GuidZP400 |
2047ef40-8f38-4538-b605-59fad913c541
|
Biuletyn |
537728-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
|
Regon |
43121896900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krasnystawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łęczna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 516 300
|
Zamawiajacy fax |
817 526 301
|
Zamawiajacy email |
l.grzesiuk@spzoz.powiatleczynski.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.powiatleczynski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.powiatleczynski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.powiatleczynski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
piemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Łęcznej Ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
|
Numer referencyjny |
SPZOZ-DZ/10/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny w miejsca, wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest
w Załączniku Nr 2 - Formularzu cenowym dołączonym do SIWZ, Kod wg CPV: 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 39830000-9 Środki czyszczące, 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych.
3.2.Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa,
w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 miesięcy.
3.3. Zamówienie podzielono na 8 zestawów (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione w nim pozycje.
3.4. Podane w załącznikach parametry należy traktować, jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
3.5. Zamawiający, w przypadku wątpliwości, co do zgodności zaoferowanych produktów
z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia bezpłatnych próbek zaoferowanych produktów, na potwierdzenie spełniania warunków w postępowaniu.
3.6. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przesłania materiałów informacyjnych t.j. ulotki, prospekty, katalogi i inne, dotyczące przedmiotu oferty; w języku polskim dla oferowanego produktu z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem.
3.7. Dostawa następować będzie do dwóch miejsc t.j SPZOZ w Łęcznej ul. Krasnystawska 52 i Zakład Opiekuńczo Leczniczy ul. Partyzancka 9, 21-013 Puchaczów, według wskazania Zamawiającego.
3.8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
3.9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, należy zamieścić informację „nie dotyczy”.
Brak oświadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym oznacza jego rezygnację z powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert,
przynajmniej jednej dostawy dot.(patrz tabekl poniżej), o łącznej wartości nie mniejszej niż dla :
zestasw nr 1-33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 24000,00zł
zestaw nr 2-19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 42000,00zł
zestaw nr 3 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 18000,00zł
zestaw nr 4- 39830000-9 Środki czyszczące 25000,00zł
zestaw nr 5-39830000-9 Środki czyszczące 3000,00zł
zestaw nr 6-39830000-9 Środki czyszczące 4000,00zł
zestaw nr 7-39830000-9 Środki czyszczące 9000,00zł
zestaw nr 8- 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 58000,00zł
Suma 183000,00zł
i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy – Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
2. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału).
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych dla:
zestasw nr 1-33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 24000,00zł
zestaw nr 2-19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 42000,00zł
zestaw nr 3 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 18000,00zł
zestaw nr 4- 39830000-9 Środki czyszczące 25000,00zł
zestaw nr 5-39830000-9 Środki czyszczące 3000,00zł
zestaw nr 6-39830000-9 Środki czyszczące 4000,00zł
zestaw nr 7-39830000-9 Środki czyszczące 9000,00zł
zestaw nr 8- 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 58000,00zł
Suma 183000,00zł
przynajmniej jednej dostawy dot. (patrz tabela), o łącznej wartości nie mniejszej niż (odpowiednio dla każdego zastawu patrz tabelka powyżej) i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy – Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności; w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ (w formie oryginału), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału).
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden zestaw minimalny warunek wartościowy podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia na żądanie zamawiającego, próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych, karty badań technicznych oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.7.1. wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do SIWZ ).
7.7.2. wypełniony formularz cenowy ( Zał. Nr 2 do SIWZ ) Po wyborze najkorzystniejszej oferty zobowiązuje się Wykonawców do przesłania w formie edytowalnej wypełnionego formularza cenowego na adres j.janocinska@spzoz.powiatleczynski.pl
Brak powyższych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
7.7.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ- składane w wersji papierowej
7.7.5. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu(w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - składane w wersji papierowej
7.7.6.dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert.
7.7.7.pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
7.7.8.dowód opłacenia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości dla :
zestasw nr 1-33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 650,00zł
zestaw nr 2-19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 1100,00zł
zestaw nr 3 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 500,00zł
zestaw nr 4- 39830000-9 Środki czyszczące 680,00zł
zestaw nr 5-39830000-9 Środki czyszczące 83,00zł
zestaw nr 6-39830000-9 Środki czyszczące 100,00zł
zestaw nr 7-39830000-9 Środki czyszczące 230,00zł
zestaw nr 8- 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 1500,00zł
Suma 4843,00zł
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2019 r. poz. 310ze zm.).
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden zestaw minimalny warunek wartościowy podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295,
z dopiskiem „NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ”, dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium
w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne,
w przypadku uznania rachunku Zamawiającego (wpływ na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiającego i zostanie zwrócone Wykonawcy z należnymi odsetkami.
9.2. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ.
9.3. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie zawierało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ.
9.4. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie przewidywało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony przez Zamawiającego w SIWZ.
9.5. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
9.6. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium będą zgodne z art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
patrz załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|