Dostawa mebli dla dzieci dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 23/WZŻ/2020.

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-20 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539088-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa mebli dla dzieci odbędzie się do żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyboru. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia (materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia) posiada/posiadają zgodnie z polskim prawem stosowne certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych, atesty i świadectwa dopuszczania ich do sprzedaży, które wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu umowy.
3. Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać: Klasyfikację Ogniową co najmniej B, s2, d0 (dotyczy zaznaczonych pozycji w Formularzu asortymentowo-cenowym).
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad, nie noszący śladów uszkodzeń lub użytkowania. Powinien spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
5. Wszystkie meble winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz dzieci do lat trzech (stosowania w obiektach użyteczności publicznej).
6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Odpowiednie atesty lub inne dokumenty dotyczące dopuszczenia produktów, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu dostawy przedmiotu umowy.
7. Meble drewniane nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia, ataku owadów. Drewno powinno być czyste. Wolne od porażenia biotycznego.
8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy w nowych, nienaruszonych opakowaniach zarówno jednostkowych jak i zbiorczych wraz z instrukcjami użytkowania.
9. Jeżeli dostarczone wyposażenie dla pełnej funkcjonalności wymaga złożenia /montażu /ustawienia/wypoziomowania – Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelakich czynności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania oraz korzystania z dostarczonych mebli.
10. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: w terminie zagwarantowanym przez producenta każdego z asortymentu, nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru/montażu mebli wymagających montażu końcowego. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu (kierownikowi obiektu) dokumenty gwarancyjne, instrukcje użytkowania oraz dokumenty o których mowa w pkt 2.3. powyżej w dniu odbioru przedmiotu umowy.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
11. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3237215-a8bd-4c3b-9433-9279909ab255
Biuletyn 539088-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 02154505100000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 4871 718 6246,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dla dzieci dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 23/WZŻ/2020.
Numer referencyjny Znak postępowania ZP - 23/WZŻ/2020.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa mebli dla dzieci odbędzie się do żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyboru. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia (materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia) posiada/posiadają zgodnie z polskim prawem stosowne certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych, atesty i świadectwa dopuszczania ich do sprzedaży, które wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu umowy. 3. Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać: Klasyfikację Ogniową co najmniej B, s2, d0 (dotyczy zaznaczonych pozycji w Formularzu asortymentowo-cenowym). 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad, nie noszący śladów uszkodzeń lub użytkowania. Powinien spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5. Wszystkie meble winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz dzieci do lat trzech (stosowania w obiektach użyteczności publicznej). 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Odpowiednie atesty lub inne dokumenty dotyczące dopuszczenia produktów, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu dostawy przedmiotu umowy. 7. Meble drewniane nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia, ataku owadów. Drewno powinno być czyste. Wolne od porażenia biotycznego. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy w nowych, nienaruszonych opakowaniach zarówno jednostkowych jak i zbiorczych wraz z instrukcjami użytkowania. 9. Jeżeli dostarczone wyposażenie dla pełnej funkcjonalności wymaga złożenia /montażu /ustawienia/wypoziomowania – Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelakich czynności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania oraz korzystania z dostarczonych mebli. 10. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: w terminie zagwarantowanym przez producenta każdego z asortymentu, nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru/montażu mebli wymagających montażu końcowego. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu (kierownikowi obiektu) dokumenty gwarancyjne, instrukcje użytkowania oraz dokumenty o których mowa w pkt 2.3. powyżej w dniu odbioru przedmiotu umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. 11. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) pkt 3 ppkt a) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 3. Zawartość oferty: Oferta musi się składać z: 1) Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularza asortymentowo - Cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 5) Wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej a towary zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ; 3) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie; 3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia.
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)