Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami.

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-14 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536517-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325812001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami.
1.2. Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 3 do Istotnych postanowień umowy. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających wszystkie wymagania opisane w załączniku numer 3 do SIWZ.
1.3. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, maksymalnie 4 części postępowania:

część 1 postępowania: 6 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia),

część 2 postępowania: 5 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia),

część 3 postępowania: 5 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia),

część 4 postępowania: 3 sztuki laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia).


2. Urządzenia telefaksowe oraz materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące parametry:

Właściwości podstawowe urządzenia
- Szybkość wydruku A4 min. 35 str/min - Wyświetlacz LCD - pojemność kasety na papier min. 500 arkuszy A4 - możliwość zainstalowania drugiej kasety na papier o pojemności min 500 arkuszy A4 - pamięć min 1 GB - port USB z przodu urządzenia
KOPIOWANIE- automatyczne , kopiowanie ciągłe 999, czarno-białe- kopia pojedyncza lub wielokrotna dokumentu - rozdzielczość co najmniej 600x600dpi (dokładny, bardzo dokładny, FOTO, FOTO z tekstem)- sortowanie dokumentów - odwracający podajnik oryginałów - dupleks

TRYBY PRACY FAKSU- protokół komunikacji G3 lub Super G3 - połączenia przychodzące będą traktowane jako transmisje dokumentów.- prędkość modemu 33600-2400 z automatyczną redukcją prędkości- czas wysyłania do 3s. - podwójny dostęp (możliwość wczytania do pamięci dokumentu oraz numeru nawet jeśli urządzenie jest w trybie nadawania lub odbioru dokumentu) - system głośnomówiący- książka tel. : min.100 pozycji (nazwa i numer), wyszukiwanie po wpisanym ciągu znaków.- głośność dzwonka: regulowana. - wydruki: raport transmisji, lista identyfikatorów abonentów wywołujących, test drukarki, lista wysyłkowa, rejestr automatyczny 30 połączeń, lista numerów telefonicznych, lista parametrów, lista blokowanych połączeń faksowych, pomoc.- drukowanie nagłówka dokumentu /data, godzina, logo, nr faksu/
- raporty: transmisji-drukowany; błędów-drukowany; dokumentów pozostałych w pamięci; aktywności; zbiorczy połączeń (automatyczny i ręczny);
- wydruk: listy abonentów; listy parametrów fabrycznych, listy parametrów używanych;
dokumentów zachowanych w pamięci
KOLOROWY SKANER SIECIOWY -prędkość skanowania czarno-biała min 40 org./minutę oraz kolor min13 org./minutę -formaty plików TIFF,PDF, JPEG - miejsca skanowania ( do e-maila, na pulpit, do folderu sieciowego , do pamięci USB)
DRUKARKA SIECIOWA -rozdzielczość 600x600 - interfejs USB 2.0 , LAN - obsługiwane systemy operacyjne Windows Serwer ,Windows 7,8,10 - protokoły sieciowe TCP/IP - język opisu strony PCL6, PostScript 3 lub ich emulacje
- prędkość wydruków min 35 stron na minutę w formacie A4
SIEĆ BEZPRZEWODOWA -zgodność z normami IEEE802.11N/g/b - bezpieczeństwo WEP, WPA/WPA2-mixed PSK, WPA2 PSK - WIFI
INNE- język menu oraz panelu głównego urządzenia: polski - zespół bębna nie zintegrowany z zasobnikiem tonera - wydajność maks. tonera w urządzeniu 30 tys. wydruków A4- wydajność bębna min. 100 tys. wydruków A4 - zespół utrwalający o wydajności ok. 100 tys. kopi A42.
Warunki dodatkowe :a) W ukompletowanie urządzenia należy umieścić:- kable: zasilający, - zasobnik z tonerem startowym na około 6000 kopii lub większy.- bęben standardowy- instrukcję w języku polskim (wersja papierowa lub elektroniczna) - - oprogramowanie instalacyjne b) W ukompletowaniu dodatkowym do każdego urządzenia telefaksowego jest - 4 szt. oryginalnych nie regenerowanych oraz nie zamienniki kaset tonera kompatybilnych z urządzeniami objętymi specyfikacją o parametrach zgodnych i polecanych przez producenta dających możliwość wydrukowania ok. 30000 str. dla 5% zaczernienia.
c) Pierwsze uruchomienie i konfiguracja wstępna urządzenia oraz dostosowanie do istniejącej infrastruktury technicznej Policji w gestii dostawcy ( ustawienie country-code, zmiana prędkości transmisji dla odbioru i wysyłki ,ustawienie parametrów czasów pracy urządzenia ). Do urządzenia należy dołączyć w formie pisemnej procedurę zmiany powyższych parametrów oraz informacje w postaci wydruku o zmienionych parametrach.

5. Wymagane cechy produktu. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
6. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32581200-1 – urządzenia faksowe.
7. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do magazynu KWP we Wrocławiu – ul. Podwale 31-33.
8. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 4 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 118b4f2d-1680-4cb7-ac29-b945753fe09b
Biuletyn 536517-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 93015621600000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, WZP i FP KWP, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami.
Numer referencyjny PU-2380-047-015-032/2020/IR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami. 1.2. Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 3 do Istotnych postanowień umowy. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających wszystkie wymagania opisane w załączniku numer 3 do SIWZ. 1.3. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, maksymalnie 4 części postępowania: część 1 postępowania: 6 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia), część 2 postępowania: 5 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia), część 3 postępowania: 5 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia), część 4 postępowania: 3 sztuki laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia). 2. Urządzenia telefaksowe oraz materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące parametry: Właściwości podstawowe urządzenia - Szybkość wydruku A4 min. 35 str/min - Wyświetlacz LCD - pojemność kasety na papier min. 500 arkuszy A4 - możliwość zainstalowania drugiej kasety na papier o pojemności min 500 arkuszy A4 - pamięć min 1 GB - port USB z przodu urządzenia KOPIOWANIE- automatyczne , kopiowanie ciągłe 999, czarno-białe- kopia pojedyncza lub wielokrotna dokumentu - rozdzielczość co najmniej 600x600dpi (dokładny, bardzo dokładny, FOTO, FOTO z tekstem)- sortowanie dokumentów - odwracający podajnik oryginałów - dupleks TRYBY PRACY FAKSU- protokół komunikacji G3 lub Super G3 - połączenia przychodzące będą traktowane jako transmisje dokumentów.- prędkość modemu 33600-2400 z automatyczną redukcją prędkości- czas wysyłania do 3s. - podwójny dostęp (możliwość wczytania do pamięci dokumentu oraz numeru nawet jeśli urządzenie jest w trybie nadawania lub odbioru dokumentu) - system głośnomówiący- książka tel. : min.100 pozycji (nazwa i numer), wyszukiwanie po wpisanym ciągu znaków.- głośność dzwonka: regulowana. - wydruki: raport transmisji, lista identyfikatorów abonentów wywołujących, test drukarki, lista wysyłkowa, rejestr automatyczny 30 połączeń, lista numerów telefonicznych, lista parametrów, lista blokowanych połączeń faksowych, pomoc.- drukowanie nagłówka dokumentu /data, godzina, logo, nr faksu/ - raporty: transmisji-drukowany; błędów-drukowany; dokumentów pozostałych w pamięci; aktywności; zbiorczy połączeń (automatyczny i ręczny); - wydruk: listy abonentów; listy parametrów fabrycznych, listy parametrów używanych; dokumentów zachowanych w pamięci KOLOROWY SKANER SIECIOWY -prędkość skanowania czarno-biała min 40 org./minutę oraz kolor min13 org./minutę -formaty plików TIFF,PDF, JPEG - miejsca skanowania ( do e-maila, na pulpit, do folderu sieciowego , do pamięci USB) DRUKARKA SIECIOWA -rozdzielczość 600x600 - interfejs USB 2.0 , LAN - obsługiwane systemy operacyjne Windows Serwer ,Windows 7,8,10 - protokoły sieciowe TCP/IP - język opisu strony PCL6, PostScript 3 lub ich emulacje - prędkość wydruków min 35 stron na minutę w formacie A4 SIEĆ BEZPRZEWODOWA -zgodność z normami IEEE802.11N/g/b - bezpieczeństwo WEP, WPA/WPA2-mixed PSK, WPA2 PSK - WIFI INNE- język menu oraz panelu głównego urządzenia: polski - zespół bębna nie zintegrowany z zasobnikiem tonera - wydajność maks. tonera w urządzeniu 30 tys. wydruków A4- wydajność bębna min. 100 tys. wydruków A4 - zespół utrwalający o wydajności ok. 100 tys. kopi A42. Warunki dodatkowe :a) W ukompletowanie urządzenia należy umieścić:- kable: zasilający, - zasobnik z tonerem startowym na około 6000 kopii lub większy.- bęben standardowy- instrukcję w języku polskim (wersja papierowa lub elektroniczna) - - oprogramowanie instalacyjne b) W ukompletowaniu dodatkowym do każdego urządzenia telefaksowego jest - 4 szt. oryginalnych nie regenerowanych oraz nie zamienniki kaset tonera kompatybilnych z urządzeniami objętymi specyfikacją o parametrach zgodnych i polecanych przez producenta dających możliwość wydrukowania ok. 30000 str. dla 5% zaczernienia. c) Pierwsze uruchomienie i konfiguracja wstępna urządzenia oraz dostosowanie do istniejącej infrastruktury technicznej Policji w gestii dostawcy ( ustawienie country-code, zmiana prędkości transmisji dla odbioru i wysyłki ,ustawienie parametrów czasów pracy urządzenia ). Do urządzenia należy dołączyć w formie pisemnej procedurę zmiany powyższych parametrów oraz informacje w postaci wydruku o zmienionych parametrach. 5. Wymagane cechy produktu. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 6. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32581200-1 – urządzenia faksowe. 7. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do magazynu KWP we Wrocławiu – ul. Podwale 31-33. 8. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 4 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 32581200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3.4. Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Podwale 31-33, kod 50-040 Wrocław;  Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Tel 71 340 35 98; e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PU-2380-047-015-032/2020/IR prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, , 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 3.2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny. - po stworzeniu przez wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. - podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu. - Wykonawca przesyła zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. iwona.rogaczewska@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy. - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie. - datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego zamawiającego. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w lit. a). Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 3.2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ) składa się w oryginale w postaci papierowej lub postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje stosowanie tzw. procedury odwróconej, uregulowanej w art. 24 aa ustawy Pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32581200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: do maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis część 1 postępowania: 6 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32581200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: do maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis część 2 postępowania: 5 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia),
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32581200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: do maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis część 3 postępowania: 5 sztuk laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32581200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: do maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis część 4 postępowania: 3 sztuki laserowych urządzeń telefaksowych wraz z tonerami (po 4 sztuki tonerów do każdego urządzenia).
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria najniższa cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)