Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oraz uruchomieniem 13 urządzeń klimatyzacji naściennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na III piętrze w budynku Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. Norwida 34.
Instalacja obejmuje montaż 13 urządzeń klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych znajdujących się w budynku po stronie południowej, o powierzchniach:
1) pomieszczenie biurowe nr 1: 17,99 m2
2) pomieszczenie biurowe nr 2: 10,90 m2
3) pomieszczenie biurowe nr 3: 19,96 m2
4) pomieszczenie biurowe nr 4: 19,35 m2
5) pomieszczenie biurowe nr 5: 19,65 m2
6) pomieszczenie biurowe nr 6: 18,35 m2
7) pomieszczenie biurowe nr 7: 20,38 m2
8) pomieszczenie biurowe nr 8: 21,23 m2
9) pomieszczenie biurowe nr 9: 28,78 m2
10) pomieszczenie biurowe nr 10: 13,99 m2
11) pomieszczenie biurowe nr 11: 17,74 m2
12) pomieszczenie biurowe nr 12: 22,27 m2
13) pomieszczenie biurowe nr 13: 26,04 m2
Montaż urządzeń będzie obejmował:
zabezpieczenie powierzchni biurowych przed zanieczyszczeniem,
dostarczenie wszystkich potrzebnych materiałów i urządzeń do instalacji elementów systemu klimatyzacji,
dostosowanie lub dobudowanie obwodu zasilania do zamontowanych jednostek będących przedmiotem zamówienia,
wykonanie instalacji odprowadzania skroplin wraz z uchwytami i innymi niezbędnymi częściami, przy czym skropliny muszą być odprowadzane przy pomocy pompki skroplin,
dostarczenie odpowiedniej ilości czynnika chłodniczego,
wykonanie prób szczelności instalacji chłodniczej,
przeprowadzenie kontroli działania instalacji klimatyzacji,
uruchomienie oraz oddanie do użytku instalacji zgodnie z wymaganiami oraz szkolenie z funkcji zamontowanych urządzeń,
wykonanie wszystkich ww. prac oraz tych, które nie zostały wykazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zadania.
uruchomienie oraz oddanie do użytku instalacji zgodnie z wymaganiami oraz szkolenie z funkcji systemu,
wykonanie wszystkich ww. prac oraz tych, które nie zostały wykazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zadania.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy (kryterium oceny ofert). Jeżeli producent przedmiotów zastosowanych przy wykonaniu przedmiotu umowy, udziela gwarancji na dłuższy okres, okres gwarancji wskazany powyżej zostaje odpowiednio wydłużony. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu odpowiednie dokumenty gwarancyjne wystawione przez producentów, do momentu odbioru wykonanych zakresów prac będących przedmiotem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
38dbe0b1-a05e-4020-88af-9040092878df
|
Biuletyn |
537861-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
|
Regon |
36830257500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grzybowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80/82
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 378 800,
|
Zamawiajacy fax |
713 285 048
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@rzgw.wroc.pl,
|
Adres strony url |
wroclaw.wody.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
wroclaw.wody.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
wroclaw.wody.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wroclaw.wody.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Oferty w postaci elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) należy złożyć przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ na zasadach opisanych w SIWZ.
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z instalacją oraz uruchomieniem 13 urządzeń klimatyzacji naściennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na III piętrze w budynku Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. Norwida 34.
|
Numer referencyjny |
WR.ROZ.2810.21.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oraz uruchomieniem 13 urządzeń klimatyzacji naściennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na III piętrze w budynku Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. Norwida 34.
Instalacja obejmuje montaż 13 urządzeń klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych znajdujących się w budynku po stronie południowej, o powierzchniach:
1) pomieszczenie biurowe nr 1: 17,99 m2
2) pomieszczenie biurowe nr 2: 10,90 m2
3) pomieszczenie biurowe nr 3: 19,96 m2
4) pomieszczenie biurowe nr 4: 19,35 m2
5) pomieszczenie biurowe nr 5: 19,65 m2
6) pomieszczenie biurowe nr 6: 18,35 m2
7) pomieszczenie biurowe nr 7: 20,38 m2
8) pomieszczenie biurowe nr 8: 21,23 m2
9) pomieszczenie biurowe nr 9: 28,78 m2
10) pomieszczenie biurowe nr 10: 13,99 m2
11) pomieszczenie biurowe nr 11: 17,74 m2
12) pomieszczenie biurowe nr 12: 22,27 m2
13) pomieszczenie biurowe nr 13: 26,04 m2
Montaż urządzeń będzie obejmował:
zabezpieczenie powierzchni biurowych przed zanieczyszczeniem,
dostarczenie wszystkich potrzebnych materiałów i urządzeń do instalacji elementów systemu klimatyzacji,
dostosowanie lub dobudowanie obwodu zasilania do zamontowanych jednostek będących przedmiotem zamówienia,
wykonanie instalacji odprowadzania skroplin wraz z uchwytami i innymi niezbędnymi częściami, przy czym skropliny muszą być odprowadzane przy pomocy pompki skroplin,
dostarczenie odpowiedniej ilości czynnika chłodniczego,
wykonanie prób szczelności instalacji chłodniczej,
przeprowadzenie kontroli działania instalacji klimatyzacji,
uruchomienie oraz oddanie do użytku instalacji zgodnie z wymaganiami oraz szkolenie z funkcji zamontowanych urządzeń,
wykonanie wszystkich ww. prac oraz tych, które nie zostały wykazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zadania.
uruchomienie oraz oddanie do użytku instalacji zgodnie z wymaganiami oraz szkolenie z funkcji systemu,
wykonanie wszystkich ww. prac oraz tych, które nie zostały wykazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zadania.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy (kryterium oceny ofert). Jeżeli producent przedmiotów zastosowanych przy wykonaniu przedmiotu umowy, udziela gwarancji na dłuższy okres, okres gwarancji wskazany powyżej zostaje odpowiednio wydłużony. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu odpowiednie dokumenty gwarancyjne wystawione przez producentów, do momentu odbioru wykonanych zakresów prac będących przedmiotem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia – do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją oraz uruchomieniem urządzeń klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.1 SIWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Na ofertę składają się:
1.1 Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
2.3 dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium);
2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2.5 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;
2.6 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem zastosowanie znajdują przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych regulujące możliwość zmiany umowy, w tym przepisy umożliwiające dokonywanie nieistotnych zmian umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 80/82, 00-844 Warszawa REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WR.ROZ.2810.21.2020 prowadzonym na podstawie Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz
art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|