Wyposażenie pomieszczeń w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego w Trzcianie - dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego.

Data publikacji 2020-05-07
Data zakończenia 2020-05-18 00:00:00
Instytucja Gmina Trzciana
Miejscowość Trzciana
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537871-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391610008, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Publicznego Przedszkola w Trzcianie w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego. Dostawa dotyczy mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części w następujący sposób:

Część 1 - Dostawa i montaż mebli.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawów mebli, krzesełek, stolików przedszkolnych, regałów, szafek itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został przedstawiony w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 -Dostawa i montaż mebli.

Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i zabawek m.in. klocki, lalki, puzzle, wózki dla lalek, autka, basen piankowy, jeździki, bujaki, zestaw logopedyczny, podłogę interaktywną wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został przedstawiony w załączniku nr 2b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.

Część 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopa oraz projektora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został przedstawiony w załączniku nr 2c do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.

3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy dowolnie wybrane części zamówienia.
Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie.

4.Przedmiot zamówienia dla każdej z części ma być dostarczony (wraz z montażem jeżeli dotyczy) na adres: Trzciana 300, 32-733 Trzciana.
5.Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d05d3dd-7141-4058-8da4-c56b376935af
Biuletyn 537871-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Trzciana
Regon 85166064800000
Zamawiajacy adres ulica Trzciana
Zamawiajacy adres numer domu 302
Zamawiajacy miejscowosc Trzciana
Zamawiajacy kod pocztowy 32-733
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 648 44 20
Zamawiajacy fax 14 613 63 01
Zamawiajacy email przetargi@trzciana.pl
Adres strony url www.trzciana.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. "Nowy oddział przedszkolny w Trzcianie" jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 ROZWÓJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, Poddziałanie 10.1.2 WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE - SPR z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/ugtrzciana,m,330199,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej- osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Trzcianie, 32-733 Trzciana 302, pokój nr 1.19
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pomieszczeń w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego w Trzcianie - dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego.
Numer referencyjny RISKIR.271.1.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy trzy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Publicznego Przedszkola w Trzcianie w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego. Dostawa dotyczy mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części w następujący sposób: Część 1 - Dostawa i montaż mebli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawów mebli, krzesełek, stolików przedszkolnych, regałów, szafek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został przedstawiony w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 -Dostawa i montaż mebli. Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i zabawek m.in. klocki, lalki, puzzle, wózki dla lalek, autka, basen piankowy, jeździki, bujaki, zestaw logopedyczny, podłogę interaktywną wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został przedstawiony w załączniku nr 2b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek. Część 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopa oraz projektora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został przedstawiony w załączniku nr 2c do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy dowolnie wybrane części zamówienia. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. 4.Przedmiot zamówienia dla każdej z części ma być dostarczony (wraz z montażem jeżeli dotyczy) na adres: Trzciana 300, 32-733 Trzciana. 5.Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) formularz cenowy dla części na którą/e składa ofertę, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian w następujących okolicznościach: a)konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b)pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c)w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia/wyposażenia/przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; d)w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; e)zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; f)Konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, KIO. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności; g)wystąpienia siły wyższej. 2.Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych. 3.Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej /aneksu/ pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzciana, 32-733 Trzciana 302, reprezentowana przez Wójta Gminy Trzciana; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Trzciana: adres e-mail- dw.rodo@gmail.com lub listownie poprzez wysłanie listu na adres Urząd Gminy w Trzcianie 32-733 Trzciana 302 umieszczając dopisek „Do inspektora Ochrony Danych Osobowych”; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wyposażenie pomieszczeń w celu utworzenia nowego oddziału przedszkolnego w Trzcianie - dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz sprzętu elektronicznego”, znak: RISKiR.271.1.3.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwałości projektu, tj. przez okres 5 lat od dnia otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej za projekt, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawów mebli, krzesełek, stolików przedszkolnych, regałów, szafek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został przedstawiony w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 -Dostawa i montaż mebli.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i zabawek m.in. klocki, lalki, puzzle, wózki dla lalek, autka, basen piankowy, jeździki, bujaki, zestaw logopedyczny, podłogę interaktywną wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został przedstawiony w załączniku nr 2b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektronicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopa oraz projektora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został przedstawiony w załączniku nr 2c do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - Dostawa sprzętu elektronicznego.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)