1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Publicznego Przedszkola w Trzcianie w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego. Dostawa dotyczy mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części w następujący sposób:
Część 1 - Dostawa i montaż mebli.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawów mebli, krzesełek, stolików przedszkolnych, regałów, szafek itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został przedstawiony w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 -Dostawa i montaż mebli.
Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i zabawek m.in. klocki, lalki, puzzle, wózki dla lalek, autka, basen piankowy, jeździki, bujaki, zestaw logopedyczny, podłogę interaktywną wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został przedstawiony w załączniku nr 2b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
Część 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopa oraz projektora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został przedstawiony w załączniku nr 2c do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy dowolnie wybrane części zamówienia.
Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie.
4.Przedmiot zamówienia dla każdej z części ma być dostarczony (wraz z montażem jeżeli dotyczy) na adres: Trzciana 300, 32-733 Trzciana.
5.Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. |
GuidZP400 |
7d05d3dd-7141-4058-8da4-c56b376935af
|
Biuletyn |
537871-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Trzciana
|
Regon |
85166064800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Trzciana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
302
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzciana
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-733
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
14 648 44 20
|
Zamawiajacy fax |
14 613 63 01
|
Zamawiajacy email |
przetargi@trzciana.pl
|
Adres strony url |
www.trzciana.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. "Nowy oddział przedszkolny w Trzcianie" jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 ROZWÓJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, Poddziałanie 10.1.2 WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE - SPR z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/ugtrzciana,m,330199,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej- osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Trzcianie, 32-733 Trzciana 302, pokój nr 1.19
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pomieszczeń w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego w Trzcianie - dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego.
|
Numer referencyjny |
RISKIR.271.1.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
trzy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Publicznego Przedszkola w Trzcianie w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego. Dostawa dotyczy mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części w następujący sposób:
Część 1 - Dostawa i montaż mebli.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawów mebli, krzesełek, stolików przedszkolnych, regałów, szafek itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został przedstawiony w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 -Dostawa i montaż mebli.
Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i zabawek m.in. klocki, lalki, puzzle, wózki dla lalek, autka, basen piankowy, jeździki, bujaki, zestaw logopedyczny, podłogę interaktywną wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został przedstawiony w załączniku nr 2b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
Część 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopa oraz projektora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został przedstawiony w załączniku nr 2c do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy dowolnie wybrane części zamówienia.
Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie.
4.Przedmiot zamówienia dla każdej z części ma być dostarczony (wraz z montażem jeżeli dotyczy) na adres: Trzciana 300, 32-733 Trzciana.
5.Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) formularz cenowy dla części na którą/e składa ofertę, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian w następujących okolicznościach:
a)konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b)pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
c)w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia/wyposażenia/przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
d)w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
e)zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
f)Konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, KIO. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności;
g)wystąpienia siły wyższej.
2.Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
3.Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej /aneksu/ pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzciana, 32-733 Trzciana 302, reprezentowana przez Wójta Gminy Trzciana; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Trzciana: adres e-mail- dw.rodo@gmail.com lub listownie poprzez wysłanie listu na adres Urząd Gminy w Trzcianie 32-733 Trzciana 302 umieszczając dopisek „Do inspektora Ochrony Danych Osobowych”; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wyposażenie pomieszczeń w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego w Trzcianie - dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego”, znak: RISKiR.271.1.3.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwałości projektu, tj. przez okres 5 lat od dnia otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej za projekt,
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawów mebli, krzesełek, stolików przedszkolnych, regałów, szafek itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został przedstawiony w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 -Dostawa i montaż mebli.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i zabawek m.in. klocki, lalki, puzzle, wózki dla lalek, autka, basen piankowy, jeździki, bujaki, zestaw logopedyczny, podłogę interaktywną wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został przedstawiony w załączniku nr 2b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu elektronicznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopa oraz projektora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został przedstawiony w załączniku nr 2c do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.
|
| |