Zakup sprzętu do diagnostyki zwierząt w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze

Data publikacji 2020-05-07
Data zakończenia 2020-05-19 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537315-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 147000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.I – I.3.VIII do SIWZ.

Część 1
1)Urządzenia do diagnostyki psów i kotów;
2) Czytniki do czipów;
3) Testy i żele weterynaryjne;
4) Strzykawki, cewki, fartuchy, ssaki weterynaryjne do psów i kotów;
5) Szczoteczki, igły, kleszcze, nożyczki weterynaryjne do psów i kotów.

Część 2:
1) Prowadnica biopsyjna do głowicy liniowej zintegrowana z USG (1 szt.);
2) Prowadnica biopsyjna do głowicy convex zintegrowana z USG (1 szt.);
3) Videoprinter zintegrowany z USG (1 szt.);
4) Maszynka z ostrzami ceramicznymi (5 szt.).

Część 3:
1) Ubranka pozabiegowe dla kotów i psów.

Część 4:
1) Szkiełka mikroskopowe, opaski podgipsowe, kompresy gazowe, przyrządy do infuzji, wenflony i igły.

Część 5:
1) Inhalator do podawania leków wziewnych kotom, nici wchłanialne
i niewchłanialne.

Część 6:
1) Stół weterynaryjny operacyjny wykonany ze stali;
2) Stół zabiegowy z zagłębieniem wykonany z kształtownika 25mm/25mm;
3) Stół weterynaryjny zabiegowy do usg i echo serca;
4) Stolik narzędziowy – asystor;
5) Trzy stojaki na kroplówki;
6) Materac z wypełnieniem – pozycjoner;
7) Lampa operacyjno zabiegowa montowana do sufitu;
8) Lampa led 5 ogniskowa sufitowa;
9) Lampa bezpośredniego działania UV ścienna wraz z pilotem do sterowania.

Część 7:
Mikroskop z:
1) Szkiełka podstawowe z łezką (150 sztuk);
2) Czyste szkiełka (1440 sztuk);
3) Szkiełka podstawowe cięte szlifowane 90 (1000 sztuk);
4) Szkiełka nakrywkowe 20x20 (3000 sztuk).

Część 8:
1) Rękawice Magnum (4 szt.);
2) Strzykawka Push 40.5CM (2 szt.);
3) Poskrom na psy (8.szt.).

2. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla przedmiotu zamówienia objętego umową na okres min. 12 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
4. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
6. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d59acf45-6fa2-4270-9395-ad3db60f7d55
Biuletyn 537315-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta
Regon 65423300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-424
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 0684564100,4564406 do 08
Zamawiajacy fax 068 4564155, 4564455
Zamawiajacy email zamowienia@um.zielona-gora.pl
Adres strony url www.zielonagora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.zielonagora.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zielonagora.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu do diagnostyki zwierząt w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze
Numer referencyjny DO-ZP.271.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr I.3.I – I.3.VIII do SIWZ. Część 1 1)Urządzenia do diagnostyki psów i kotów; 2) Czytniki do czipów; 3) Testy i żele weterynaryjne; 4) Strzykawki, cewki, fartuchy, ssaki weterynaryjne do psów i kotów; 5) Szczoteczki, igły, kleszcze, nożyczki weterynaryjne do psów i kotów. Część 2: 1) Prowadnica biopsyjna do głowicy liniowej zintegrowana z USG (1 szt.); 2) Prowadnica biopsyjna do głowicy convex zintegrowana z USG (1 szt.); 3) Videoprinter zintegrowany z USG (1 szt.); 4) Maszynka z ostrzami ceramicznymi (5 szt.). Część 3: 1) Ubranka pozabiegowe dla kotów i psów. Część 4: 1) Szkiełka mikroskopowe, opaski podgipsowe, kompresy gazowe, przyrządy do infuzji, wenflony i igły. Część 5: 1) Inhalator do podawania leków wziewnych kotom, nici wchłanialne i niewchłanialne. Część 6: 1) Stół weterynaryjny operacyjny wykonany ze stali; 2) Stół zabiegowy z zagłębieniem wykonany z kształtownika 25mm/25mm; 3) Stół weterynaryjny zabiegowy do usg i echo serca; 4) Stolik narzędziowy – asystor; 5) Trzy stojaki na kroplówki; 6) Materac z wypełnieniem – pozycjoner; 7) Lampa operacyjno zabiegowa montowana do sufitu; 8) Lampa led 5 ogniskowa sufitowa; 9) Lampa bezpośredniego działania UV ścienna wraz z pilotem do sterowania. Część 7: Mikroskop z: 1) Szkiełka podstawowe z łezką (150 sztuk); 2) Czyste szkiełka (1440 sztuk); 3) Szkiełka podstawowe cięte szlifowane 90 (1000 sztuk); 4) Szkiełka nakrywkowe 20x20 (3000 sztuk). Część 8: 1) Rękawice Magnum (4 szt.); 2) Strzykawka Push 40.5CM (2 szt.); 3) Poskrom na psy (8.szt.). 2. Miejsce dostawy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze ul. Szwajcarska 4, 65-169 Zielona Góra. 3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla przedmiotu zamówienia objętego umową na okres min. 12 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 4. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 6. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d) formularza oferty (wg załącznika nr I.1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego; UWAGA: 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.4 SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z pkt 46 SIWZ
IV 4 4 data 2020-05-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 1 zawarte jest w załączniku nr I.3.I do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 1 1)Urządzenia do diagnostyki psów i kotów; 2) Czytniki do czipów; 3) Testy i żele weterynaryjne; 4) Strzykawki, cewki, fartuchy, ssaki weterynaryjne do psów i kotów; 5) Szczoteczki, igły, kleszcze, nożyczki weterynaryjne do psów i kotów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 2 zawarte jest w załączniku nr I.3.II do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 2: 1) Prowadnica biopsyjna do głowicy liniowej zintegrowana z USG (1 szt.); 2) Prowadnica biopsyjna do głowicy convex zintegrowana z USG (1 szt.); 3) Videoprinter zintegrowany z USG (1 szt.); 4) Maszynka z ostrzami ceramicznymi (5 szt.).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14700000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 3 zawarte jest w załączniku nr I.3.III do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 3: 1) Ubranka pozabiegowe dla kotów i psów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 4 zawarte jest w załączniku nr I.3.IV do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 4: 1) Szkiełka mikroskopowe, opaski podgipsowe, kompresy gazowe, przyrządy do infuzji, wenflony i igły.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14700000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 5 zawarte jest w załączniku nr I.3.V do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 5: 1) Inhalator do podawania leków wziewnych kotom, nici wchłanialne i niewchłanialne.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 6 zawarte jest w załączniku nr I.3.VI do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 6: 1) Stół weterynaryjny operacyjny wykonany ze stali; 2) Stół zabiegowy z zagłębieniem wykonany z kształtownika 25mm/25mm; 3) Stół weterynaryjny zabiegowy do usg i echo serca; 4) Stolik narzędziowy – asystor; 5) Trzy stojaki na kroplówki; 6) Materac z wypełnieniem – pozycjoner; 7) Lampa operacyjno zabiegowa montowana do sufitu; 8) Lampa led 5 ogniskowa sufitowa; 9) Lampa bezpośredniego działania UV ścienna wraz z pilotem do sterowania.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 7 zawarte jest w załączniku nr I.3.VII do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 7: Mikroskop z: 1) Szkiełka podstawowe z łezką (150 sztuk); 2) Czyste szkiełka (1440 sztuk); 3) Szkiełka podstawowe cięte szlifowane 90 (1000 sztuk); 4) Szkiełka nakrywkowe 20x20 (3000 sztuk).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Jednym z kryteriów oceny ofert jest skrócony termin realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części. Zestawienie asortymentowo-ilościowe wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dotyczące części 8 zawarte jest w załączniku nr I.3.VIII do SIWZ oraz w punkcie 3 SIWZ. Część 8: 1) Rękawice Magnum (4 szt.); 2) Strzykawka Push 40.5CM (2 szt.); 3) Poskrom na psy (8.szt.).
  

Criterion

Kryteria Skrócony termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)