1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.I – I.3.VIII do SIWZ.
Część 1
1)Urządzenia do diagnostyki psów i kotów;
2) Czytniki do czipów;
3) Testy i żele weterynaryjne;
4) Strzykawki, cewki, fartuchy, ssaki weterynaryjne do psów i kotów;
5) Szczoteczki, igły, kleszcze, nożyczki weterynaryjne do psów i kotów.
Część 2:
1) Prowadnica biopsyjna do głowicy liniowej zintegrowana z USG (1 szt.);
2) Prowadnica biopsyjna do głowicy convex zintegrowana z USG (1 szt.);
3) Videoprinter zintegrowany z USG (1 szt.);
4) Maszynka z ostrzami ceramicznymi (5 szt.).
Część 3:
1) Ubranka pozabiegowe dla kotów i psów.
Część 4:
1) Szkiełka mikroskopowe, opaski podgipsowe, kompresy gazowe, przyrządy do infuzji, wenflony i igły.
Część 5:
1) Inhalator do podawania leków wziewnych kotom, nici wchłanialne
i niewchłanialne.
Część 6:
1) Stół weterynaryjny operacyjny wykonany ze stali;
2) Stół zabiegowy z zagłębieniem wykonany z kształtownika 25mm/25mm;
3) Stół weterynaryjny zabiegowy do usg i echo serca;
4) Stolik narzędziowy – asystor;
5) Trzy stojaki na kroplówki;
6) Materac z wypełnieniem – pozycjoner;
7) Lampa operacyjno zabiegowa montowana do sufitu;
8) Lampa led 5 ogniskowa sufitowa;
9) Lampa bezpośredniego działania UV ścienna wraz z pilotem do sterowania.
Część 7:
Mikroskop z:
1) Szkiełka podstawowe z łezką (150 sztuk);
2) Czyste szkiełka (1440 sztuk);
3) Szkiełka podstawowe cięte szlifowane 90 (1000 sztuk);
4) Szkiełka nakrywkowe 20x20 (3000 sztuk).
Część 8:
1) Rękawice Magnum (4 szt.);
2) Strzykawka Push 40.5CM (2 szt.);
3) Poskrom na psy (8.szt.).
2. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla przedmiotu zamówienia objętego umową na okres min. 12 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
4. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
6. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
|
GuidZP400 |
d59acf45-6fa2-4270-9395-ad3db60f7d55
|
Biuletyn |
537315-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta
|
Regon |
65423300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podgórna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-424
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
0684564100,4564406 do 08
|
Zamawiajacy fax |
068 4564155, 4564455
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.zielona-gora.pl
|
Adres strony url |
www.zielonagora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.zielonagora.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.zielonagora.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu do diagnostyki zwierząt w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze
|
Numer referencyjny |
DO-ZP.271.18.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.I – I.3.VIII do SIWZ.
Część 1
1)Urządzenia do diagnostyki psów i kotów;
2) Czytniki do czipów;
3) Testy i żele weterynaryjne;
4) Strzykawki, cewki, fartuchy, ssaki weterynaryjne do psów i kotów;
5) Szczoteczki, igły, kleszcze, nożyczki weterynaryjne do psów i kotów.
Część 2:
1) Prowadnica biopsyjna do głowicy liniowej zintegrowana z USG (1 szt.);
2) Prowadnica biopsyjna do głowicy convex zintegrowana z USG (1 szt.);
3) Videoprinter zintegrowany z USG (1 szt.);
4) Maszynka z ostrzami ceramicznymi (5 szt.).
Część 3:
1) Ubranka pozabiegowe dla kotów i psów.
Część 4:
1) Szkiełka mikroskopowe, opaski podgipsowe, kompresy gazowe, przyrządy do infuzji, wenflony i igły.
Część 5:
1) Inhalator do podawania leków wziewnych kotom, nici wchłanialne
i niewchłanialne.
Część 6:
1) Stół weterynaryjny operacyjny wykonany ze stali;
2) Stół zabiegowy z zagłębieniem wykonany z kształtownika 25mm/25mm;
3) Stół weterynaryjny zabiegowy do usg i echo serca;
4) Stolik narzędziowy – asystor;
5) Trzy stojaki na kroplówki;
6) Materac z wypełnieniem – pozycjoner;
7) Lampa operacyjno zabiegowa montowana do sufitu;
8) Lampa led 5 ogniskowa sufitowa;
9) Lampa bezpośredniego działania UV ścienna wraz z pilotem do sterowania.
Część 7:
Mikroskop z:
1) Szkiełka podstawowe z łezką (150 sztuk);
2) Czyste szkiełka (1440 sztuk);
3) Szkiełka podstawowe cięte szlifowane 90 (1000 sztuk);
4) Szkiełka nakrywkowe 20x20 (3000 sztuk).
Część 8:
1) Rękawice Magnum (4 szt.);
2) Strzykawka Push 40.5CM (2 szt.);
3) Poskrom na psy (8.szt.).
2. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla przedmiotu zamówienia objętego umową na okres min. 12 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
4. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
6. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ;
3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;
2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert:
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu;
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego;
UWAGA:
4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w:
1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem
w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty;
2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia;
3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia.
5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.4 SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z pkt 46 SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 1 zawarte jest w załączniku nr I.3.I do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 1
1)Urządzenia do diagnostyki psów i kotów;
2) Czytniki do czipów;
3) Testy i żele weterynaryjne;
4) Strzykawki, cewki, fartuchy, ssaki weterynaryjne do psów i kotów;
5) Szczoteczki, igły, kleszcze, nożyczki weterynaryjne do psów i kotów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 2 zawarte jest w załączniku nr I.3.II do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 2:
1) Prowadnica biopsyjna do głowicy liniowej zintegrowana z USG (1 szt.);
2) Prowadnica biopsyjna do głowicy convex zintegrowana z USG (1 szt.);
3) Videoprinter zintegrowany z USG (1 szt.);
4) Maszynka z ostrzami ceramicznymi (5 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14700000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 3 zawarte jest w załączniku nr I.3.III do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 3:
1) Ubranka pozabiegowe dla kotów i psów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 4 zawarte jest w załączniku nr I.3.IV do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 4:
1) Szkiełka mikroskopowe, opaski podgipsowe, kompresy gazowe, przyrządy do infuzji, wenflony i igły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14700000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 5 zawarte jest w załączniku nr I.3.V do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 5:
1) Inhalator do podawania leków wziewnych kotom, nici wchłanialne
i niewchłanialne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 6 zawarte jest w załączniku nr I.3.VI do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 6:
1) Stół weterynaryjny operacyjny wykonany ze stali;
2) Stół zabiegowy z zagłębieniem wykonany z kształtownika 25mm/25mm;
3) Stół weterynaryjny zabiegowy do usg i echo serca;
4) Stolik narzędziowy – asystor;
5) Trzy stojaki na kroplówki;
6) Materac z wypełnieniem – pozycjoner;
7) Lampa operacyjno zabiegowa montowana do sufitu;
8) Lampa led 5 ogniskowa sufitowa;
9) Lampa bezpośredniego działania UV ścienna wraz z pilotem do sterowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 7 zawarte jest w załączniku nr I.3.VII do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 7:
Mikroskop z:
1) Szkiełka podstawowe z łezką (150 sztuk);
2) Czyste szkiełka (1440 sztuk);
3) Szkiełka podstawowe cięte szlifowane 90 (1000 sztuk);
4) Szkiełka nakrywkowe 20x20 (3000 sztuk).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 8 zawarte jest w załączniku nr I.3.VIII do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ.
Część 8:
1) Rękawice Magnum (4 szt.);
2) Strzykawka Push 40.5CM (2 szt.);
3) Poskrom na psy (8.szt.).
|
| |