GuidZP400 |
15904040-6df5-46be-a285-6e7865fe240c
|
Biuletyn |
536154-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
000173404
|
Zamawiajacy adres ulica |
Podchorążych
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-463
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225233900,
|
Zamawiajacy fax |
225 233 332
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@kgpsp.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.straz.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Finansów Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej Wydział Zamówień Publicznych 00 – 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. Nr 4, pok. nr 124
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej
|
Numer referencyjny |
BF-IV-2370/6/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38 w podziale na części: część I - meble biurowe, część II - meble kuchenne, część III - fotele biurowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
maksymalnie do 90 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby dla części I meble biurowe - w ramach potwierdzenia spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: mebli biurowych o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zrealizowanych dostaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi czy dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane w sposób należyty są, np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budziły wątpliwości Zamawiający, zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć: Opis przedmiotu zamówienia”– załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ/Umowy (odpowiednio do oferowanej części); „Streszczenie oferty” – załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy); „Informacje dotyczące podwykonawstwa” – załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy); Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (jeżeli dotyczy); Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę: „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” (Rozdział II pkt 2 ppkt 2.2) - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Pracownikami Zamawiającego uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Katarzyna Stańkowska – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych Biura Finansów KG PSP (tel. 22 523 33 34). Katarzyna Owsianko – gł. specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Finansów KG PSP (tel. 22 523 33 10). Oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby oferta oraz wszelkie pisma związane z postępowaniem opatrzone zostały numerem sprawy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble kuchenne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli kuchennych dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Fotele biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli - foteli biurowych wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38.
|
| |