Dostawa kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej

Data publikacji 2020-05-15
Data zakończenia 2020-05-25 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540608-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr V SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów (12).
Nr pakietu Nazwa pakietu
PAKIET NR 1 KOŁDRY, PODUSZKI
PAKIET NR 2 POSZWY, POSZEWKI, PRZEŚCIERADŁO, PODKŁAD
PAKIET NR 3 POKROWCE
PAKIET NR 4 KOCE, KOCYKI
PAKIET NR 5 PIŻAMA SZPITALNA
PAKIET NR 6 KOSZULA SZPITALNA
PAKIET NR 7 ROGALE / GNIAZDA DLA NOWORODKÓW
PAKIET NR 8 POŚCIEL NOWORODKOWA
PAKIET NR 9 UBRANKA NOWORODKOWE
PAKIET NR 10 PIELUCHA TETRA
PAKIET NR 11 OBŁOŻENIA OPERACYJNE WIELORAZOWE
PAKIET NR 12 UBRANIA OPERACYJNE

Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfccaa26-a526-4318-9c6a-fb09738c87cd
Biuletyn 540608-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Adres strony internetowej www.usk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu, 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr -1.15)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej
Numer referencyjny DZP.242.57.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr V SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów (12). Nr pakietu Nazwa pakietu PAKIET NR 1 KOŁDRY, PODUSZKI PAKIET NR 2 POSZWY, POSZEWKI, PRZEŚCIERADŁO, PODKŁAD PAKIET NR 3 POKROWCE PAKIET NR 4 KOCE, KOCYKI PAKIET NR 5 PIŻAMA SZPITALNA PAKIET NR 6 KOSZULA SZPITALNA PAKIET NR 7 ROGALE / GNIAZDA DLA NOWORODKÓW PAKIET NR 8 POŚCIEL NOWORODKOWA PAKIET NR 9 UBRANKA NOWORODKOWE PAKIET NR 10 PIELUCHA TETRA PAKIET NR 11 OBŁOŻENIA OPERACYJNE WIELORAZOWE PAKIET NR 12 UBRANIA OPERACYJNE Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy
Cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu 2. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot udzielanego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: PAKIET NR 1 KOŁDRY, PODUSZKI 19 600,00 PAKIET NR 2 POSZWY,POSZEWKI, PRZESCIERADŁO,PODKŁAD 40 500,00 PAKIET NR 3 POKROWCE 12 400,00 PAKIET NR 4 KOCE , KOCYKI 11 900,00 PAKIET NR 5 PIŻAMA SZPITALNA 2 100,00 PAKIET NR 6 KOSZULA SZPITALNA 5 900,00 PAKIET NR 7 ROGALE / GNIAZDA DLA NOWORODKÓW 13 300,00 PAKIET NR 8 POŚCIEL NOWORODKOWA 13 700,00 PAKIET NR 9 UBRANKA NOWORODKOWE 6 200,00 PAKIET NR 10 PIELUCHA TETRA 4 400,00 PAKIET NR 11 OBŁOŻENIA OPERCACYJNE WIELORAZOWE 48 000,00 PAKIET NR 12 UBRANIA OPERACYJNE 19 800,00 3. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania że: 3.1 Wytrzymałość tkaniny, wyrobu mierzona w cyklach prania (ilość cykli prania, dezynfekcji, suszenia, sterylizacji) spełnia wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) i w Formularzach cenowych (Rozdział VIII SIWZ). 3.2 Gramatura i skład przedmiotu zamówienia spełnia wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) i w Formularzach cenowych (Rozdział VIII SIWZ) 3.3 Występuje brak wpływu chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzętu elektronicznego, jak np. rozrusznik serca, defibrylatory, etc. – dotyczy pakietów 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 3.4 Wykonawca spełnienia wymagane przez Zamawiającego parametry, właściwości i wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) i w Formularzach cenowych (Rozdział VIII SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
Zakresie warunkow udzialu Wykaz DOSTAW wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane); (zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale nr VII)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga złożenia: 1) Próbek dla każdej pozycji pakietu – dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 2) Próbek dla pozycji nr 2, 3, 4, 5, 6 - dotyczy pakietu nr 11 3) Oświadczenia Wykonawcy określającego wytrzymałość tkaniny, wyrobu mierzonej w cyklach prania (należy podać ilość cykli prania, dezynfekcji, suszenia, sterylizacji) oraz potwierdzającego spełnienie pozostałych właściwości wskazanych w SIWZ. 4) Kart katalogowych – dotyczy pakietów nr 3, 5, 6, 5) Kart technicznych potwierdzających gramaturę i skład – dotyczy pakietów nr 5, 6, 11, 12 6) Deklaracji potwierdzającej brak wpływu chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzętu elektronicznego, jak np. rozrusznik serca, defibrylatory, etc. – dotyczy pakietów nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 7) Katalogów potwierdzających spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział III do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych zadań brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) wypełnione Formularz(e) cenowy(e) stanowiący(e) Rozdział nr VIII SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO 5) Dowód wniesienia wadium 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 943,00 PLN przed upływem terminu składania ofert Dla poszczególnych pakietów: Nr pakietu Wysokość wadium w PLN 1 490,00 2 1 013,00 3 309,00 4 297,00 5 52,00 6 148,00 7 332,00 8 342,00 9 156,00 10 109,00 11 1 200,00 12 495,00 Razem 4 943,00 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.57.2020 na dostawę kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy - Rozdział V SIWZ i przewidziane w ustawie prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
IV 4 4 data 2020-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KOŁDRY, PODUSZKI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis POSZWY, POSZEWKI, PRZESCIERADŁO, PODKŁAD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis POKROWCE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KOCE, KOCYKI Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis PIŻAMA SZPITALNA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KOSZULA SZPITALNA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ROGALE / GNIAZDA DLA NOWORODKÓW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis POŚCIEL NOWORODKOWA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis UBRANKA NOWORODKOWE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis PIELUCHA TETRA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OBŁOŻENIA OPERACYJNE WIELORAZOWE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis UBRANIA OPERACYJNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)