GuidZP400 |
bfccaa26-a526-4318-9c6a-fb09738c87cd
|
Biuletyn |
540608-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Regon |
28901200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
213
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-556
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 734 24 77,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@usk.wroc.pl,
|
Adres strony url |
www.usk.wroc.pl
|
Adres strony internetowej |
www.usk.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usk.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu, 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr -1.15)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej
|
Numer referencyjny |
DZP.242.57.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr V SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów (12).
Nr pakietu Nazwa pakietu
PAKIET NR 1 KOŁDRY, PODUSZKI
PAKIET NR 2 POSZWY, POSZEWKI, PRZEŚCIERADŁO, PODKŁAD
PAKIET NR 3 POKROWCE
PAKIET NR 4 KOCE, KOCYKI
PAKIET NR 5 PIŻAMA SZPITALNA
PAKIET NR 6 KOSZULA SZPITALNA
PAKIET NR 7 ROGALE / GNIAZDA DLA NOWORODKÓW
PAKIET NR 8 POŚCIEL NOWORODKOWA
PAKIET NR 9 UBRANKA NOWORODKOWE
PAKIET NR 10 PIELUCHA TETRA
PAKIET NR 11 OBŁOŻENIA OPERACYJNE WIELORAZOWE
PAKIET NR 12 UBRANIA OPERACYJNE
Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy
|
Cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1. Którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
2. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot udzielanego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
PAKIET NR 1 KOŁDRY, PODUSZKI 19 600,00
PAKIET NR 2 POSZWY,POSZEWKI, PRZESCIERADŁO,PODKŁAD 40 500,00
PAKIET NR 3 POKROWCE 12 400,00
PAKIET NR 4 KOCE , KOCYKI 11 900,00
PAKIET NR 5 PIŻAMA SZPITALNA 2 100,00
PAKIET NR 6 KOSZULA SZPITALNA 5 900,00
PAKIET NR 7 ROGALE / GNIAZDA DLA NOWORODKÓW 13 300,00
PAKIET NR 8 POŚCIEL NOWORODKOWA 13 700,00
PAKIET NR 9 UBRANKA NOWORODKOWE 6 200,00
PAKIET NR 10 PIELUCHA TETRA 4 400,00
PAKIET NR 11 OBŁOŻENIA OPERCACYJNE WIELORAZOWE 48 000,00
PAKIET NR 12 UBRANIA OPERACYJNE 19 800,00
3. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania że:
3.1 Wytrzymałość tkaniny, wyrobu mierzona w cyklach prania (ilość cykli prania, dezynfekcji, suszenia, sterylizacji) spełnia wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) i w Formularzach cenowych (Rozdział VIII SIWZ).
3.2 Gramatura i skład przedmiotu zamówienia spełnia wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) i w Formularzach cenowych (Rozdział VIII SIWZ)
3.3 Występuje brak wpływu chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzętu elektronicznego, jak np. rozrusznik serca, defibrylatory, etc. – dotyczy pakietów 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12
3.4 Wykonawca spełnienia wymagane przez Zamawiającego parametry, właściwości i wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) i w Formularzach cenowych (Rozdział VIII SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz DOSTAW wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane); (zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale nr VII)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga złożenia:
1) Próbek dla każdej pozycji pakietu – dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12
2) Próbek dla pozycji nr 2, 3, 4, 5, 6 - dotyczy pakietu nr 11
3) Oświadczenia Wykonawcy określającego wytrzymałość tkaniny, wyrobu mierzonej w cyklach prania (należy podać ilość cykli prania, dezynfekcji, suszenia, sterylizacji) oraz potwierdzającego spełnienie pozostałych właściwości wskazanych w SIWZ.
4) Kart katalogowych – dotyczy pakietów nr 3, 5, 6,
5) Kart technicznych potwierdzających gramaturę i skład – dotyczy pakietów nr 5, 6, 11, 12
6) Deklaracji potwierdzającej brak wpływu chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzętu elektronicznego, jak np. rozrusznik serca, defibrylatory, etc. – dotyczy pakietów nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12
7) Katalogów potwierdzających spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział III do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych zadań brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ;
3) wypełnione Formularz(e) cenowy(e) stanowiący(e) Rozdział nr VIII SIWZ.
3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek
4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO
5) Dowód wniesienia wadium
2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 943,00 PLN przed upływem terminu składania ofert
Dla poszczególnych pakietów:
Nr pakietu Wysokość wadium w PLN
1 490,00
2 1 013,00
3 309,00
4 297,00
5 52,00
6 148,00
7 332,00
8 342,00
9 156,00
10 109,00
11 1 200,00
12 495,00
Razem 4 943,00
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.57.2020 na dostawę kołder, poduszek, koców, piżam szpitalnych, rogali noworodkowych, pościeli i ubranek noworodkowych, bielizny wielorazowej operacyjnej”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy - Rozdział V SIWZ i przewidziane w ustawie prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
KOŁDRY, PODUSZKI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POSZWY, POSZEWKI, PRZESCIERADŁO, PODKŁAD
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POKROWCE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
KOCE, KOCYKI
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
PIŻAMA SZPITALNA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
KOSZULA SZPITALNA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ROGALE / GNIAZDA DLA NOWORODKÓW
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POŚCIEL NOWORODKOWA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
UBRANKA NOWORODKOWE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
PIELUCHA TETRA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OBŁOŻENIA OPERACYJNE WIELORAZOWE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
UBRANIA OPERACYJNE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VIII SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących Rozdział nr II SIWZ
|
| |