Zakup sześciu zestawów unitów stomatologicznych wraz ze sprzętem do gabinetów stomatologicznych.

Data publikacji 2020-05-14
Data zakończenia 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539961-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż: sześciu zestawów unitów stomatologicznych, sześciu asystorów stomatologicznych oraz sześciu taboretów stomatologicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1cd37ad7-5417-475d-94e7-de3cf8cefa58
Biuletyn 539961-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Płocka
Regon 00059286800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3671598
Zamawiajacy fax 24 3671598
Zamawiajacy email zamowienia@plock.eu
Adres strony url www.plock.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.plock.eu oraz https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.plock.eu oraz https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną i pisemną dla ofert.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty składanie elektronicznie nalezy złozyć za pośrednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock). Ofert w formie pisemnej- Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płock (wejście od ul. Zduńskiej 3). Do czasu trwania pandemii koronawirusa COVID-19 oferty składane osobiście bądź dostarczane za pośrednictwem kuriera należy umieścić w urnie oznaczonej ZAMÓWIENIA PUBLICZNE znajdującej się przy wejściu do Biura Obsługi Klienta - wejście od ulicy Zduńskiej. Wrzucenie oferty do innej urny traktowane będzie jako niezłożenie oferty.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sześciu zestawów unitów stomatologicznych wraz ze sprzętem do gabinetów stomatologicznych.
Numer referencyjny WZP.271.1.58.2020DR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż: sześciu zestawów unitów stomatologicznych, sześciu asystorów stomatologicznych oraz sześciu taboretów stomatologicznych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 30 września 2020 roku. 2. Gwarancja: a) unit stomatologiczny (zestaw) minimum 24 miesiące (kryterium oceny ofert), b) asystor stomatologiczny minimum 24 miesiące, c) taboret stomatologiczny minimum 24 miesiące.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga: a) aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy unitów stomatologicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu - Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu (tj. np. wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp.), które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie, - deklaracji zgodności producenta.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykaz oferowanego sprzętu Załącznik 1 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju). 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy/wynagrodzenia w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, pandemii/ epidemii, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)