch dostaw sprzętu serwerowo-aplikacyjnego lub sieciowego wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i wdrożenie do infrastruktury Zamawiającego o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100) brutto każda wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do siwz. Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 2 do siwz) oraz Formularz cenowy(Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do siwz). Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1.1 terminu dostaw przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy (w szczególności, przestojów produkcyjnych niezależnych od producenta, innych ryzyk producenta), pod warunkiem jednak, że zmiana terminu wykonania zamówienia nie wpłynie na sposób finansowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego oraz nie spowoduje wzrostu kosztów wykonania zamówienia; zmiana terminu jest dopuszczalna tylko o okres trwania okoliczności, będących podstawą zmiany; zaistnienie przyczyn zmiany terminu musi być drugiej stronie przedstawione niezwłocznie po jej ujawnieniu wraz z szczegółowym uzasadnieniem przyczyn zmiany; 1.2 wprowadzania uzasadnionych zmian o charakterze technicznym, technologicznym lub materiałowym w przedmiocie zamówienia, jeżeli będzie to wynikało z: a) pojawienia się na rynku już po podpisaniu umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, materiałowych pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia lub kosztów eksploatacji sprzętu lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych lub użytkowych, pod warunkiem jednak, że wprowadzenie zmian nie spowoduje wzrostu ceny, b) zaistnienia zagrożenia niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu umowy, gdyby zastosowano rozwiązania techniczne, technologiczne lub materiałowe wskazane w ofercie Wykonawcy lub siwz, w szczególności w przypadku, gdyby to zagrażało bezpieczeństwu, c) wprowadzenia nowych lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm powodujących, że realizacja zamówienia wg poprzednich nieobowiązujących norm lub przepisów spowodowałby niemożność eksploatacji sprzętu przez Zamawiającego; umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów lub norm, które umożliwią eksploatację sprzętu po ich wprowadzeniu. 1.3 zmiany podwykonawcy, o której mowa w § 8 ust. 6 Umowy, ze wskazaniem zakresu realizowanej umowy za pomocą podwykonawcy 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Wniosek strony o dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 winien zostać przesłany drugiej stronie na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem. Proponowane zmiany nie mogą prowadzić do pogorszenia stanu technicznego lub zmniejszenia wartości użytkowej sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, Strona pisemnie poinformuje drugą Stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian. 5. Wprowadzane w umowie zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej zaoferowanej przez Wykonawcę w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani obniżenia jakości przedmiotu zamówienia w innych aspektach niż objęte zmianami. 6. Strony oświadczają, iż w przypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy, z mocy prawa lub ostatecznego albo prawomocnego orzeczenia jakiegokolwiek organu administracyjnego lub sądu, zostaną uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy zachowują pełną moc i skuteczność. 7. Postanowienia niniejszej umowy nieważne lub nieskuteczne, zgodnie z ust. 6 zostaną zastąpione, na mocy niniejszej umowy, postanowieniami ważnymi w świetle prawa i w pełni skutecznymi, które wywołują skutki prawne zapewniające możliwie zbliżone do pierwotnych korzyści gospodarcze dla każdej ze Stron. 8. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, 3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 9. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np.strajki, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 10. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszej siwz. 11. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 12. Gdyby nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług, umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
IV 4 4 data 2020-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria ilość dodatkowych portów SPF+ 10GE dla 1 serwera fizycznego typu rack
Znaczenie 3,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 62,00
  
Kryteria czas reakcji w trakcie wdrożenia i do 7-dni po
Znaczenie 3,00
  
Kryteria okres licencji
Znaczenie 8,00
  
Kryteria okres subskrypcji dla chmurowego pakietu biurowego
Znaczenie 8,00
  
Kryteria ilość portów 10GE SPF+ per przełącznik typu 1
Znaczenie 8,00
  
Kryteria ilość portów mGig per przełącznik typu 1
Znaczenie 8,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)