Sprzedaż i dostawa 4 foteli obrotowych, 5 krzeseł konferencyjnych oraz 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim.

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rzeszowski
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539041-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania(części):
Zadanie nr 1: Sprzedaż wraz z dostawą 4 foteli ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa 5 krzeseł konferencyjnych ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1.1 do Siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f83e732a-b0b5-401e-a780-e9c4183286b8
Biuletyn 539041-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rzeszowski
Regon 69156004000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rejtana
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 721 018
Zamawiajacy fax 178 721 262
Zamawiajacy email org@univ.rzeszow.pl
Adres strony url http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 POWR.03.05.00-00-A007/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zapisami siwz
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Miejsce składania ofert – Uniwersytet Rzeszowski KANCELARIA OGÓLNA, 35-959 Rzeszów, ul. Kopisto 2A, budynek A2, pokój 10.
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa 4 foteli obrotowych, 5 krzeseł konferencyjnych oraz 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Numer referencyjny ZP/UR/81/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania(części): Zadanie nr 1: Sprzedaż wraz z dostawą 4 foteli ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa 5 krzeseł konferencyjnych ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1.1 do Siwz.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- dla zadania nr 3 Dokument Pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu). Pełnomocnictwo powinno zawierać upoważnienie do podpisywania oferty oraz wszelkich dokumentów składanych wraz z ofertą (oświadczenia itp.). Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii notarialnie poświadczonej, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: Wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji, Wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę (z podaniem producenta, modelu oraz wszystkich parametrów technicznych oferowanego produktu)-dla danego zadania Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca składa niniejsze Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000  Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów, adres email: iod@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Sprzedaż i dostawa 4 foteli obrotowych, 5 krzeseł konferencyjnych oraz 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim sygn. (ZP/UR/81/2020), prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 11 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 11 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Sprzedaż wraz z dostawą 4 foteli ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Sprzedaż wraz z dostawą 4 foteli ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1.1 do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa 5 krzeseł konferencyjnych ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa 5 krzeseł konferencyjnych ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1.1 do Siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1.1 do Siwz
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)