Zamówienie obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania sprzętu multimedialnego do pracowni szkolnych oraz urządzenia do terapii słuchowej w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski.
Zadanie obejmuje wyposażenie szkół w sprzęt komputerowy i multimedialny oraz narzędzia TIK (technologie informacyjno-komunikacyjne).
Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski:
1) I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu;
2) II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu;
3) III Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu;
4) IV Liceum Ogólnokształcące w Inowrocławiu w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu;
5) Liceum Ogólnokształcące w Kościelcu w Zespole Szkół im. Jana Pawła II
w Kościelcu;
6) Szkoła Podstawowa Specjalna w Inowrocławiu w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu;
7) Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Inowrocławiu w Zespole Szkół
im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części:
Część 1 - Zakup i dostawa komputerów z systemem operacyjnym, w tym
21 komputerów stacjonarnych i 22 komputery przenośne.
Część 2 - Zakup i dostawa tablic interaktywnych,
Część 3 – Zakup i dostawa głośników,
Część 4 - Zakup i dostawa urządzenia do terapii słuchowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części określono
w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowane produkty, sprzęt i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne
i oryginalnie zapakowane, a także muszą spełniać określone przez Zamawiającego wymagania techniczno-funkcjonalne. Oferowane artykuły, sprzęt i urządzenia muszą
być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne
o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa
na Wykonawcy.
Warunki dotyczące realizacji dostaw dla wszystkich części:
1) przed podpisaniem umowy strony uzgodnią faktyczny dzień dostawy przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze do szkół wskazanych w załączniku nr 1
do SIWZ;
3) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia, rozładunku, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;
4) odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Odbiór końcowy nastąpi
po dostawie, rozładunku, montażu i uruchomieniu przedmiotu zamówienia;
5) przedstawiciel Wykonawcy musi być obecny przy dostawie oraz podpisywaniu protokołu odbioru;
6) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy:
a) instrukcję obsługi w języku polskim,
b) kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta sprzętu oddzielnie dla każdego dostarczanego sprzętu,
c) bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie.
W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
Wymagania dotyczące warunków gwarancji i rękojmi dla części 1, 2, 3:
1) wymagana długość okresu gwarancji na sprzęt wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru;
2) niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia
z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wynoszącej 48 miesięcy;
3) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, nie później
niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek;
4) powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy
w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia;
5) w przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia poza miejscem
jego użytkowania, Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego i dostawę naprawionego przedmiotu zamówienia na własny koszt;
6) w przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym w pkt 3, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, najpóźniej w dniu następnym po upływie tego terminu;
7) w przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi,
w wyniku których wykonywana będzie naprawa danego urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku
gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach;
8) w przypadku wystąpienia nieistotnej wady i usterki, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 7. Zastosowanie ma pkt 3;
9) w przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad
i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Wymagania dotyczące warunków gwarancji i rękojmi dla części 4:
1) Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy gwarancji jakości od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru;
2) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia;
3) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, nie później
niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek;
4) Powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia;
5) W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym
w pkt 3, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy;
6) W przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi,
w wyniku których wykonywana będzie naprawa urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie
nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach;
7) W przypadku wystąpienie nieistotnej wady i usterki, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 6. Zastosowanie ma pkt 3;
8) W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad
i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów oraz wypełnioną specyfikację techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ zawierającą opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem m. in. nazwy urządzenia, modelu, producenta oraz wszystkich wymaganych cech, funkcji
lub parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Dopuszczalne jest załączenie opisów technicznych w postaci kart katalogowych,
pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane przez Zamawiającego informacje złożone w języku polskim. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia u producenta.
Do oferty należy dołączyć również wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net, na dzień sporządzenia oferty w zakresie wymogu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla komputerów stacjonarnych i przenośnych w cz. 1, potwierdzający spełnienie wymogu. W przypadku niewypełnienia załącznika nr 1 lub niedołączenia karty katalogowej, jak również wydruku ze strony http://www.cpubenchmark.net w wymaganym zakresie oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku gdy Wykonawca załączy opis techniczny oferowanych urządzeń, który nie będzie potwierdzał zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
|
GuidZP400 |
05cb6b6b-cfe7-4782-a0df-3cf6a5530e05
|
Biuletyn |
539205-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Inowrocławski
|
Regon |
92365394000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
aleja Ratuszowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 592 100,
|
Zamawiajacy fax |
523 574 820
|
Zamawiajacy email |
starostwo@inowroclaw.powiat.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. Zostań Omnibusem II, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław (skrzynka podawcza)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, sprzętu multimedialnego do pracowni szkolnych oraz urządzenia do terapii słuchowej w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II.
|
Numer referencyjny |
OR.IV.272.1.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania sprzętu multimedialnego do pracowni szkolnych oraz urządzenia do terapii słuchowej w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski.
Zadanie obejmuje wyposażenie szkół w sprzęt komputerowy i multimedialny oraz narzędzia TIK (technologie informacyjno-komunikacyjne).
Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski:
1) I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu;
2) II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu;
3) III Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu;
4) IV Liceum Ogólnokształcące w Inowrocławiu w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu;
5) Liceum Ogólnokształcące w Kościelcu w Zespole Szkół im. Jana Pawła II
w Kościelcu;
6) Szkoła Podstawowa Specjalna w Inowrocławiu w Zespole Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu;
7) Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Inowrocławiu w Zespole Szkół
im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części:
Część 1 - Zakup i dostawa komputerów z systemem operacyjnym, w tym
21 komputerów stacjonarnych i 22 komputery przenośne.
Część 2 - Zakup i dostawa tablic interaktywnych,
Część 3 – Zakup i dostawa głośników,
Część 4 - Zakup i dostawa urządzenia do terapii słuchowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części określono
w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowane produkty, sprzęt i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne
i oryginalnie zapakowane, a także muszą spełniać określone przez Zamawiającego wymagania techniczno-funkcjonalne. Oferowane artykuły, sprzęt i urządzenia muszą
być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne
o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa
na Wykonawcy.
Warunki dotyczące realizacji dostaw dla wszystkich części:
1) przed podpisaniem umowy strony uzgodnią faktyczny dzień dostawy przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze do szkół wskazanych w załączniku nr 1
do SIWZ;
3) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia, rozładunku, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;
4) odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Odbiór końcowy nastąpi
po dostawie, rozładunku, montażu i uruchomieniu przedmiotu zamówienia;
5) przedstawiciel Wykonawcy musi być obecny przy dostawie oraz podpisywaniu protokołu odbioru;
6) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy:
a) instrukcję obsługi w języku polskim,
b) kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta sprzętu oddzielnie dla każdego dostarczanego sprzętu,
c) bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie.
W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
Wymagania dotyczące warunków gwarancji i rękojmi dla części 1, 2, 3:
1) wymagana długość okresu gwarancji na sprzęt wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru;
2) niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia
z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wynoszącej 48 miesięcy;
3) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, nie później
niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek;
4) powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy
w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia;
5) w przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia poza miejscem
jego użytkowania, Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego i dostawę naprawionego przedmiotu zamówienia na własny koszt;
6) w przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym w pkt 3, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, najpóźniej w dniu następnym po upływie tego terminu;
7) w przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi,
w wyniku których wykonywana będzie naprawa danego urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku
gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach;
8) w przypadku wystąpienia nieistotnej wady i usterki, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 7. Zastosowanie ma pkt 3;
9) w przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad
i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Wymagania dotyczące warunków gwarancji i rękojmi dla części 4:
1) Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy gwarancji jakości od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru;
2) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia;
3) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, nie później
niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek;
4) Powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia;
5) W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym
w pkt 3, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy;
6) W przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi,
w wyniku których wykonywana będzie naprawa urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie
nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach;
7) W przypadku wystąpienie nieistotnej wady i usterki, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 6. Zastosowanie ma pkt 3;
8) W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad
i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów oraz wypełnioną specyfikację techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ zawierającą opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem m. in. nazwy urządzenia, modelu, producenta oraz wszystkich wymaganych cech, funkcji
lub parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Dopuszczalne jest załączenie opisów technicznych w postaci kart katalogowych,
pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane przez Zamawiającego informacje złożone w języku polskim. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia u producenta.
Do oferty należy dołączyć również wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net, na dzień sporządzenia oferty w zakresie wymogu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla komputerów stacjonarnych i przenośnych w cz. 1, potwierdzający spełnienie wymogu. W przypadku niewypełnienia załącznika nr 1 lub niedołączenia karty katalogowej, jak również wydruku ze strony http://www.cpubenchmark.net w wymaganym zakresie oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku gdy Wykonawca załączy opis techniczny oferowanych urządzeń, który nie będzie potwierdzał zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, formularze cenowe, specyfikacja techniczna sprzętu , wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net, na dzień sporządzenia oferty w zakresie wymogu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla komputerów stacjonarnych i przenośnych w cz. 1 potwierdzający spełnienie wymogu, oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej (składane w ciągu 3 dni od daty opublikowania informacji z otwarcia ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa komputerów z systemem operacyjnym, w tym 21 komputerów stacjonarnych i 22 komputery przenośne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów z systemem operacyjnym - 21 komputerów stacjonarnych i 22 komputery przenośne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa tablic interaktywnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic interaktywnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa głośników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa głośników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 3 określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa urządzenia do terapii słuchowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia do terapii słuchowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 4 określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |