GuidZP400 |
f3118752-98cc-4f43-b11b-2cb4d46d51b3
|
Biuletyn |
535924-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
|
Regon |
27020829200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Lompy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-038
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 002 050,
|
Zamawiajacy fax |
322 002 060
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ka.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://slaska-policja.eb2b.com.p
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://slaska-policja.eb2b.com.p
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://slaska-policja.eb2b.com.p
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS
|
Numer referencyjny |
ZP-2380-71-25/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS zwanego dalej „SYSTEMEM”. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje :
a) świadczenie serwisu pogwarancyjnego SYSTEMU na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ- Warunki serwisowe
b) wsparcie i modernizację SYSTEMU, obejmujące bieżące dostosowywanie systemu do zmieniających się potrzeb laboratorium i ewentualnych zmian przepisów prawa w ramach limitu 1000 roboczogodzin.
2. Szczegółowy opis systemu LIMS znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - Architektura Systemu CS-17 LIMS dla LK KWP w Katowicach.
3. Zamawiający wymaga aby serwisem objęta była cała opisana w załączniku nr 3 do SIWZ konfiguracja. Serwis pogwarancyjny nie obejmuje urządzeń oraz oprogramowania standardowego, tj. systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego Microsoft Office.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36–miesięcznej gwarancji na SYSTEM, której bieg rozpocznie się od dnia zawarcia umowy. Szczegóły udzielonej gwarancji określa załącznik nr 4 do SIWZ- Warunki serwisowe.
5. Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące usługi serwisowe posiadały poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne („poufne” zwykłe lub poszerzone) wystawione przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW), oraz aktualne zaświadczenia z przeszkolenia do dostępu do informacji niejawnych dla każdej z osób świadczących usługę na rzecz Zamawiającego. Ponadto osoby te muszą zostać wskazane w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 3 do umowy – Wykaz osób. Zamawiający zastrzega, że w każdym momencie obowiązywania umowy może wystąpić do Wykonawcy o wgląd do poświadczeń bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne pracowników zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia, ważnych w całym okresie obowiązywania umowy.
6. W przypadku zmian personalnych osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w pkt.5, Wykonawca ma obowiązek każdorazowo przekazać Zamawiającemu zaktualizowany wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy
8. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie tj. na formularzu ofertowym, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
10. CPV: 72611000-6 usługi w zakresie wsparcia technicznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 36 miesięcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp,
b) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
• Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że posiada zdolność techniczną tj., dysponuje osobami które, posiadają poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, o której mowa w Rozdziale I pkt.5 SIWZ.
UWAGA: Warunek dotyczy wszystkich osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na rzecz Zamawiającego.
1.3. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda:
(1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
(2) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp – przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Zgodnie z art. 22a ust 3 ustawy PZP, zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
3. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia– załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
UWAGA:
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach
b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenie Wykonawcy o terminie usunięcia awarii.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela Zamawiającemu 36–miesięcznej gwarancji na usługę serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS zwanego dalej „SYSTEMEM”, której bieg rozpocznie się od dnia zawarcia umowy.
5.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym wymaganą przez Zamawiającego 36-miesięczną gwarancję na usługę serwisu pogwarancyjnego systemu klasy LIMS zwanego dalej „SYSTEMEM”
6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią projektu umowy i przyjmuję je bez zastrzeżeń.
7. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podanie firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres.
8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty.
9. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdz. VII SIWZ.
10.Oświadczenie Wykonawcy, że cena ofertowa została wyliczona zgodnie z dyspozycjami załączników do SIWZ.
11.Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ.
12.Oświadczenie, że w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
13. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie
14. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..”
15. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy.
2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy
w zakresie:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki,
c) składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za dostawy asortymentu.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-05-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
|