Dostawa mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-14 00:00:00
Instytucja Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536154-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38 w podziale na części: część I - meble biurowe, część II - meble kuchenne, część III - fotele biurowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15904040-6df5-46be-a285-6e7865fe240c
Biuletyn 536154-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Regon 000173404
Zamawiajacy adres ulica Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-463
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225233900,
Zamawiajacy fax 225 233 332
Zamawiajacy email kancelaria@kgpsp.gov.pl,
Adres strony url http://www.straz.gov.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Finansów Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej Wydział Zamówień Publicznych 00 – 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. Nr 4, pok. nr 124
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej
Numer referencyjny BF-IV-2370/6/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38 w podziale na części: część I - meble biurowe, część II - meble kuchenne, część III - fotele biurowe.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow maksymalnie do 90 dni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby dla części I meble biurowe - w ramach potwierdzenia spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: mebli biurowych o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zrealizowanych dostaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi czy dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane w sposób należyty są, np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budziły wątpliwości Zamawiający, zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: Opis przedmiotu zamówienia”– załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ/Umowy (odpowiednio do oferowanej części); „Streszczenie oferty” – załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy); „Informacje dotyczące podwykonawstwa” – załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy); Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (jeżeli dotyczy); Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę: „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” (Rozdział II pkt 2 ppkt 2.2) - załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Pracownikami Zamawiającego uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Katarzyna Stańkowska – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych Biura Finansów KG PSP (tel. 22 523 33 34). Katarzyna Owsianko – gł. specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Finansów KG PSP (tel. 22 523 33 10). Oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby oferta oraz wszelkie pisma związane z postępowaniem opatrzone zostały numerem sprawy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli kuchennych dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Fotele biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli - foteli biurowych wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)