Dostawa mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-15 00:00:00
Instytucja STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536964-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli.
2. Zasadniczy zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli.
5. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy przewidzianymi dla tego rodzaju dostaw i usług oraz z należytą starannością.
6. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego z zakresu ochrony środowiska w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca oświadcza, iż wszyscy jego pracownicy planowani do zaangażowania w realizację przedmiotu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności jeżeli przepisy prawa wymagają takich uprawnień.
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble oraz wyposażenie fabrycznie nowe i wolne od wad.
9. Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania.
10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać naniesiony na opakowaniu opis umożliwiający jednoznaczną jego identyfikację.
11. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zlokalizowanym na terenie Stalowej Woli.
12. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania gwarancji dotyczącej przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
13. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
14. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 7 dni tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia.
15. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
16. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia.
17. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ i Specyfikacji technicznej (Załącznik numer 5, Załącznik numer 6, Załącznik numer 7, Załącznik numer 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10).
18. Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7eb40b5-8f7f-4554-af10-796e52364fc8
Biuletyn 536964-N-2020
Zamawiajacy nazwa STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Regon 384503002
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 25A
Zamawiajacy miejscowosc Stalowa Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 37-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48508082032, +48506656760
Zamawiajacy email scuw@stalowawola.pl
Adres strony url https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Adres strony internetowej https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiającym jest: Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) Al. Jana Pawła II 25A 37-450 Stalowa Wola tel. (15) 819-47-10 e-mail: scuw@stalowawola.pl, które działa na podstawie uchwały NR XV/163/2019 Rady Miejskiej w Stalowej Woli z dnia 13 września 2019 r. w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych niniejszym zamówieniem tj.: 1) Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli
Numer referencyjny ZP – II.271.35.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli. 2. Zasadniczy zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli oraz sprzętu sportowego na wyposażenie pomieszczeń hali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli. 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy przewidzianymi dla tego rodzaju dostaw i usług oraz z należytą starannością. 6. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego z zakresu ochrony środowiska w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca oświadcza, iż wszyscy jego pracownicy planowani do zaangażowania w realizację przedmiotu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności jeżeli przepisy prawa wymagają takich uprawnień. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble oraz wyposażenie fabrycznie nowe i wolne od wad. 9. Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania. 10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać naniesiony na opakowaniu opis umożliwiający jednoznaczną jego identyfikację. 11. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zlokalizowanym na terenie Stalowej Woli. 12. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania gwarancji dotyczącej przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 13. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 14. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 7 dni tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 15. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 16. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia. 17. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ i Specyfikacji technicznej (Załącznik numer 5, Załącznik numer 6, Załącznik numer 7, Załącznik numer 8, Załącznik nr 9, Załącznik nr 10). 18. Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.) do 10% wartości zamówienia podstawowego w zakresie dostaw, montażu mebli oraz sprzętu sportowego.
Data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji umowy: do 15.07.2020 r. lecz nie wcześniej niż zakończenie robót budowlanych i nie później niż 15.08.2020 r. W przypadku przedłużających się robót budowlanych Zamawiający zastrzega sobie, iż termin realizacji umowy może wydłużyć się do 15.08.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zadania (dostawa mebli i wyposażenia), których łączna kwota wynosi 150 000,00 zł. brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zadania (dostawa mebli i wyposażenia), których łączna kwota wynosi 150 000,00 zł. brutto.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz ofertowy; 2) Formularz rzeczowo – cenowy – Załącznik nr 1; 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego; 2) Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego; 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przedmiot zamówienia wskazany w § 1 ust. 1 zostanie zrealizowany do 15.07.2020 r. W przypadku przedłużających się robót budowlanych, Zamawiający zastrzega sobie, iż termin realizacji umowy może wydłużyć się do 15.08.2020 r.
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)