DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGOW RAMACH REALIZACJI ZADANIA „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CEREKWICY”

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-25 00:00:00
Instytucja Gmina Rokietnica
Miejscowość Rokietnica
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539211-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż mebli szkolnych oraz innego wyposażenia. Wyposażenie obejmuje dostawę i montaż do Szkoły w Cerekwicy:
- mebli ruchomych( ławek i krzeseł uczniowskich, biurek, stołów i krzeseł nauczyciela, pufy, siedziska, ławki szatniowe i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia)
- meble stałe (meblościanki, aneks kuchenny, stół demonstracyjny- wyspa i inne i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia)
- elementy dodatkowe ( stelaż na kwiaty, doniczki, kwiaty, tablice magnetyczne, lampy lustra, dywan, kosze na śmieci, regały i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia)
- szafy, regały (szafki na kartoteki, na leki, klucze, sejf, regały stojące, wiszące i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia) szczegółowo opisane w załączniku Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c27a9016-3946-4e55-b9d4-a886b84743da
Biuletyn 539211-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Rokietnica
Regon 631258543
Zamawiajacy adres ulica ul. Golęcińska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rokietnica
Zamawiajacy kod pocztowy 62-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8960-600,
Zamawiajacy fax 61 8145-082
Zamawiajacy email halina.wroniecka@rokietnica.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.rokietnica.pl / zamówienia publiczne/ogłoszenia/2020
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Rokietnicy, 62-090 Rokietnica ul. Golęcińska 1
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGOW RAMACH REALIZACJI ZADANIA „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CEREKWICY”
Numer referencyjny ZP.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż mebli szkolnych oraz innego wyposażenia. Wyposażenie obejmuje dostawę i montaż do Szkoły w Cerekwicy: - mebli ruchomych( ławek i krzeseł uczniowskich, biurek, stołów i krzeseł nauczyciela, pufy, siedziska, ławki szatniowe i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia) - meble stałe (meblościanki, aneks kuchenny, stół demonstracyjny- wyspa i inne i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia) - elementy dodatkowe ( stelaż na kwiaty, doniczki, kwiaty, tablice magnetyczne, lampy lustra, dywan, kosze na śmieci, regały i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia) - szafy, regały (szafki na kartoteki, na leki, klucze, sejf, regały stojące, wiszące i inne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia) szczegółowo opisane w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę mebli do obiektów użyteczności publicznej o wartości min. 500.000 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu powyższego – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wysta-wiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , a jeże-li z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie wydanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy 2. Formularz rzeczowo - finansowy. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na str. internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy przekazuje informację o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie. a) zmiany terminu dostawy, w przypadku niezakończenia terminu realizacji robót budowlanych, a także w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności związanych z koniecznością usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych. b) zastąpienia elementu wyposażenia, który ma być dostarczony w ramach realizacji umowy, meblem o wyższej jakości, w przypadkach których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że cena oferty nie ulegnie zwiększeniu. c) obniżenia kwoty ofertowej wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub w przypadku obniżenia ceny netto dostarczanych mebli lub stawki podatku od towarów i usług. d) zastąpienia mebli zaoferowanych na etapie postępowania przetargowego, dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem nowym, posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu. Wówczas Wykonawca może zaproponować inne wyposażenie spełniające co najmniej wszystkie warunki zamówienia wynikające z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia. Propozycję zmiany Wykonawca kieruje do Zamawiającego w formie pisemnej wraz z udokumentowaniem spełnienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. 4. Zmiana treści umowy wymaga zgody obydwu stron umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowią istotnej zmiany i nie wymagają zawarcia pisemnego aneksu do umowy zmiany danych teleadresowych Stron i osób upoważnionych. Do skuteczności tych zmian wymagane jest pisemne zawiadomienie drugiej Strony. Do chwili zawiadomienia o zmianie danych teleadresowych korespondencję przesłaną na dotychczasowy adres uznaje się za doręczoną. 6. Zamawiającemu poza przypadkami określonymi w Kodeksie Cywilnym przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w przypadku: 1) gdy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, doszło do opóźnienia z rozpoczęciem lub zakończeniem wykonania przedmiotu umowy tak dalece, że nie jest prawdopodobne, że Wykonawca zdoła ją ukończyć w terminie wskazanym w umowie. 2) gdy Wykonawca, bez zgody Zamawiającego, powierzy osobie trzeciej w jakiejkolwiek formie w części lub w całości realizację obowiązków lub uprawnień wynikających z Umowy. 3) gdy nastąpi opóźnienie w dostarczeniu mebli dłuższe niż 10 dni od ustalonego w umowie terminu. W terminie 30 dni od powzięcia informacji o podstawie odstąpienia lub od zaistnienia okoliczności stanowiącej podstawę do odstąpienia.
IV 4 4 data 2020-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)