GuidZP400 |
aad5886b-999c-494a-92d1-b1b87b4ea645
|
Biuletyn |
538054-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nielisz
|
Regon |
950368530
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nielisz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
279
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nielisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-413
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
84 63 12 727,
|
Zamawiajacy fax |
84 63 12 715
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@nielisz.pl,
|
Adres strony url |
https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3.13. Zamówienie jest współfinasowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymi w Rozdziale 10 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Nielisz, Nielisz 279, 22-413 Nielisz, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń preferencyjnych oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”.
|
Numer referencyjny |
UZP.271.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń preferencyjnych oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”.
3.2. Zamówienie jest podzielone na części.
3.2.1. Część 1. Dostawa urządzeń peryferyjnych - obejmuje dostawę:
• Drukarek A4 kolor (5 szt.),
• Drukarek A4 mono (7 szt.),
• Podajnika do urządzenia wielofunkcyjnego,
• Projektorów multimedialnych z ekranem (3 szt.),
• Skanerów (18 szt.),
• Urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolor (5 szt.),
• Urządzeń wielofunkcyjnych A3 mono (3 szt.),
• Urządzeń wielofunkcyjnych A4 kolor (4 szt.),
• Zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych (10 szt.).
3.2.2. Część 2. Dostawa oprogramowania – obejmuje dostawę:
• Oprogramowania antywirusowego (202 szt.),
• Oprogramowania do pomocy zdalnej (1 szt.),
• Oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki rastrowej (4 szt.),
• Oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki wektorowej (4 szt.),
• Pakietów oprogramowania biurowego (115 szt.),
• Pakietów oprogramowania do monitoringu sieci (80 szt.),
• Oprogramowania do edycji dokumentów w formacie PDF (2 szt.).
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
100
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie dotyczy części 1 i 2 Zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie dotyczy części 1 i 2 Zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do części 1 zamówienia:
a). w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3 lub A4 lub drukarek A3 lub A4 o wartości: min. 10 000,00 zł brutto–załącznik nr 7 do SIWZ.
W odniesieniu do części 2 zamówienia:
a). w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy oprogramowania antywirusowego lub biurowego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto – załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 5 SIW oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 i Nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i Nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie
w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
b) opis oferowanego sprzętu odnoszący się do wymagań w Załącznikach nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) dotyczących sprzętu i umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 4 i Nr 5 do SIWZ.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 poz. 570),
a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.1. Składający ofertę musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
8.1.1. dla części 1: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych),
8.1.2. dla części 2: 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych),
8.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Pełnomocnika Zamawiających: 93 9628 0007 2001 0000 0013 3351 „Wadium w przetargu nieograniczonym znak UZP.271.7.2020 - część ….…”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagane jest załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8.5. Jeżeli wadium wniesione zostało w innej formie niż w pieniądzu, to z ofertą należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej, w oryginale i dokument ten podpisany musi być kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
8.6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
8.6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych,
8.6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8.7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
8.7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych,
8.7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń peryferyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
3.2.1. Część 1. Dostawa urządzeń peryferyjnych - obejmuje dostawę:
• Drukarek A4 kolor (5 szt.),
• Drukarek A4 mono (7 szt.),
• Podajnika do urządzenia wielofunkcyjnego,
• Projektorów multimedialnych z ekranem (3 szt.),
• Skanerów (18 szt.),
• Urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolor (5 szt.),
• Urządzeń wielofunkcyjnych A3 mono (3 szt.),
• Urządzeń wielofunkcyjnych A4 kolor (4 szt.),
• Zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych (10 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik krotki opis |
3.2.2. Część 2. Dostawa oprogramowania – obejmuje dostawę:
• Oprogramowania antywirusowego (202 szt.),
• Oprogramowania do pomocy zdalnej (1 szt.),
• Oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki rastrowej (4 szt.),
• Oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki wektorowej (4 szt.),
• Pakietów oprogramowania biurowego (115 szt.),
• Pakietów oprogramowania do monitoringu sieci (80 szt.),
• Oprogramowania do edycji dokumentów w formacie PDF (2 szt.).
|
| |