GuidZP400 |
4885a76e-400c-4e80-b7b4-ebecdf4f4d22
|
Biuletyn |
541957-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
30206765400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bukowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-811
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 57 48 02
|
Zamawiajacy fax |
261 57 72 04
|
Zamawiajacy email |
14wog.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34 60-811 Poznań, budynek nr 28- kancelaria WOG- czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:30, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
17/z/2020 ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy: 17/z/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są
w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ- formularzu cenowym.
2. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 2.
Zadanie nr 1
Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON
Zadanie nr 2
Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej specjalistycznej dla pracowników RON
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 30 % wartości brutto danego zadania na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020 r. po cenach wynikających z niniejszej umowy. Zamawiający zastrzega,
iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić,
w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE
W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO
I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH)
(DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest osoba upoważniona przez Komendanta 14 WOG tel. 261 574 445;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON”, Nr sprawy 17/z/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz
art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
* * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu wykazania że posiadają zdolność techniczną i zawodową Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw:
dla zadania nr 1 – dwóch umów na dostawę odzieży i obuwia ochronnego o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
dla zadania nr 2 – dwóch umów na dostawę obuwia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Ocena spełniania warunku dokonana będzie z zastosowaniem metody – spełnia – nie spełnia w II etapie oceny badania ofert w którym Zamawiający żądać będzie złożenia przez Wykonawcę wykazu dostaw– według wzoru stanowiącego załącznik nr 6
do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania że posiadają zdolność techniczną i zawodową Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw:
dla zadania nr 1 – dwóch umów na dostawę odzieży i obuwia ochronnego o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
dla zadania nr 2 – dwóch umów na dostawę obuwia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Ocena spełniania warunku dokonana będzie z zastosowaniem metody – spełnia – nie spełnia w II etapie oceny badania ofert w którym Zamawiający żądać będzie złożenia przez Wykonawcę wykazu dostaw– według wzoru stanowiącego załącznik nr 6
do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI pkt. 2 ppkt, odnoszące się do tych podmiotów, podpisane lub poświadczone przez osoby upoważnione do reprezentowania tychże podmiotów
d) Wykaz wykonanych dostaw – wg załącznika nr 6 do SIWZ.
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotu zamówienia prześle Zamawiającemu:
e) Certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2015 – w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
f) Certyfikat na materiał bakteriostatyczny do poz. 25-27, 31-32 w zadaniu nr 1;
g) Karta charakterystyki producenta
Zadanie nr 1: poz. 25, 26, 27, 31, 32, formularza cenowego - Załącznik nr 2a do SIWZ,
h) Tabela rozmiarowa:
Zadanie nr 1: poz. 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 17, 18, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 31, 32, 34 formularza cenowego - Załącznik nr 2a do SIWZ,
Zadanie nr 2: poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 17 formularza cenowego - Załącznik nr 2b do SIWZ.
i) Niżej wymienione próbki oferowanych przedmiotów
Zadanie nr 1
– Rękawice robocze poz. 4
– Rękawice robocze poz. 5
– Rękawice robocze poz. 7
– Rękawice robocze poz. 8
– Rękawice robocze poz. 9
– Ubranie robocze poz. 11
– Ubranie robocze ocieplane poz. 24
Zadanie nr 2
– Czapka zimowa poz. 10
– Rękawice taktyczne zimowe poz. 14
– Rękawice taktyczne letnie poz. 15
– Wielozadaniowy hełm treningowy poz. 16
– Ubranie robocze dla zespołów ratowniczych poz. 17
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 a i 2b do SIWZ w zależności od numeru zadania,
3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ),
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
6) Potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane).
7) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
do wykonania zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
1) zadanie nr 1 w kwocie – 1.200,00 zł
2) zadanie nr 2 w kwocie – 1.100,00 zł
2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadania częściowe zobowiązany jest wnieść wadium na sumaryczną wymaganą kwotę.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert,
w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000 z dopiskiem wadium na „Zakup odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON” Nr sprawy: 17/z/2020.
UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii jawnej Zamawiającego (czynna od poniedziałku do czwartku od 7.00 do 15.30., piątek od 7.00-13.00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty.
6. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium.
7. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w postaci poręczenia, musi ono precyzyjnie określać przedmiot poręczenia oraz wskazywać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia,
do jakiej wysokości i na jaki czas.
8. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność
za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z treścią art. 46 ust 4a i 5 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
1) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT,
2) zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów itp. – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia,
3) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych,
4) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,
5) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy np.: zmiana numeru rachunku bankowego,
zmiana danych teleadresowych.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 30 % wartości brutto danego zadania na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2a do SIWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020 r. po cenach wynikających z niniejszej umowy. Zamawiający zastrzega,
iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić,
w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są
w załączniku nr 2a do SIWZ- formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej specjalistycznej dla pracowników RON
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 30 % wartości brutto danego zadania na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020 r. po cenach wynikających z niniejszej umowy. Zamawiający zastrzega,
iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić,
w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są
w załączniku nr 2b do SIWZ- formularzu cenowym.
|
| |